Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

    מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





      לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

      רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




        כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

        קורס קידום אורגני (SEO) מעשי ומקצועי

        קורס קידום אתרים

        קורס קידום אתרים במכללה כללית המציעה מגוון קורסים ללקוחותיה זה נחמד, אולם קורס קידום אתרים מקצועי המועבר על ידי צוות של מקדמי אתרים עם מנכ"ל של אחת מחברות הקידום הגדולות והמובילות בישראל – זה כבר להיות מכוון מטרה לראש החץ המוביל את תעשיית הקידום האורגני בישראל. חברתנו נחשבת לאחת מחברות הקידום הוותיקות והגדולות בישראל, המשקיעה משאבים רבים בפיתוח כלים טכנולוגיים ובהכשרת עובדיה לסטנדרט העבודה המקצועי הגבוה ביותר בתחום. עם גיבוי של תוצאות רבות בשטח, החברה מספקת כעת קורס קידום אתרים מקצועי לקהל הרחב. בין אם אתם מחפשים עבודה בתחום או עוסקים בתחום הקידום האורגני או בתחום השיווק הדיגיטלי ומעוניינים להעמיק את הידע המקצועי שלכם בקידום אתרים – זהו הקורס הטוב ביותר עבורכם.

        למה לבחור ללמוד קורס קידום אתרים אורגני דווקא אצלנו?

        כאנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי המתמחים בקידום האורגני, גם אנחנו שמענו על לא מעט קורסים של קידום אתרים והאמת שהתעייפנו לשמוע פעם אחר פעם את אותה מנגינה שניתן לשמוע אותה בחינם בכל חור באינטרנט. אם גם אתם התעייפתם מללמוד את אותו מידע חינמי שתוכלו למצוא אותו באינספור מקומות באינטרנט ורוצים ללמוד כלים ומיומנויות של מקדמים מתקדמים שמובילים את תעשיית הקידום בישראל – אתם מוזמנים להגיע לקורס קידום האתרים המעשי של לאוס מדיה ואינטראקטיב הנערך במשרדי החברה בחיפה.

        יש הבדל גדול כאשר לומדים ממקדמי אתרים שמתעסקים באופן יום יומי בתחום ומנהלים מעל ל 1000 תהליכי קידום עם המון תובנות המתקבלות כתוצאה מכך, את סודות המקצוע של התחום ניתן ללמוד רק בקורס הייחודי שלנו, שמציג מקרי בוחן עדכניים של לקוחות החברה שלנו שהגיעו לעמוד הראשון בזכות עבודתנו.

        אילו נושאים עיקריים מועברים בקורס?

        • הדברים שבאמת חשוב להתייחס אליהם בתהליך קידום אורגני בגוגל – ישנם מאות פרמטרים המשפיעים על המיקום של האתר שלכם או של הלקוח שלכם בתוצאות החיפוש. חלק מהפרמטרים תלויים בכם, חלק לא תלויים בכם. חלקם ידועים וחלקם משוערים על ידי חוקרים ומומחי קידום אתרים שונים בארץ ובעולם. אנו נחשוף לכם, מהניסיון שלנו בקידום לקוחות בתחומים שונים, את הפרמטרים החשובים ביותר לקידום בגוגל שצריך לדאוג להם.
        • חלוקת זמן העבודה לפרויקט – אחת הבעיות הגדולות ביותר של מקדמי אתרים היא שהם מבזבזים הרבה יותר זמן ממה שצריך עבור פרויקט מסוים ולא מבינים מה הם צריכים לעשות בזמן העומד לרשותם, אנו נציג את מה שהמקדם צריך לעשות.
        • מחקר מתחרים – למדו כיצד לבצע מחקר מתחרים מעמיק ונכון, תוך שימוש בכלי קידום מתקדמים ומחשבה יצירתית. נתחו את המתחרים העיקריים שלכם ותלמדו כיצד תוכלו לעקוף אותם בתוצאות החיפוש.
        • בניית אסטרטגיית תוכן – אחד הדברים החשובים ביותר הוא יצירת תוכן ואנו נספק לכם מגוון רעיונות ליצירת תכנים ייחודיים לאתר, לפני כל פרסום תוכן באתר שלכם צריכה להיות מחשבה. בניית אסטרטגיית תוכן מסודרת ומקצועית תסייע לכם גם למקסם את עבודת הקידום שלכם, תייעל את זמן העבודה שלכם ותאפשר לכם להיות בראש שקט שאתם מכוסים מבחינת סוגי התכנים שצריכים לעלות לאתר העסק ובאיזו תדירות.
        • אופטימיזציה למילת מפתח בעמוד ספציפי – איך להתאים את התוכן בעמוד מסוים לקידום ביטוי מפתח ספציפי ועדיין לשמור על איכות התוכן עבור הגולשים.
        • בניית קישורים כמו פרו – זה לא בהכרח רעיון טוב פשוט לקשר מכל מקום שאנו מוצאים שאפשר לעשות זאת. ישנם קישורים הפוגעים בקידום האתר שלנו וישנם קישורים התורמים לקידום. גם אלה התורמים לקידום – ישנם כאלה שתורמים יותר ואחרים תורמים פחות. מה לגבי החשיבות של תמהיל קישורים מגוון? אילו סוגי קישורים קיימים? איך לבנות אסטרטגיה חכמה לבניית קישורים כמו מקצוען אמיתי?
        • כלים מומלצים למקדמי אתרים – הכרה עם הכלים הפופולריים והשימושיים ביותר בעולם הקידום האורגני, מהם הפונקציות המיוחדות שכדאי לנו לשים לב אליהם ואיך להשתמש בכלים הללו לנתח קישורים, מיקומים בגוגל ועוד.
        • בניית מאגר מידע ועדכונים פרטי – לכל מקדם אתרים צריך שתהיה רשימה קצרה של מאגרי מידע, כלים ואתרים שונים בתחום הקידום האורגני המסייעים לו הן בעבודה השוטפת, הן בלימוד מהיר של עדכונים וחידושים בתחום והן בהעמקה מקצועית בתחום תוך כדי תנועה.
        • ממה כדאי להימנע בקידום אתר בגוגל? – כמו שחשוב ללמוד מה כן צריך לעשות לקידום אתר בגוגל – חשוב גם ללמוד את הדברים שעשויים להזיק לקידום האתר שלכם. אותם דברים שלא מלמדים בכל קורס קידום אתרים וקשה יותר למצוא אותם באינטרנט כיוון שמדובר במידע שנולד מניסיון ועבודה בתחום לאורך השנים.

        השתלבות בשוק העבודה עם סיום הקורס:

        קורס קידום אתרים אורגני מיועד הן לאנשים המעוניינים להעמיק את הידע המקצועי שלכם בתחום כדי להפוך למקדמי אתרים מקצועיים יותר (כשכירים, כפרילנסרים וכבעלי אתרים) והן עבור אנשים ללא ידע נרחב בתחום המעוניינים להפוך את התחום למקצוע. עם זאת, הקורס אינו מתאים למתחילים אשר אין להם ידע בכלל בעולם הקידום האורגני אלא לאנשים שהשקיעו בלימוד בסיסי של התחום, הכרת מושגים ראשוניים בתחום ואולי התנסו מעט בתחום בעצמם. חלק מבין בוגרי הקורס המצטיינים יוכלו להשתלב במחלקת הקידום האורגני בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב ואחרים יוכלו למצוא עבודה באחת מחברות הפרסום והקידום בישראל, כאשר בידיהם תעודת בוגר קורס קידום אתרים מטעם חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב. לפרטים נוספים אודות הקורס עצמו צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם פרטים נוספים עם התאריך הקרוב לקורס קידום אתרים המעשי הבא.

        אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

        קידום זה לאוס

        אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

        מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

          עוד בנושא שיכול לעניין אותך