Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים מקצועי בגוגל

    קידום אתרים בגוגל וכל המשתמע מכך

    בעולם הדיגיטלי שאנו נמצאים בו כיום, מרבית האנשים כמעט חיים בתוך האינטרנט, לפעמים גם מבלי לשים לב. אנשים משתמשים באינטרנט כדי לקנות דברים, ללמוד על נושאים מסוימים, לחפש מתכונים לערב שבת, לתכנן טיולים בעולם, לסגור דילים של הרגע האחרון, לחפש אנשי מקצוע בתחום מסוים, כמו אינסטלטור, מדביר, גנן, חשמלאי, מנעולן, טכנאי מחשבים או כל שירות אחר, הרי מה כולם עושים? מחפשים בגוגל! נכון להיום לגוגל יש 94% מהחיפושים במנועי חיפוש בישראל, סיבה מספיק טובה לבצע קידום אתרים בגוגל?

    בשל עובדה זו יותר ויותר עצמאיים ובעלי עסקים מבינים את החשיבות של לראות ולהיראות באינטרנט. גם אם אתה עצמאי בתחילת דרכך, אתה כבר רוצה
    שיהיה לך אתר אינטרנט, מכיוון שאתה מבין את החשיבות של פיתוח העסק שלך באמצעות הפלטפורמה העוצמתית של האינטרנט ובמיוחד במנוע החיפוש של גוגל. כמובן שבעצם פתיחת אתר בלבד לא יגיעו לקוחות, אך אתר שמקודם לאורך זמן בצורה נכונה בגוגל, בהחלט יהיה מה שיכול להפוך כישלון להצלחה ברמה העסקית של כל עסק או ארגון.

    קידום אתרים בגוגל וכל המשתמע מכך

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      קידום אתרים בצורה אורגנית (seo) הוא תהליך שבו אנו מבצעים אופטימיזציה, כלומר התאמה, לאתר מסוים על מנת שהוא יעלה בתוצאות במנועי החיפוש ובראשם גוגל. ההנחה הרווחת היא שככל שהאתר ממוקם גבוה יותר בגוגל, כך מוניטין החברה הוא גדול וטוב יותר. פרט זה אינו תמיד נכון, אך בכל הנוגע להבאת תנועת גולשים גדולה יותר לאתר שלך – זהו בהחלט המדד החזק ביותר בעולם השיווק והפרסום באינטרנט.

      תנועת גולשים בקידום אתרים:

      כאשר תחפשו ביטוי מסוים בגוגל, אתם ככל הנראה תיכנסו לאחת מהתוצאות הראשונות. אולי אם התוצאות שם לא יספקו אתכם, ודאי תגיעו לתחתית עמוד התוצאות הראשון ותבחנו מספר אתרים נוספים. לעתים נדירות אף תגיעו למעלה הדף השני. ב99% מהמקרים גולשים לא יכנסו לאתרים בדף השני ואילך, מסיבה פשוטה, שהתוצאות בדף הראשון הן אלה הרלוונטיות עבור הביטוי אותו חיפשו.

      לדוגמה:

      אם אתם מחפשים "חברה לקידום אתרים" בגוגל, כמובן שתגלו אלפי אתרים שמספקים שירות זה בישראל, אך לאן תיכנסו? קודם כל לתוצאות הראשונות. תוצאות אלה יהיו רלוונטיות מאוד עבורכם מכיוון שכולן יהיו חברות המספקות שירות קידום אתרים בגוגל. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להיכנס לכמה אתרים בתוצאות הראשונות (במקרה הזה, רצוי להיכנס לתוצאה הראשונה שהיא אנחנו – לאוס מדיה ואינטראקטיב), להתרשם מאודות החברה וביצועיה, ליצור קשר ולבחון את האפשרות להתחיל את תהליך הקידום שלכם.

      איך נהיה מדורגים גבוה יותר עם האתר שלנו?

      קידום אתרים בגוגל הוא עולם ומלואו. גוגל אינה מפרסמת את האלגוריתם הכולל את כל הפרמטרים בקידום אורגני לפיהם מנוע החיפוש שלהם עובד ולכן חברות קידום אתרים רבות וותיקות אף הן אינן יודעות בדיוק את הנוסחה המדויקת לקידום אתרים בגוגל. עם זאת, המקדמים המקצוענים שלנו בחברה עוקבים בצורה הדוקה מדי יום אחר העדכונים של גוגל ובוחנים תמיד פרמטרים אפשריים המסייעים לקידום האתר על פני המתחרים, זאת במקביל לעבודה השוטפת שלהם, קידום האתרים עצמם לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.

      השקיפות בתהליך ועדכון הלקוחות עצמם מתבצע על ידי מערכת בקרה מתקדמת המציגה נתונים עדכניים 24 שעות ביממה, גם מהנייד באמצעות אתר מותאם או בעזרת האפליקציה LeoSEO הניתנת להורדה מהחנות של גוגל – Google Play ללא עלות.

      LeoSEO - אפליקציה לקידום אתרים אורגני מקצועי ואיכותי

      אסטרטגיית הקידום הייחודית שהחברה פיתחה היא האסטרטגיה הטובה ביותר עבור קידום אתרים בגוגל והיא מבוססת על הצלחה מוכחת שלנו עם לקוחותינו שנמצאים בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.

      על מנת להיות מדורגים גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל יהיה עלינו לבצע התאמה של האתר שלכם לאותם פרמטרים הידועים לנו, כך למשל בחנו עבורכם מספר פרמטרים חשובים לשיפור המוניטין של האתר שלכם, אשר עשויים להעלותו בתוצאות החיפוש:

      1. זמן שהייה באתר שלכם – ככל שהגולשים ישהו יותר זמן באתר שלכם, גוגל יבין מכך שאלה נהנים יותר מהתכנים שלכם, שהם מחפשים וקוראים תכנים נוספים באתרכם ובכך הערך האמינות של האתר יעלה.
      2. וותק הדומיין – הוא פרמטר משמעותי מאוד. דומיין וותיק יותר יהיה בעל מוניטין גבוה יותר בגוגל.
      3. תוכן איכותי וייחודי – גוגל אינה סולחת על תוכן מועתק המוצג באתרכם ולכן עליכם לוודא כי כל תוכן שאתם מכניסים לאתרכם הוא ייחודי. תוכן איכותי ישמור על הגולשים יותר זמן באתר ואף יגרום להם לחזור יותר לאתר כדי לרצות לקרוא תוכן חדש.
      4. מילות מפתח – חשוב מאוד לשלב מילות מפתח בצורה טבעית בתוך התכנים שאותם אתם מעלים לאתר. כך למשל אם מילת המפתח שלכם היא "קידום אתרים" אז ודאי תרצו לשלב ביטוי זה בכותרת של המאמר שלכם ועוד מספר פעמים נוספות בתוך המאמר, גם בצורה זו וגם במספר ורסיות שונות.
      5. קישורים נכנסים – קישורים נכנסים לאתר שלכם הם מדד לכך שמקורות אחרים ממליצים על האתר שלכם, הדפים והתוכן שבו. אם בעבר כמות הקישורים הייתה זו שקובעת, הרי שהיום מדובר בעיקר באיכות הקישורים עצמם. כלומר שככל שיהיו יותר אתרים איכותיים המקשרים לאתר שלכם וממליצים עליו – כך אתרם יהיה אמין ואיכותי יותר בעיני גוגל.

      הייחודיות של בניית אתרים בהתאמה אישית וחשיבותם לתהליך הקידום:

      על מנת להצליח בתהליך הקידום צריך לבנות אתר תקין, מקצועי ואיכותי לעסק/ארגון – אנו ממליצים בחום לא לנסות להקים את האתר בעצמך על גבי פלטפורמה חינמית כלשהי. עליך לשכור את שירותיה של חברה מקצועית שיודעת לשים דגש על חווית משתמש של הגולשים באתר, חברה שבנתה כבר אתרים רבים למגוון לקוחות שונים ויכולה לספק עבורך את העבודה ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

      חשוב לבנות את האתר בהתאמה אישית לשיפור יחסי ההמרה באתר. בניית אתרים בעיצוב אישי שמה דגש על הנקודות הבולטות של העסק, הצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים של העסק ומספקת להם מענה מהיר ונוח בזמן הגלישה באתר. לאוס מדיה ואינטראקטיב בונה ללקוחותיה אתרי אינטרנט ייחודיים בעיצוב אישי, תוך שימת דגש על מיתוג העסק לפי צרכי הלקוח, כאשר התוצאה באתר תהיה יחסי ההמרה גבוהים של גולשים שהופכים ללידים (לקוחות מתעניינים).

      מהי הנעה לפעולה ומדוע חשוב שתככב באתר שלכם?

      גם אם האתר שלכם יהיה יפיפה בעיצוב שלו, מושקע בתכנים שלו ואפילו יגיעו גולשים רבים בזכות נוכחות מרשימה בגוגל, עדיין זה עשוי שלא להספיק. יש רק עוד דבר אחד קטן שחשוב שיהיה באתר שלכם, הנעה לפעולה. אנשים לא יעשו סתם מה שאתם רוצים שיעשו. אם אתם רוצים שהם יקנו מכם – תאמרו להם "רכשו עכשיו…", אם אתם רוצים שהם ישאירו לכם פרטים – תאמרו להם "השאירו את פרטיכם…", אם אתם רוצים שהם יתקשרו אליך תאמרו להם להתקשר אליכם.

      הנעה לפעולה היא פרמטר קריטי במכירות באינטרנט ומחוצה לו. אם ראיתם פעם את ערוץ הקניות, וראיתם שעל המסך מופיע בצבע בולט ובגדול מספר הטלפון שאליו עליכם להתקשר – לא רק שהמנחה יאמר לכם להתקשר – גם יהיה רשום לכם להתקשר, זוהי הנעה לפעולה. הניעו לפעולה מראש את האתר שלכם, מדף יצירת הקשר, מכל מאמר שלכם, מתחתית הדף ובכל מקום אפשרי, שמצד אחד זה לא יציק לגולש ומצד שני לא משנה היכן הוא יהיה באתרכם – אתם מניעים אותו לפעולה.

      לאוס מדיה ואינטראקטיב – אתרים שממירים לקוחות חדשים:

      חברתנו מבצעת בנייה וקידום אתרים באינטרנט באופן מקצועי ללקוחות רבים, קטנים וגדולים באמצעות טכניקות קידום מתקדמות וייחודיות, שימוש במערכת בקרה מתקדמת פרי יצירתנו.

      החברה פועלת במגוון מישורי שיווק ופרסום המוצעים כשירותים ללקוחותינו, חברתנו בעלת ניסיון רב שנים בתחום ובאמתחתנו מאות אתרים שונים ולקוחות מרוצים לאורך השנים אשר הגיעו לעמוד הראשון בגוגל. האתרים נבנים תוך דגש על מיתוג העסק והגדלת יחס ההמרה של גולשים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים וייעוץ ללא עלות וללא כל התחייבות מצדכם.

      לאוס מדיה ואינטראקטיב קידום אתרים מקצועי בגוגל

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך