Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים עם הפלטפורמה הידידותית של וורדפרס

    קידום אתרי וורדפרס בגוגל

    קידום אתרי וורדפרס

    אם תשאלו כל מקדם אתרים מתחיל באיזה פלטפורמה מומלץ לקדם אתר אינטרנט במנוע החיפוש של גוגל, הוא בוודאי יגיד לכם שהדרך הטובה ביותר היא בעזרת קידום אתרי וורדפרס וזאת מכיוון שוורדפרס היא ללא ספק מערכת הניהול הטובה ביותר לקידום אורגני של אתרים, הידידותית והמועדפת בקידום אתרים בארץ ובעולם.

    אמנם רק מומחה קידום אתרים שעוסק באמת בתחום באופן יום יומי, יודע שהכלים שהופכים את וורדפרס לטובה בתחומה טמונה בתוספים הניתנים להתקנה בפשטות אשר מאפשרים תפעול באופן קל ונוח למשתמש שעורך את האתר. גוגל סורק בסופו של דבר את תוכן האתר (ואת הקוד בו האתר בנוי) וככל שהתוכן יהיה מסודר בצורה הטובה בהתאם לדרישות של גוגל, ככה יעלה הסיכוי של האתר להתקדם לראש תוצאות החיפוש בצורה המהירה ביותר.

    תוסף קידום אתרי וורדפרס

    מה עושה את מערכת הניהול של וורדפרס לכל כך טובה?

    אחד התוספים המומלצים ביותר הינו יואסט (yoast) שהוא התוסף המוביל לקידום אתרים שפותחו באמצעות וורדפרס ומשמש מקדמי אתרים ובעלי אתרים לביצוע אופטימיזציה על עמודים באתר עצמו בצורה הטובה ביותר לפי פרמטרים שנבחנו על ידי התוסף כמומלצים ביותר, התוסף עושה "חיים קלים" למקדמים והוא למעשה יד ימינו של כל מקדם אתרי וורדפרס.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      התוסף נוסד בשנת 2010 (7 שנים לאחר שוורדפרס נוסדה בעצמה) במטרה למטב ולהגיש אתרים בצורה המקסימלית למנוע החיפוש של גוגל ובכך למעשה תורם לסריקה של האלגוריתמים של מנוע החיפוש הקורא את האתר. התוסף יודע לנתח את האתר בזמן אמת, למקד מילות מפתח לפי עמודים, להמליץ לשנות או לא לשנות דברים מסוימים בהתאם לרצונכם, החל מהתוכן עצמו ועד לתמונות וקישורים בעמוד האתר.

      כיום, התוסף מבצע סיקור מעמיק על כל ענף הקידום עצמו ומהווה גם אבן שואבת למידע אודות התפתחות התחום כולו, לאחרונה אפילו יצאה גירסא מיוחדת למערכת הניהול של דרופל (אחת המתחרות העיקריות של וורדפרס) מה שמעיד על הצלחת התוסף וצמיחתו.

      אז למה דווקא קידום אתרי וורדפרס?

      מערכת הניהול של וורדפרס מתאפיינת בדרך כלל ביכולת להפיכת אתר האינטרנט לבעל זמני טעינה קצרים מהרגיל התורמים לקידום של האתר עצמו, כמובן שהיכולת המהירה להפוך קישורים לידידותיים (permalinks) בצורה תקינה ומהירה גרמה למקדמים רבים להעדיף את וורדפרס ולבחור אותה על פני כל שאר האחרות, כיום העבודה עם וורדפרס מקצרת את זמן העבודה ומשפרת את תהליך הקידום בצורה משמעותית.

      מה היתרונות של קידום אתרי וורדפרס בצורה אורגנית בגוגל?

      יש הרבה יתרונות קידום אורגני של אתרי וורדפרס, מעבר לתוספים כאלה ואחרים מדובר בעיקר על הגמישות של המערכת בכל הקשור לביצוע הפניות, שינוי ועריכה של כותרות ותגיות, שיוכים לתפריטים והוספת תכנים חדשים בקלות, החל מתמונות ועד לסרטונים, ככה שכל אחד יכול לתפעל ובעיקר לקדם את האתר שלו במנוע החיפוש של גוגל, שמאוד אוהב לקרוא אתרים שבנויים על וורדפרס, מכיוון שנבנו באמצעות בקוד שגוגל מאוד מחבב.

      כנס הוורדפרס הגדול מסוגו בישראל!

      כבר המון שנים חברתנו משתפת ועוד בכנס וורדפרס הראשון שהיה בעבר, בתאריך 09.06.2016 חברתנו נתנה חסות לכנס הוורדפרס שהוא הגדול מסוגו בישראל שעסק אך ורק בכל מה שקשור למערכת הניהול המדהימה:

      כנס וורדפרס - הגדול מסוגו בישראל

      אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב ממליצים על בניית אתרים בוורדפרס מכיוון שאנו מאמינים שאתרים שבנויים בעיצוב אישי (ולא מתבנית חלילה) עוזרים באופן משמעותי בתהליך קידום אורגני (seo) עצמו של האתר בגוגל! התוצאות שלנו מוכיחות את הטענה וההצלחות שלנו פעם אחרי פעם גורמות לנו רק לחזק את האמונה והשימוש בוורדפרס.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך