Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    מיתוסים בקידום אתרים

    מיתוסים בקידום אתרים שצריך לנפץ

    תחום הפרסום בישראל מלא בכל מיני מיתוסים בקידום אתרים כתוצאה מכך שישנם דעות שונות ומידע שונה ברשת שנכתב על ידי גורמים שונים ובעיקר בגלל כל מיני דעות של צרכני קידום אתרים בעבר ובהווה, במאמר הזה נתרכז בכמה מיתוסים בקידום אתרים אורגני ששמענו כבר כמה פעמים ולדעתנו הגיע הזמן לפוצץ אותם אחת ולתמיד.

    ציטוטים של עשרה מיתוסים שפשוט נמאס לנו לשמוע:

    1. "התחייבות להגעה לעמוד הראשון" – על גבי תוצאות החיפוש האורגניות אי אפשר להתחייב להגעה לעמוד הראשון מהסיבה הפשוטה שבכל רגע נתון האלגוריתם יכול להשתנות והתוצאות של מנוע החיפוש ישתנו בהתאם. האלגוריתם נשלט על ידי גוגל בלבד והם רשאים לעשות ככל העולה על רוחם בכל רגע נתון. כמו כן, כיום בגוגל מוצגים תוצאות חיפוש לוקאליות לפי מיקום המחפש ולכן התוצאות שמופיעות בעמוד הראשון שונות מאזור לאזור.
    2. "קידום אורגני טוב יותר מקידום ממומן" – חשוב להדגיש שאין יותר טוב, יש יותר מתאים לסוג העסק/המוצר, ברוב המקרים 2 השירותים יהיו מתאימים, אחד לטווח הרחוק והשני לטווח הקצר, ההמלצה שלנו היא פשוטה, במקום לבחור מה עדיף פשוט ללכת על 2 הסוגים ביחד על מנת לקבל את החשיפה הגדולה ביותר. כאשר שואלים מה עדיף קידום אורגני או ממומן אין תשובה חד משמעית מכיוון שלכל אחד מהשירותים יש את היתרונות והחסרונות שלו.
    3. "כמה שיותר קישורים יותר טוב" – אין תשובה טובה יותר למיתוס הזה בכך שמה שחשוב זה האיכות ולא הכמות, במיוחד כאשר מדובר על קישורים נכנסים, הכמות פחות רלוונטית אך האיכות ובעיקר הסמכות היא הדבר היחידי שחשוב יחד עם גיוון של טקסט עוגן. כמו כן, כמות גדולה מידי של קישורים יכולה להזיק ולא להועיל, מכיוון שמנוע החיפוש יכול לראות בזה כניסיון למניפולציה בלבד.
    4. "אפשר להפסיק לקדם ברגע שמגיעים לעמוד הראשון" – המשפט שנכון להגיד במקרה הזה הוא שצריך להמשיך לקדם ברגע שמגיעים לעמוד הראשון, על מנת להגיע ולהיות במקום הראשון בגוגל! בלי שום קשר, ברגע שמגיעים לעמוד הראשון, יש צורך לשמר את המיקום עצמו, אף אחד לא מבטיח שהמיקום יישמר לאורך זמן ללא פעולות קידום.
    5. "ניתן להגיע לעמוד הראשון רק באמצעות תוכן וללא קישורים" – זה נכון שתוכן הוא חלק בלתי נפרד מקידום אתרים אורגני, אך גם בשנת 2018 (אוטוטו שנת 2019) בניית קישורים איכותיים וסמכותיים הם עדיין הפרמטר המרכזי כאשר מקדמים אתרים בגוגל, במיוחד כאשר מדובר בנישות תחרותיות.
    6. "ניתן להגיע לעמוד הראשון רק באמצעות קישורים, ללא תוכן ואופטימיזציה" – משפט שאוליי היה נכון לפני 5+ שנים אבל היום הוא ממש לא נכון, אחרי עדכוני גוגל שהיו במהלך השנים האחרונות (פרד/פנדה/פינגווין/יונה/יונק דבש) אתר חייב להיות רספונסיבי עם אופטימיזציה ותוכן ייחודי ככל האפשר על מנת להתברג בביטויים תחרותיים. גם אם האתר יקבל את הקישורים האיכותיים ביותר זה עדיין לא יהיה מספיק, קידום אתרים אורגני הוא מכלול של פעולות שצריכות להתבצע ביחד ולא לחוד.
    7. "הקידום ייהרס והמיקומים יפגעו ברגע שנעבור לאתר חדש" – ההפך הוא הנכון, מעבר לאתר חדש ומתקדם יותר תועיל בדירוג האתר מבחינת הפרמטרים שמתייחסים להתאמה לניידים, זמני טעינה ובמיוחד לחווית המשתמש. כמובן שהמעבר לאתר צריך להתבצע בצורה מקצועית ומבוקרת, שכוללת העברת כל התוכן הקיים יחד עם הפניות 301 במידה ויש צורך לבצע מעבר לכתובות חדשות וידידותיות.
    8. "קניית דומיין בעברית עם מילת המפתח תעזור לקידום האתר בגוגל" – למילים שרשומות תחת שם המתחם אין שום חשיבות בעיני גוגל, גם אם רכשתם דומיין בעברית עם מילת המפתח שרלוונטית עבורכם, אין לזה שום ערך מוסף בכל הקשור לקידום האתר בגוגל. הערך של כתובת הדומיין מחושב על ידי פרמטרים שונים שבניהם ניתן למנות את וותק הדומיין עצמו יחד עם הכמות והאיכות של הדומיינים והקישורים שמפנים אליו.
    9. "ניתן לקחת את התוכן מהאתר של היצרן/המשווק/הספק/המתחרה" – אין קיצורי דרך בקידום אתרים, כל תוכן שנלקח מאתר אחר (גם אם ניתנה הרשות לכך מבחינת זכויות יוצרים) עלולה ליצור מצב של תוכן כפול בעיני גוגל, דבר שיכול לגרור ענישה וזריקה של האתר ישירות אל ארגז החול של גוגל.
    10. "צריך לקדם רק מילות מפתח ראשיות ותחרותיות עם נפח חיפושים גבוה" – כיום על מנת להצליח לקדם ביטוי ג'נרי ו/או מילות מפתח תחרותיות, דרוש אסטרטגיה שלמה שכוללת בתוכה גם קידום של מילות מפתח עם זנב ארוך, אי אפשר "להעמיס" רק מילות מפתח תחרותיות בתהליך הקידום על מנת להימנע ממצב בו "תפסת מרובה לא תפסת".

    מיתוס של קידום אתרים שצריך לפוצץ

    קידום אתרים בלי מיתוסים ובלי חירטוטים

    מחפשים קידום אתרים אמיתי שבאמת עובד בלי מיתוסים או סיסמאות? אצלנו תקבלו רק את האמת עם עובדות מוכחות. מקדמי האתרים שלנו מעניקים ליווי מקצועי לכל אורך התהליך, החל ממחקר מתחרים ובחירת מילות מפתח ועד לביצוע אופטימיזציה on page בתוספת לבניית פרופיל קישורים סמכותי ואיכותי.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך