Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קמפיין לידים בפייסבוק

    יצירת קמפיין לידים בפייסבוק לעסקים וחברות

    כל בעל עסק יודע שכיום יש 2 ערוצי שיווק מובילים בעולם האינטרנט, 2 ענקיות הפרסום הן כמובן גוגל ופייסבוק. לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה ובכל הנוגע לפרסום בפייסבוק אנו יודעים שהפרסומים הוויזואליים יותר, האפשרות לבנות קהל אוהדים ולבנות יחסי אהדה קרובים יותר בין הגולשים ללקוחות ואפשרויות הפרסום השונות של פייסבוק מספקות לא מעט יתרונות עבור בעלי עסקים רבים ושונים. לאחרונה הוסיפה פייסבוק את האפשרות להקים קמפיין מסוג LEAD GENERATION או אם תרצו בעברית – קמפיין לידים בפייסבוק. מדובר באחת האופציות הטובות ביותר לייצר לידים לעסק שלכם באמצעות מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק ועם ההתמחות שלנו בפרסום בפייסבוק בכלל ובניהול קמפיינים לייצור לידים בפייסבוק בפרט – אתם יכולים ליהנות כעת מאחוזי הצלחה מאוד גבוהים ליצירת קמפיין רווחי שיעזור לכם להקפיץ את העסק בכמה רמות קדימה.

    מה זה לידים בפייסבוק?

    ראשית, למי שאינו יודע, ליד הוא אדם שהשאיר לנו פרטים ובכך התעניין בשירות/במוצר שלנו. כאשר אנשים משאירים פרטים הם בדרך כלל מבקשים שיחזרו אליהם. כמובן שיש קמפיינים המיועדים לבניית רשימת תפוצה וכך כאשר אדם השאיר פרטים הוא מקבל אוטומטית במייל איזו מתנה בדמוי ספר אלקטרוני, קורס דיגיטלי מצולם או משהו אחר שהובטח לו בטופס ההרשמה. בפייסבוק אנו לא מחפשים לידים לצורך בניית רשימת תפוצה אלא לידים חמים המתעניינים במוצרים או בשירותים של החברה וככל הנראה זקוקים לייעוץ, הכוונה או רוצים לקבל את שובר ההנחה שהבטחתם להם אם ישאירו את הפרטים שלהם בטופס ההרשמה. לידים בפייסבוק אלו לידים (מתעניינים) שיגיעו דרך פייסבוק. עד יצירת הקמפיין הזה פייסבוק לא אפשרה לגולשים להשאיר פרטים בדפים עסקיים או בפרופילים של אנשים אולם כעת היא מאפשרת לנו להטמיע טופס הרשמה חכם, ישירות בפייסבוק, מבלי הצורך לשלוח את הגולש לדף נחיתה חיצוני. בכך היא מגדילה את אחוזי ההמרה, מפחיתה את המאמץ עבור הגולשים ומקלה עליהם להשאיר לנו פרטים פשוט בלחיצת כפתור ישירות דרך הפייסבוק.

    יצירת קמפיין לידים בפייסבוק – שלב אחרי שלב:

    שלב 1 – ראשית היכנסו למערכת ADS MANAGER של פייסבוק ומשם ל power editor.

    שלב 2 – תחת הקטגוריה של "קמפיינים" לחצו על "צור קמפיין".

    שלב 3 – תנו שם לקמפיין החדש שלכם. במטרת הקמפיין בחרו באופציה: Lead Generation ותנו שם לסט המודעות שלכם. לבסוף בחרו את הדף העסקי שדרכו תפרסמו את המודעות שלכם.

    שלב 4 – אשרו את תנאי השימוש של המודעות הללו (כדאי גם לקרוא כמובן).

    שלב 5 – עברו לעריכה של סט המודעות שלכם. הגדירו תקציב ותאריך התחלה וסיום של הקמפיין. תוכלו לבחור בתקציב יומי (סכום מסוים שירד בכל יום מהחשבון שלכם) או בסכום כולל לכל הקמפיין (סך העלות שתשקיעו לאורך כל הקמפיין).

    שלב 6 – כעת תתבקשו להגדיר את הקהל שלכם. תוכלו למקד את הפרסום לפי מיקום, מין, גיל ופרטים נוספים אחרים. ככל שהקהל שלכם יהיה ממוקד יותר כך אחוז ההמרה יהיה גבוה יותר והלידים איכותיים יותר.

    שלב 7 – הגדרת המיקום של המודעות. כעת בחרו היכן תרצו להציג את המודעה שלכם: האם בפיד של פייסבוק במחשב, האם במובייל, האם בפיד של אינסטגרם (כזכור אינסטגרם בבעלות פייסבוק). ניתן גם להשאיר את ברירת המחדל ולאפשר למודעה להופיע בכל המיקומים אולם זה לא מומלץ.

    שלב 8 – כעת עברו לקטגוריה של המודעות ולחצו על צור מודעה. במידה ובחרתם לפרסם גם באינסטגרם תצטרכו לדאוג מראש שהחשבון ביזנס של האינסטגרם שלכם מחובר לדף הפייסבוק שממנו אתם רוצים לפרסם את המודעה. לאחר שביצעתם את זה תפתח לכם האפשרות להכניס טקסט גם עבור מודעת האינסטגרם. הכניסו כותרת מעניינת למודעה, תיאור ובחרו את סוג המדיה שתופיע במודעה: תמונה, וידיאו או מצגת קרוסלה של תמונות. השתדלו בתיאור להניע את הגולשים לפעולה כדי להגדיל את יחס ההמרה.

    שלב 9 – כעת תצטרכו ליצור טופס. לחצו על צור טופס ליד חדש (או באנגלית Create Lead Form) ולחצו על נקסט. כעת אם תרצו להעלות סוג של כרטיס וולקם לגולשים לפני העלאת טופס ההרשמה אתם מוזמנים לעשות זאת כעת ולערוך את הכרטיסייה הזו. מדובר במין פופ אפ שמציג יותר תוכן על המוצר/השירות או מידע שאתם רוצים לספק כדי לשכנע אנשים להירשם אצלכם. לעתים זה טוב ולעתים פחות.

    שלב 10 – הוסיפו קישור לעמוד של מדיניות הפרטיות בחברה שלכם לגבי השימוש בפרטי המשתמשים המשאירים לכם פרטים.

    שלב 11 – הוסיפו קישור לעמוד התודה שלכם. אם אין לכם כזה או לא רוצים כזה תוכלו פשוט להשאיר קישור לעמוד האתר של החברה או עמוד הפייסבוק ממנו אתם מפרסמים את המודעה. זה עמוד אליו יגיעו הגולשים לאחר השארת הפרטים בטופס שלכם.

    היתרונות של קמפיין לידים בפייסבוק:

    • מדובר בטופס פנימי בפייסבוק ואין צורך לשלוח את הגולשים לעמוד נחיתה חיצוני ולכן יש סיכוי גבוה יותר שהגולשים ירגישו בנוח להשאיר פרטים.
    • אין צורך להטמיע פיקסלים של פייסבוק.
    • ההקמה של הקמפיין קלה, מהירה ופשוטה.
    • בדרך כלל הלידים יהיו מוזלים יותר מאופציות פרסום ממומנות אחרות.

    טיפים חשובים לסיום:

    לסיום נשחרר לכם מספר טיפים חשובים שיכולים לשדרג את איכות הלידים שלכם. ראשית מומלץ להוסיף הנעה לפעולה בתיאור המודעה. בנוסף, כדאי לצרף אל טופס ההרשמה גם שאלה אחת או יותר. זה אולי יקטין את כמות הלידים שלכם במידה מסוימת כיוון שחלק מהאנשים יתעצלו "להשיב" לשאלה אולם יעלה את איכות הלידים. כלומר ישאירו לכם פרטים אלה שהשקיעו מעט יותר מאמץ ומחשב בהשארת הפרטים. אפילו שאלה כמו "באיזו שעה תרצו שנציגנו יחזרו אליכם?" יכולה לעשות את העבודה. קמפיין מוצלח מסוג זה יכול להיות חזק במיוחד עם קהלים שכבר מכירים את המותג שלכם.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו