Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    אינסטגרם טיוי – IGTV

    את האפליקציה של אינסטגרם אנו כבר מכירים אולם מי שחבר באינסטגרם יודע שניתן להעלות דרך האפליקציה רק סרטונים קצרים של בין 15 שניות לדקה. ניתן להעלות את הסרטונים לפיד או סרטונים קצרים של עד 15 שניות ניתן להעלות לסטורי הנעלם אחרי 24 שעות. עבור אנשים האוהבים ומחוברים יותר לסרטונים ורוצים לצלם ולשתף באינסטגרם שלהם סרטונים ארוכים יותר הוקמה האפליקציה אינסטגרם טיוי.

    אינסטגרם טיוי הנה אפליקציה נוספת בפיתוח אינסטגרם. היא עובדת בנפרד מאינסטגרם אך קשורה אחד בשני (בדומה לפייסבוק ומסנג'ר). באינסטגרם טיוי ניתן לפתוח משתמש בקלות (במיוחד למי שכבר יש משתמש באינסטגרם) ולנהל ערוץ סרטונים משלכם, ממש כמו ביוטיוב רק כזה הקשור לאינסטגרם. משם תוכלו להעלות סרטונים של בין 15 שניות ל10 דקות (הרבה מעבר למגבלת הדקה שהייתה עד כה) ומשתמשים מאומתים וגדולים אף יוכלו להעלות סרטונים של עד 60 דקות (שעה אחת) כאשר הסרטונים אינם מוסרים מהמשתמש לאחר 24 שעות כפי שקורה בסטורי אלא נשמרים בפרופיל שלכם.

    חוויית משתמש באינסטגרם טיוי:

    אינסטגרם הצהירה על כך שהאפליקציה תשדר סרטונים בצורה אנכית כיוון שזו הזווית שאנשים מחזיקים את הטלפון ולכן השימוש באפליקציה יהיה טבעי יותר. ניתן לגשת את האפליקציה דרך המחשב או הטלפון, באמצעות האתר של האפליקציה או באמצעות הורדת האפליקציה בטלפון. לאחר פתיחת המשתמש תוכלו להעלות סרטונים בהתאם למגבלות ותנאי השימוש.

    העלאת סרטונים:

    הסרטונים צריכים להיות באורך של בין 15 שניות ל10 דקות. חשבונות גדולים ומאומתים יותר יכולים להעלות סרטונים ארוכים יותר – עד 60 דקות לסרטון. הסרטונים חייבים להיות בפורמט MP4 ולהצטלם לאורך ולא לרוחב. משקל הסרטונים יהיה עד 650 מגה לסרטון של עד 10 דקות ועד 5.4 ג'יגה לסרטונים של עד 60 דקות.

    העלאת הסרטונים דרך המחשב תיעשה דרך כניסה לאתר של אינסטגרם -> לחיצה על IGTV -> UPLOAD ובחירת הסרטון שאתם רוצים להעלות. תוסיפו שם ותיאור לסרטונים, האשתגים ואפילו להוסיף קישור בתיאור הסרטון. ניתן גם להוסיף תמונת נושא לסרטון בפורמט JPEG. לבסוף לחצו על POST והסרטון באוויר!

    העלאת הסרטונים דרך האפליקציה תדרוש מכם לפתוחאת האפליקציה של אינסטגרם בטלפון, ללחוץ על סמן הטלוויזיה ולהגיע אל הערוץ שלכם. לאחר מכן לחוץ על + ובחרו את הסרטון שאתם רוצים להעלות. מלאו כעת את פרטי הסרטון כפי שהסברנו בפסקה הקודמת ולחצו על POST.

    ניתן כמובן לשתף את הסרטון בלחיצת כפתור בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק אם יש לכם פרופיל אינסטגרם עסקי. כמו כן אינסטגרם מציגה לנו מספר נתונים אודות קהל היעד, התגובות לסרטון, לייקים לסרטון, שיתופים, אחוזי צפייה, זמן ממוצע לצפייה בסרטון ועוד. נתונים אלו עוזרים לנתח את הנתונים ולשפר ביצועים של יצירת תוכן וקמפיינים פרסומיים עבור חברות העושות שימוש באינסטגרם לקידום העסק.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן