Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    תבנית וורדפרס רספונסיבית

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    תבנית וורדפרס רספונסיבית בעברית

    היום כולם יודעים שכל עסק זקוק לאתר אינטרנט טוב ויעיל, בעל עסק אינו יכול לתאר לעצמו את ניהול בית העסק ללא אתר תדמיתי שדרכו הוא יכול להציג את שירותיו ולאפשר ללקוחותיו אופציה ליצירת קשר 24 שעות ביממה, קיימות דרכים שונות ומגוונות לבנות אתרים איכותיים, אחת הדרכים הנפוצות והמומלצות להקמת אתר אינטרנט בזמנים קצרים היא באמצעות תבנית וורדפרס רספונסיבית שמבוססת על מערכת הניהול (cms) של וורדפרס.

    מדוע דווקא תבנית בוורדפרס?

    וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן באמצעותה ניתן לנהל את הטפסים באתר, להוסיף ולשייך עמודים, להתקין תוספים ולשלוט בכל מה שנדרש. תבנית אתר וורדפרס היא למעשה אפשרות לעיצוב מובנה המעניק לאתר שלכם את המראה הבסיסי שלו יחד עם אופציות פשוטות וידידותית למשתמש הנדרש לנהל את האתר בקלות בעזרת ממשק הניהול המתקדם. המערכת של וורדפרס היא מומלצת במיוחד להתאמת האתר למנוע החיפוש של גוגל בדרך הטובה והקלה ביותר, מבחינת קידום אתרים בגוגל יש לאתרים שבנויים על פלטפורמת וורדפרס סיכוי טוב יותר להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות.

    תבנית חדשה לכבוד שנה חדשה

    אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב יצרנו לאחרונה תבנית וורדפרס רפסונסיבית חדשה המעודכנת לדרישות והפרמטרים של שנת 2018, תבנית זו מתאימה במיוחד לעסקים חדשים וישנים אשר מעוניינים להעניק ערך מוסף לעסק שלהם ולהתקדם מעט יותר מבחינת הנראות העיצובית. התבנית בהגדרה שלה היא "תבנית וורדפרס אתר תדמיתי" אשר נועדה לתת מענה מלא לדרישות העסקיות של רוב בעלי העסקים. נוסף על כך, מדובר בתבנית שהיא כולה בשפה העברית ובדרך זו היא מותאמת לבעלי עסקים המתחזקים אתרים בשפה הרשמית של מדינת ישראל (זאת בניגוד לתבניות אחרות באנגלית המותאמות יותר לגולשים ברחבי העולם).

    אתם קובעים איך ייראה העמוד שלכם

    העמודים הם רכיבים חשובים בתוך כל אתר אינטרנט תדמיתי באמצעותם יכולים הלקוחות לשוטט באתר ולמצוא את המידע הדרוש להם. התבנית החדשה מאפשרת לבעלי העסקים לכלול את כל החומר הדרוש בעזרת תפריט דרופ דאון בחלקו העליון של התבנית, בזכות התבנית החדשה ניתן לארגן חומר אודות מסודר, לספר מעט על ההיסטוריה של החברה ועל יתרונותיה. העימוד כולל גם אפשרות לפרט את השירותים השונים שמעניק בית העסק בעמודים הפנימיים בעזרת הצגת סרטונים ו/או שאלות ותשובות. כמו כן, ניתן להוסיף תכנים רבים ומגוונים כיד המלך: פוסטים מעניינים ומעודכנים לבלוג, המלצות חמות של גולשים מרוצים בעמוד הממליצים ועוד. מעוניינים להחליף את צבעי העיצוב של האתר לקראת חג מיוחד או אירוע מרגש? אין בעיה, בזכות התבנית החדשה שלנו ניתן לעשות זאת במהירות ובקלות!

    תבנית וורדפרס נגישה מכל מקום

    עם הופעתם של האייפונים והסמארטפונים והטמעתם בחברה ברור לעסקים שהם צריכים להתאים את עצמם למציאות שבה רמת השימוש בניידים גדלה באופן קבוע. כיום אתר שאינו מותאם לגודלו הקטן של המסך עלול להפסיד לקוחות. אנשים מבקשים להיות זמינים מכל מקום אפשרי: מהסלון שבבית, מהפגישה העסקית עם הבנק, מהסופר ואף מהחופשה בחו"ל. מסיבה זו, התבנית החדשה של לאוס מדיה ואינטראקטיב היא תבנית וורדפרס רספונסיבית המותאמת לכל סוגי הניידים, יש לה יכולות התאמה מוכחות למכשירים הסלולריים בנוסף לציוני איכות של SEO אשר עוזרים לכם לקדם את האתר התדמיתי.

    נגישות לכל אתר אינטרנט!

    תבניות וורדפרס נגישות הן תבניות שכל הנראה כוללות את רכיב ההנגשה של Accessnet. התבנית החדשה שלנו כוללת את הרכיב הזה, ובכך משיגה מטרות הנגשה שונות:

    • גוגל מעדיפה את האתרים הנגישים יותר שמשפרים את זמן השהייה באתר לכל האוכלוסיות הקיימות.
    • חוק נגישות האתרים כבר כאן והתבנית החדשה שלנו מתאימה את עצמה אליו.
    • ניתן להתאים את האתר לא רק לעברית, אלא גם לשפות אחרות כמו אנגלית, ערבית או רוסית, ובכך לפנות לגולשים רבים יותר בארץ או בעולם.
    • תבנית נגישה מאפשרת לאתר להיות נגיש יותר עבור מגוון רחב של גולשים, כולל ליקויי ראייה, ליקויי שמיעה או עוורי צבעים.
    • אתר הכולל תבנית נגישה יוצר רושם טוב יותר על הגולשים ונחשב לייצוגי יותר.
    • אם אתם דוגלים בחוק הנגישות מסיבות אידיאולוגיות, תומכים בשוויון עבור כל אזרחי ישראל ומודעים לצורך להנגיש את האתר שלכם עבור כולם, רכיב ההנגשה של Accessnet מיועד בשבילכם.אתר תבנית וורדפרס רספונסיבית בשפה העברית - תבניות וורדפרס נגישות

    רכיב ההנגשה מאפשר לכל אחד לסגנן את האתר בדרך הנוחה לשימוש עבורו. כך, למשל, כבדי השמיעה מאזינים להקראה מיוחדת, גולשים המתקשים לקרוא את האותיות הקטנות מגדילים את הכתב, ואנשים אשר אינם מסתדרים עם האותיות השחורות הכתובות על גבי עמוד לבן יכולים פשוט להחליף את הצבעים. נוסף על כך, באתרים פעמים רבות מופיעות פרסומות קופצות או באנרים מהבהבים אשר עלולים לגרום להתקפי אפילפסיה בקרב אנשים הלוקים במחלה. באתר אשר כולל את רכיב ההנגשה קיימת אפשרות לבטל את ההופעה הבלתי רצויה של הפרסומות והבאנרים המונפשים.

    תבנית וורדפרס מומלצת שנוצרה לאחר מחקר מעמיק

    בנוסף ליתרונות כמו רספונסיביות או אפשרויות עיצוב מגוונות ללא התערבות של מתכנת, אצלנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב חשוב שתקבלו את תבנית הוורדפרס הטובה ביותר לאחר ביצוע מחקר של יחסי המרה. כפי שרבים מאתנו יודעים, היום אין זה מספיק רק להביא גולשים לאתר האינטרנט התדמיתי, אלה יש צורך גם לגרום להם לבצע פעולות כלשהן כמו הרשמה או תשלום ולשפר את יחס ההמרה באתר. יחס ההמרה הוא שקובע את הפניות האיכותיות יותר שמגיעות לאתר, וכך הוא יוכל לקבוע את הרווח של החברה מהמוצרים והשירותים המוצעים באתר פעמים באופן עקיף ופעמים באופן ישיר.

    ניתן לשפר את יחס ההמרה בכמה דרכים. לדוגמה, יש צורך לדאוג לתוכן איכותי באתר: עמוד אודות ובו מידע על העסק, כותרות טובות ומושכות, וכמובן המענה האנושי – לקוחות רוצים להיות בטוחים בכך שהנציג יחזור אליהם ברגע שישאירו את הפרטים באתר. נוסף על כך, אחד הנושאים הבולטים המשפיעים על יחס ההמרה הוא קריאה לפעולה. כאשר גולשים באתר רואים בבירור עידוד לביצוע פעולה כמו הרשמה, השארת פרטי התקשרות או תשלום, רבים הם הסיכויים שהם אכן יבצעו אותה. תבנית וורדפרס חדשה נולדה לאחר ביצוע מחקר מדוקדק בנושאי יחסי המרה באתר וקריאות לפעולה, כך שבזכותה תוכלו להגדיל את מאגר הפניות הרלוונטיות והאיכותיות יותר באופן משמעותי.

    תבנית וורדפרס מומלצת היא תבנית רספונסיבית שמתאימה את עצמה למגוון רחב של פעולות שיש לבצע על מנת לנהל את האתר. אחת הפעולות האלה היא עריכת תכנים באתר התדמית עצמו. תבנית הוורדפרס החדשה כוללת אפשרויות עריכה מתקדמות בעזרת מודולים שפותחו במיוחד לצרכים הקבועים של לקוחותינו, התבנית מעניקה לכם את השליטה המלאה על התוכן שלכם באתר. בעולם קידום אתרי האינטרנט שבו התוכן הוא המלך, אין מקום לפשרות – חשוב שתהיה לכם תבנית איכותית ומקורית לטיפוח האתר באמצעות התוכן המגוון.

    יש לנו תבנית מנצחת!

    בין אם העסק שלכם מצוי בראשית דרכו ובין אם מדובר באתר של עסק ותיק הזקוק לשדרוג רציני, תבנית וורדפרס 2018 היא כולה בעברית ובעלת רספונסיבית מלאה, מיועדת לקהל הישראלי הרחב בעזרת נגישות מובנת, התבנית נועדה לתת את כל המענה הדרוש לכם כדי לתחזק אתר תדמיתי של הארגון בעזרת אפשרויות עריכה מתקדמות ומדולריות המאפשרות שליטה מלאה ממערכת ניהול התוכן. אז פנו עכשיו כדי לקבל את כל המידע הרלוונטי על התבנית החדשה שלנו.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו