Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים בארה"ב

    קידום אתרים בחוץ לארץ ובדגש על ארצות הברית

    קידום אתרים בחו"ל

    קידום אתרים בחו"ל (בחוץ לארץ)

    כולנו מודעים לכך שהעולם הדיגיטלי הפך ל"כפר גלובלי" וכולם מחוברים באמצעות הרשת העולמית שמופעלת על ידי קידום אתרים בחו"ל. אז כיצד זה משפיע על תהליך השיווק והפרסום של כל בית עסק ישראלי מתחיל או מתפתח? המתחיל ככל הנראה ירצה לחזק את עצמו בשוק הישראלי מקומי מול המתפתח שירצה לפלוש לארצות נוספות בעולם על מנת למנף את עסקיו בעזרת קידום אתרים בשפות זרות. למרות השינויים הרבים שהתחוללו בעשורים האחרונים בעולם הקידום והפרסום, ניתן לומר שהבסיס נותר כפי שהיה בכל העולם: יש ללמוד את קהל היעד שלכם לא משנה היכן הוא נמצא, לתכנן אסטרטגיה שיווקית על מנת לקבל החזר השקעה הטוב ביותר שניתן מהקידום בחוץ לארץ, ליצור תהליך זהה לקידום שמתבצע בשוק המקומי עם התאמות לשוק העולמי.

    מתי כן יש צורך לעשות קידום אתרים בחו"ל?

    במקרים רבים כיום, בעלי עסקים מעוניינים שבאתר שלהם יהיה שפות נוספת כגון אנגלית, רוסית, סינית או כל שפה אחרת בעלת תפוצה רחבה בעולם שאותה דוברים רבים מקהל היעד שלהם. במידה ויש לכם אתר או גרסת אתר באנגלית – משתמע מכך שיש לכם צורך לעשות לו קידום אתרים בחו"ל, משום שללא קידום ממוקד (קידום אורגני או ממומן באותה המידה) ההתקדמות שלכם תהיה הרבה יותר איטית ממה שהייתם רוצים או שאפילו לא תהיה קיימת בכלל. קידום אתרים בחו"ל יאפשר לכם להשיג את המטרות העולמיות הדרושות תוך זמן הרבה יותר קצר עם חשיפה לכמות אינסופית של לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם. ההקפדה על בחירת מונחים נכונים חשובה מאוד בתהליך הזה מכיוון שנפח החיפוש גדול הרבה יותר ותחרותי גם הרבה יותר, יש להפריד בין קידום אתרים בארצות דוברות אנגלית לבין קידום העמודים באנגלית במסגרת מנוע החיפוש בישראל (גוגל ישראל מול גוגל ארצות הברית) –  במקרה זה מדובר בקהל יעד הרבה יותר ממוקד של אנשים דוברי אנגלית המתגוררים בישראל, ומלבד השפה הם דומים לישראלים דוברי עברית ברוב הפרמטרים.

    כיצד עושים קידום אתרים באנגלית?

    לאחר שהצורך בביצוע קידום אתרים מחוץ לישראל נהיה ברור והכרחי, כדאי להקדיש תשומת לב נוספת לאסטרטגיה עצמה וכיצד נעשה התהליך עצמו. בפועל, על מנת לקדם את האתרים באנגלית, יש להכיר את השוק הכללי באותה המידה כמו את השוק הישראלי, לקחת בחשבון את ההבדלים שישנם בממדים של העבודה. כאשר מדובר בשוק מקומי, העבודה היא יותר נקודתית, אך כאשר השוק הופך כמעט לכל העולם הדובר אנגלית – כללי המשחק משתנים. יש עדיפות לחברות שנמצאות בתוכנית של גוגל פרטנרס אשר מקבלות מידע ותמיכה מנציגי גוגל בהקמת קמפיינים מחוץ לישראל, יחד עם אנשי גוגל ניתן לקבל תובנות נוספות. חושב לדעת מה הם הגורמים המשותפים לכל הלקוחות הפוטנציאליים של בית העסק מלבד אותה השפה שהם יודעים? כיצד אתם משכנעים אותם להיכנס לאתר (יחסי המרה בשפה זרה) וגם לבצע את הקריאה לפעולה הדרושה להם, כגון מילוי טופס או רכישת מוצר? כיצד הכמויות משפיעות על התהליכים האנליטיים השונים, כולל חישוב אחוז ההמרה, כל זה נדרש על מנת לבצע קידום איכותי באנגלית.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      קידום אתרים בשפות זרות באופן כללי

      השוק דובר האנגלית הוא מאוד גדול מצד אחד, אך במידה רבה הוא גם מאוד פתוח, יש מספיק מידע להצליב בכדי לגבש אסטרטגיות אך שאר השווקים שונים מאוד. לדוגמא, קידום אתרים בשפות זרות כגון רוסית דורש לא רק להבין את השפה, אלא גם את המאפיינים האישיותיים האופייניים לעמים דוברי שפה זו. עקב כך נדרשת לעיתים אסטרטגיה מותאמת לא רק ברמת ניהול הקמפיינים, אלא גם ברמת התוכן של עמוד הנחיתה והקופירייטינג של המודעות. באופן כללי, על מנת לעשות קידום אתרים איכותי בכל שפה, נדרשת למידה מתמשכת וקבועה, מחקר של המתחרים הקיימים ומחשבה שונה.

      קידום אתרים בחו"ל

      כיצד מזהים חברת קידום איכותית באנגלית ובחו"ל?

      בכדי להיות בטוחים שהחברה שאליה אתם פונים בכדי לקבל שירותי קידום מתקדמים הכוללים גם "פריצה" לחוץ לארץ, יש לוודא שנותן השירות בעל ניסיון, אחראי ומבין את ההבדלים בין השווקים על מנת להיות מסוגל לבצע עבודת קידום אנליטית גם בשפות נוספות. חברת בנייה וקידום אתרים מקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב מעסיקה מומחים אשר כותבים ודוברים את השפה האנגלית על מנת להשקיע את מיטב המשאבים והמאמצים בשביל לספק לכם שירותי קידום אתרים בחו"ל ובפרט קידום אתרים בארה"ב שיזניקו את העסק שלכם קדימה בדרך להצלחה אינטרנטית חובקת עולם.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך