Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    פנדה 4 – הדוב עדיין נחמד?

    בתחילת חודש מאי (סלחו לי אם לא אוכל להצביע על תאריך מדוייק…), גוגל השיקה את עדכון פנדה 4 (אפשר לקרוא לו הדוב המרסק!) מה שהדוב המרסק בא לעשות הוא סדר בכל הקשור בתיעדוף אתרים כאשר הדגש הוא על ה- ONSITE OPTIMIZATION  או בעברית כיצד האתר שלך נראה בעיניים של גוגל.

    האמת היא ותראו זאת כהפתעה שעבדכם הנאמן מסכים עם העדכון האחרון למרות שבפני מקדמים רבים בעולם ובישראל בפרט הדבר יצר קושי רב.

    עד לחודש מאי ניתן היה לראות אתרים רבים שולטים במנועי החיפוש כאשר ניתן היה לראות בחלקם בצורה מאוד ברורה שהם אתרי "זבל" – הכוונה היא לאתרים ללא תוכן,

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      ללא ערך מוסף בעיני האדם שיושב מאחורי המקלדת ובאופן תמים (וצודק) מחפש לקבל מידע איכותי עבור הנושא אותו הוא הקיש במנוע החיפוש.

      עד לאותו עדכון היה קל מאוד לקחת אתר פשוט כאשר התוכן היחידי שיש בו הוא תמונה ועוד שורה או שתיים לכל היותר כאשר גם הן לא היו חייבות להיות קשורות לנושא החיפוש.

      לדוגמא:

      אם היינו רוצים להופיע תחת הביטוי "קייסמים לשיניים"

      הייתי יכול לבנות אתר לאו דווקא קשור למילת החיפוש – לשים תמונה של נדנדה עם ילד קטן ולכתוב במשפט או שניים שטויות כמו "המקסיקני הקטן שאוהב לאכול בורקס כל היום. תגידו מזל טוב, יש לו יומולדת"

      ובכל זאת!

      להביא את אותו אתר למקומות הראשונים תחת הביטוי "קייסמים לשיניים"

      הזוי!

      למרות שמתפקידי להביא בעלי עסקים למקומות הראשונים בביטויים שונים כאשר המטרה שלי היא לעשות זאת בכמה שפחות זמן ובמאמץ מינימלי, אפילו אני לא הסכמתי עם הדרך ההזויה הזאת של גוגל.

      אבל היה ברור לחלוטין והיה מתבקש שעדכון כזה יגיע.

      על אילו דברים "הדוב המרסק" שם דגש?

      אף אחד לא יודע בוודאות לאמר מה האלגוריתם של גוגל "תוקף".

      אלא אם כן הוא עובד בגוגל ויש לו גישה לאלגוריתם עצמו.

      ישנן מספר הנחות בעלות וודאות גבוהה מאוד שיש להן ביסוס חזק בכל הנוגע לתוכן האלגוריתם החדש:

      1. איכות התוכן המופיעה באתר שלך – האם הוא עדכני וקשור לנושא בו האתר שלך עוסק?
      2. כמות התוכן באתר – האם האתר שלך רווי בתוכן? האם הוא מעשיר את הקורא ומועיל עבורו?
      3. מספר החזרות עבור הביטויים בהם את/ה מנסה לשלוט – לוודא שלא עולה על 2%

      השתמש בכלי הזה לבדיקת צפיפות הטקסטים באתר שלך:

      ובקיצור – חשוב טבעי והכל יהיה בסדר.

      חשוב כיצד היית רוצה שהאתר שלך יעשיר את המבקר/ת בו והתאם את התוכן לפי נקודות אלו.

      מאחלת לכם המשך שליטה נעימה בתוצאות החיפוש לאורך זמן,

      לאוס מדיה ואינטראקטיב.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך