Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    אופטימיזציה לוידאו – VSEO

    מה זה VSEO?

    VIDEO SEARCH ENGINE OPTIMIZATION הוא מונח מוכר כיום בתחום השיווק הדיגיטלי והוא מתייחס לקידום אורגני של סרטונים ביוטיוב, בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. בדרך כלל המונח מתייחס לקידום אורגני של הסרטונים ביוטיוב שהוא מנוע החיפוש השני בעולם לחיפוש תוכן (אחרי גוגל) אולם כאשר מקדמים סרטון ביוטיוב הוא עשוי לקבל הערכה טובה גם בגוגל ולעתים להופיע בתוצאות הראשונות בביטויים מסוימים בהם גוגל חושבת שתוצאה של סרטון תהיה רלוונטית יותר לגולשים שלה מאשר עמוד אינטרנט.

    איך עושים קידום אורגני לסרטון ביוטיוב?

    לצילום סרטונים לערוץ היוטיוב שלכם, שיתוף הסרטונים באתר שלכם וברשתות החברתיות ועוד – עשויים להיות השלכות חיוביות וחשובות לעסק שלכם. תוכלו להגדיל את יחסי ההמרה שלכם, לשפר את התקשורת והאמון בין הקהל שלכם למותג וכמובן להניע גולשים לפעולה ליצירת פעולות נוספות. קידום אורגני לסרטון ביוטיוב לא שונה בהרבה מקידום אורגני בגוגל לעמודי אינטרנט אולם ל VSEO יש את הפרמטרים שלו שעשויים להשפיע על איכות ומיקום הסרטון.

    הנה כמה צעדים חשובים לביצוע אופטימיזציה לסרטון שלכם:

    • ערכו את הכותרת של הסרטון – השתמשו בכותרת שהיא לא קצרה אך לא ארוכה מדי. כותרת מעניינת כדי לגרום ליותר אנשים להיכנס לסרטון ועל הדרך לשלב את ביטוי המפתח שאתם רוצים לקדם בו את הסרטון.
    • תיאור הסרטון – יוטיוב מאפשרת לנו לערוך תיאור ארוך לסרטון וכדאי לנצל זאת ולעלות תיאור ארוך ויפה לסרטון. יש כאלה שאפילו מכניסים לתיאור את התמלול של הסרטון כדי שהתיאור יהיה מספיק ארוך. שימו לב – חשוב לכלול את ביטוי המפתח בתיאור אך לא בהגזמה כדי שלא ייחשב כספאם. כדאי להוסיף גם לינק בראש התיאור להנעה לפעולה של הגולשים.
    • עודדו בסרטון שאתם מצלמים את האנשים להירשם לערוץ שלכם, להירשם לעדכונים מהירים אודות סרטונים נוספים שלכם, להגיב ולשתף את הסרטון.
    • דאגו לצלם סרטון ברזולוציה ואיכות טובים כיוון שאלה משפיעים על חוויית המשתמש ולכן גם על איכות הסרטון שלכם.
    • צלמו סרטון באורך של כמה דקות לפחות – סרטונים קצרים מדי בדרך כלל פחות אינפורמטיביים ופחות עדיפים על סרטונים של 10-15 דקות (ברוב המקרים). כמובן שיש הרבה מקרים בהם סרטונים קצרים של דקה-שתיים אמורים להספיק אולם זה בהתאם לביטוי המפתח, נושא הסרטון וסרטונים מתחרים.

    לצד אלה יש כמובן פרמטרים נוספים המשפיעים על קידום הסרטון ביוטיוב ובגוגל שמתקשרים בעיקר לאינטראקציה של הצופים עם הסרטון ולביצועי הסרטון (זמן צפייה ממוצע וכולל, אחוז נטישה, כמות צפיות, תגובות, לייקים וכו').

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן