Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    ניהול קמפיין באינסטגרם

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    האינסטגרם היא רשת חברתית או אפליקציה אם תרצו, המבוססת על שיתוף תמונות וסרטונים בין אנשים. היא החלה לפעול בשנת 2010 ותוך שנתיים צברה עשרות מיליוני משתמשים מה שגם לפייסבוק לקנות אותה ולשלב אותה בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק. למעשה, היום האינסטגרם נחשבת לרשת החברתית השנייה בגודלה אחרי פייסבוק וכערוץ שיווק לא פחות אטרקטיבי עבור בתי עסק מכל תחום. החדשות הטובות הן שניתן להשתמש במערכת הפרסום החכמה של פייסבוק לפרסום באינסטגרם. אז אם כבר הפכתם את הפרופיל שלכם באינסטגרם מפרטי לעסקי – הגיע הזמן להתקדם אל עבר הקמפיין הממומן.

    כמה דברים שחשוב לעשות לפני פתיחת הקמפיין הממומן:

    שכחנו משהו קטן. טוב נו.. לא כל כך קטן למעשה. רגע לפני שאתם רצים לבזבז כסף על קמפיין ממומן שישפר את המעורבות בפוסטים שלכם וישלח אנשים את הפרופיל שלכם באינסטגרם, חשוב למלא קצת פערים בחשבון שלכם תחילה. ראשית יהיה עליכם לעדכן את שם החשבון שלכם ואת תמונת הפרופיל שלכם. מומלץ כמובן להשתמש בשם העסק ובלוגו העסק במקרה הזה. חשוב לכתוב את כל המידע שניתן ואינסטגרם מאפשר לכם בהתאם למגבלת התוכן בפרופיל ולפרט את הדברים החשובים על העסק. כדאי גם לעדכן אתר, מייל וכתובת של בית העסק וכן את טלפון בית העסק עבור לקוחות המעוניינים ליצור קשר במהירות. לבסוף, עדכנו קצת תוכן ראשוני בפרופיל שלכם שעוקבים חדשים יוכל לעיין בפרופיל ולהתרשם מהתכנים שלכם ולא יראו פרופיל ריק.

    טיפים לניהול קמפיין מצליח באינסטגרם:

    כעת יהיה עליכם לשכור שירות ניהול קמפיין באינסטגרם או ללמוד כיצד לנהל קמפיין כזה בעצמכם (אם אתם יכולים לשלם לאיש מקצוע שיעשה זאת עבורכם אתם גם תחסכו בעלויות וגם תקבלו יותר תוצאות). יש כמה אפשרויות לפרסום המודעות שלכם: תמונה, ווידיאו וסטוריז. יש גם פרסום של קרוסלה אבל לא נכנס לזה כעת.

    תוכלו:

    • לשפר את המעורבות בפוסטים שלכם.
    • להביא מבקרים אל האתר שלכם.
    • לשפר המרות באתר שלכם.
    • לקדם צפיות בסרטונים שלכם.
    • ועוד…

    והנה כמה טיפים חשובים לניהול קמפיין מוצלח באינסטגרם:

    • מיקוד קהל היעד – אחד היתרונות בשימוש בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק היא היכולת למקד את קהל היעד שייחשף לפרסומות שלנו: לפי תחומי עניין, גיל, מגדר, אזור דמוגרפי ועוד. נצלו זאת כדי לפרסם לקהל היעד הממוקד ביותר עבורכם.
    • השתמשו בתמונה ששווה מיליון מילים – האינסטגרם מבוסס על תמונות וסרטונים. אם אתם מקדמים את התמונה שלכם, כמו הרבה מתחרים שלכם שוודאי עושים זאת, אתם רוצים שהתמונה שלכם תהיה יותר יצירתית, איכותית ומעבירה את המסר והרגש המתאים. לכן אתם לא רוצים תמונה ששווה אלף מילים אלא מיליון מילים.
    • דאגו לראות תצוגה מקדימה של התמונה וכיצד היא תופיע.
    • תכלול קישורים בפרסומים הממומנים שלכם – בחשבון העסקי באינסטגרם ניתן לפרסם קישורים בסטוריז ואז לקדם את הסטוריז באמצעות הקמפיין הממומן מה שעשוי להיות מהלך חכם של הובלת אנשים בצורה נכונה במשפך השיווקי שלכם תוך שימוש באינסטגרם כחלק נוסף במסנן השיווקי.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו