Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    שירותי קידום אתרים באמצעות המלצות תוכן

    שירותי קידום אתרים

    בין שלל שירותי קידום אתרים שמוצעים ברשת האינטרנט קרוב לוודאי שתמצאו את שתי הסוגים העיקריים שהם קידום אתרים אורגני המתבסס על התוצאות הקבועות (יחסית) במנוע החיפוש וקידום אתרים ממומן (בתשלום) המתאפשר במבחר רחב של אפשרויות מגוונות שאותם נסביר במאמר זה שמפרט גם על החשיבות והתועלת בין שניהם יחדיו לתהליך קידום מוצלח.

    שירותי קידום אתרים בגוגל

    הצורך בשירותי הקידום הוא מכיוון שגוגל הוא המנוע החיפוש המוביל בקרב הגולשים בישראל (ובעולם), רוב בעלי העסקים מעוניינים שימצאו את אתרם בין המחפשים באותו התחום בו הם נותנים את השירות או המוצר, בדיוק מהסיבה הזאת כולם מעוניינים לקבל שירותי קידום אתרים בגוגל ומוכנים לשלם עבור שירות זה סכומים עצומים בכל חודש, סכומים אשר חוזרים בחזרה פי כמה וכמה אם משקיעים אותם במקומות הנכונים ולא מסתמכים על שירות אחד בלבד.

    שירותי קידום אתרים ממומן

    שירותי קידום אתרים ממומן הוא למעשה פרסום אתרים בגוגל בעזרת השירות של Google AdWords המאפשר להציג את האתר במודעות דרך התוצאות במנוע החיפוש של גוגל וברשת המדיה המתפרשת על מיליוני אתרים בעולם, החשיפה של המודעות מתקיימת על בסיס תקציב ורלוונטיות, כלל שהתחום הוא תחרותי יותר ככה הסכום הנדרש להוציא על השירות עבור רכישת המדיה (ודמי הניהול) עולה אך בכל התחומים ניתן לייעל את הקמפיין ולמקסם את החזר ההשקעה.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      שירותי קידום אתרים אורגני

      השחקן המרכזי במשחק שנקרא קידום אתרים הוא ללא ספק הקידום האורגני, שהוא למעשה השירות הנפוץ ביותר בין נותני השירותים והמורכב ביותר לביצוע, מכיוון שעל מנת להגיע להצלחה מסחררת צריך להגיע עם מספר מילות מפתח תחרותיות לעמוד הראשון בגוגל ולהתמקם בין עשרת התוצאות מתחת ומעל לתוצאות הממומנות, מיומנות זאת דורשת ניסיון רב והתמדה בתהליך שלוקח תקופה של כמה חודשים ולפעמים גם שנים, במשך תקופה בתהליך האתר נחשף לאלפי גולשים באופן קבוע וללא תלות בתשלום לגוגל, באופן שמעלה גם את המוניטין של בעל העסק בעיני הגולשים.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      שירות קידום פופולרי במיוחד לאחרונה הוא קידום תוכן באמצעות המלצות על כתבות בתוך אתרים מובילים המתבצע על ידי מערכות המצלות תוכן מובילות (וישראליות) כמו אאוטבריין (Outbrain)
      וטאבולה (Taboola) אשר מאפשרות המלצות על תכנים באתרים עם החשיפה הגדולה ביותר בארץ ובעולם, דרך
      שירות זה ניתן להפיץ תכנים בחשיפה רחבה מאוד, לבצע קידום באופן עקיף כאשר הפרסום הוא עבור התוכן שקיים בתוך האתר ולא אחד העמודים הראשיים, להכניס את הגולש לאתר מהדלת האחורית דרך הממל הקיים באתר.

      שירותי קידום אתרים ברשת חברתיות

      כיום מומלץ לקדם את האתרים גם דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק ולינקדאין, שירות שכזה דורש באופן מלווה לכך שירותי עיצוב עבור מודעות מעוצבות שיופיעו לאנשים בזמן שהם גולשים להנאת ברשת החברתית, הצגת המודעות מתבצעת בהתאם לפילוחים המוגדרים מראש של גאוגרפיה ודמוגרפיה בשילוב עם תחומי עניין הגולשים, הכל כמובן בהתאם לתקציב פרסום ממומן שמוגדר באופן יומי או חודשי.

      חשיבותם של שירותי קידום האתרים ביחד

      כל שירות לחוד חשוב בפני עצמו להצלחה בהצגת האתר באינטרנט, אך כאשר משתמשים בכל השירותים ביחד ממקסמים את התפוקה של כל התהליכים יחדיו, יש עשרות דוגמאות לכך שאתרים אשר נעזרו בתנועה של גולשים בצורה ממומנות (גוגל/פייסבוק) על מנת לחזק את ההצלחה של הקידום האורגני ובמקביל ניתן לראות שדירוג גבוהה בתוצאות החיפוש האורגניות ליד תוצאות החיפוש הממומנות יגביר את סיכוי ההצלחה להקלקה של הגולש בעזרת הבעת אמון באתר. ניתן לראות שכמעט לכל אחד מהשירותים יש השפעה עקיפה על השירותים האחרים, בסופו של דבר חשיפה רחבה מגבירה את הכרת המותג ברשת האינטרנט שתורמת להצלחה של העסק בענף.

      כל שירותי קידום האתרים במקום אחד!

      לאוס מדיה ואינטראקטיב מספקת את כל השירותים תחת קורת גג אחת בצורה המקצועית ביותר, לכל שירות יש מחלקה עם מספר עובדים שכל אחד מוסמך לביצוע חלק מסוים בתהליך בצורה הטובה ביותר. אנו מומחים בקידום אורגני עם הצלחות מוכחות ובעלי כל ההסכמות הנדרשות עבור פרסום בגוגל, נמצאים במאגר סוכנויות אקסקלוסיבי שנקרא גוגל פרטנרס עם מחלקה טכנית הגדולה ביותר בישראל לפיתוח אתרים בעיצוב אישי.

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך