קידום אתרים > דרושים >
דרוש/ה: מנהל/ת תיקי לקוחות
דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוחות בעל/ת רקע שירותי וטכנולוגי למשרה מלאה במשרדי החברה שבחיפה.
התפקיד כולל ניהול תיק הלקוח באופן מלא מרגע ההצטרפות של הלקוח לחברה ולכל תקופת הזמן של הלקוח בשירותי החברה.
ליווי הלקוח מול כל הגורמים והמחלקות בחברה, ניהול פרוייקטים של בניית אתר וקידום אתר למגוון רחב של עסקים שונים.
תפקידו של מת"ל (מנהל תיק לקוח) הוא להניע את הלקוח להצלחה בכל אחד משלבי התהליכים שמתקיימים בחברה, לדוגמא מחיי היום יום של מנהל תיקי הלקוחות בחברה אצלנו:
- קבלת תגובה ואישור על חומרים שהופקו על ידי אנשי המקצוע ונשלחו ללקוח על ידי אנשי המקצוע בחברה (תוכן/עיצוב/מודעה/כתבה/מחקר).
- בחירה של דומיין (שם מתחם) או קבלת פרטי גישה לדומיין קיים. (הכרת ממשקי ניהול דומיינים).
- בדיקת פעילות של טפסים ליצירת קשר ובדיקה של קבלת הפניות לטיפול אצל הלקוחות עצמם.
- ניהול התקדמותם של הפרוייקטים במגוון המחלקות המקצועיות בו זמנית (עיצוב, תוכן, קידום ופרסום)
- זמינות גבוהה מול הלקוח לכל שאלה או בעיה שקיימת, בצורה אדיבה ונעימה.
- הצעת פתרונות יעילים ללקוח בהתאם לצרכים שנוצרים במהלך התהליכים.
דרישות התפקיד:
להיות "איש של אנשים", בעל/ת ראש גדול, אחראי/ת ורציני/ת, שלא מפחד מאתגרים בעל ראש גדול.
התנסחות טובה במיילים, בטלפון וגם בפגישות פרונטליות, התנהלות מול גורמים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים, בקיצור: דרושים מנהלי תיקי לקוחות לעולמות הדיגיטל.
דרושים מנהלי תיקי לקוחות שרוצים להשתלב לטווח הרחוק בחברה מקצועית ומומחית בתחומה.
התפקיד כולל ניהול פרוייקטים מא' ועד ת', לאנשים אסרטיביים שרוצים להוביל קדימה.