Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

    מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





      לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

      רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




        כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

        ניהול מוניטין ברשת

        אחד הדברים החשובים והיקרים ביותר לאדם הוא המוניטין שלו, במיוחד בעידן בו רשת האינטרנט היא חלק בלתי נפרד מחייו והנגישות למידע דרך אותה רשת האינטרנט נהיתה פשוטה מאוד.

        למי מאתנו לא קרה מקרה בחייו שהוא/היא מצטערים עליו עד היום? תארו לכם שפרטים אודות אותו מקרה פתאום צפים ברשת האינטרנט ומכאן הכל הולך ורק מתדרדר. בייחוד הפרטים אודות אותו מקרה מכילים גם את השם שלכם. ומי שבאמת יכול לעזור לכם במידה ונפגעתם ממקרה כזה הם מומחי ניהול מוניטין ברשת. אבל לפני כן, אנו בתור חברת ניהול מוניטין נסביר לכם מעט על התהליך.

        ניהול מוניטין ברשת – ממה הכל מתחיל

        ברגע שפרטי אותו מקרה צפים ברשת, בדרך כלל הם צפים ככתבה/סרטון/עמוד כלשהו ברשתות החברתיות וכו'. ולאותו עמוד ברשת כמובן שיש תוצאה בעמודי החיפוש של גוגל ("התוצאה השלילית"). מה שאומר שברגע שמחפשים את שם אותו הבן אדם או העסק, בין היתר תופיע אותה תוצאה שלילית. וכמובן שככל שאותו אתר בו מופיע המידע יהיה יותר חזק מבחינת הקידום האורגני בגוגל, כך גם התוצאה השלילית תהיה גבוהה יותר בתוצאות החיפוש. וכאן נכנסים לתמונה אנשי ניהול המוניטין.

        אז איך עובד ניהול מוניטין ברשת?

        למעשה, ניהול מוניטין ברשת עובד בדיוק כמו קידום אתרים אורגני רק עם מטרה הפוכה: להוריד את התוצאה השלילית כמה שיותר נמוך בתוצאות החיפוש של גוגל ואף לגרום לה לצאת מהאינדקס לגמרי.

        אז דרך אחת (מאוד לא מומלצת בארץ) היא רכישה של קישורי ספאם (קישורי זבל) מאתרים גרועים/מפוקפקים במטרה לטרפד את התוצאה השלילית וליצור השליה של "קידום גרוע" ובכך לגרום לה לרדת בתוצאות.

        מצד אחד, זו הדרך המהירה ביותר להשיג תוצאות. מצד שני, האלגוריתם של גוגל מסוגל לזהות פעילות לא תקינה ובסופו של דבר להבין "מהיכן נושבת הרוח" ומשם התמונה יכולה להפוך להיות ממש לא סימפטית בלשון המעטה בעבור רוכש הקישורים.

        הדרך השנייה והנכונה היא ליצור מודעות מוגברת ברשת בעזרת מקומות ברשת שמדברים על אותו אדם/חברה ובעצם למתג את השם בדרך חיובית על מנת שהתוצאות החיוביות ידחפו את התוצאה השלילית אל מחוץ לאינדקס ועל כך נרחיב:

        ניהול מוניטין ברשת – נכסים הם שם המשחק

        דרך טובה להגביר את המודעות ברשת היא ליצור אתרים/דפים ברשת עם תוכן חיובי אודות אותו אדם או חברה. חשוב לזכור שלא מספיק רק ליצור את העמודים או האתרים האלו אלא גם לקדם אותם בצורה נכונה כאילו היו האתר העסקי שלכם. כלומר במקום לקדם אתר אחד ברשימת ביטויים במטרה לחשוף את אותו האתר באותם ביטויים, במקרה של ניהול מוניטין יש לקדם כמות של אתרים בביטוי אחד (או כמה אך בודדים).

        בנוסף לאתרים ועמודים ברשת, מומלץ להגביר בצורה דרסטית את המודעות ברשתות החברתיות. למשל, באמצעות פרסום בפייסבוק אפשר להגדיל את כמות הפוסטים המפורסמים כך שהפוסטים או אותו העמוד יופיע בתוצאות החיפוש ויהווה עוד מכשול עבור התוצאה השלילית.

        וכמובן שאסור לשכוח את אחד הדברים החשובים בכל תהליך ניהול מוניטין ברשת: קישורים והרבה מהם. לא מדובר בקישורי ספאם, כמו שדיברנו קודם זה לא כדאי, אלא בקישורים איכותיים המקשרים בין כל הנכסים על מנת ליצור רשת סבוכה ומורכבת המייצגת גוף אחד גדול שיוכל "להביס" את התוצאה השלילית ולנקות את שמו הטוב של הלקוח.

        מילה או שתיים לסיכום על ידי חברת ניהול מוניטין

        כמו שראינו, עד כמה שתהליך ניהול מוניטין באינטרנט נראה לא ממש מסובך במבט ראשון, זהו תהליך מורכב הדורש ידע וניסיון בתחום על מנת להגיע לתוצאה הרצויה ולא לגרום לנזק עוד יותר גדול במיוחד ששמו של הלקוח על כף המאזניים. לכן, בין אם שמכם או שם העסק שלכם נפגע וגם אתם מחפשים לנקות את המוניטין שלכם באינטרנט אל תחכו אף לא רגע, פנו כבר עכשיו למומחים שלנו בתחום. אנחנו נעזור לכם לנקות את שמכם ולהחזיר לכם את המוניטין.

        אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

        קידום זה לאוס

        אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

        מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

          עוד בנושא שיכול לעניין אותך