Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    כרטיס ביקור דיגיטלי

    יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי לכל מטרה

    כולנו כבר מכירים את המקום שהאינטרנט תופס בחיינו, את המקום שהסמארטפונים תופסים בחיינו ובכלל את העובדה שהכול יותר נגיש ונוח מאיי פעם בכל הנוגע ליצירת קשרים והתקשרויות עם אנשים אחרים, קבוצות משתמשים בעלי נושאים משותפים ועוד. אם אתם בעלי עסקים ויש לך כרטיס ביקור פיזי ודאי תרצו שיהיה לכם גם אחד כזה דיגיטלי. מי יודע – אולי, כמו מאות אלפי בעלי עסקים אחרים בישראל, תמצאו שהוא שימושי ויעיל יותר מכרטיס הביקור המסורתי.

    כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק – מי צריך וכיצד הוא יכול לתרום לנו?

    כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק הוא בעצם מעין דף דיגיטלי אחד המציג פרטים אודות איש המקצוע/בעל העסק/האדם שעבורו מיועד הכרטיס. הכרטיס יכלול מידע על בעל העסק ופועלו, אפשרויות ליצירת קשר, המלצות, שירותים שהוא מספק ועוד. כרטיס הביקור יכול לתרום לנו גם במרחב הדיגיטלי וגם במרחב הפיזי. הוא יכול להתאים למגוון רחב של מקרים, כאשר המטרה היא לאפשר לאנשים שנפגשו עמנו זה עתה להכיר אותנו יותר לעומק במידה ויצטרכו את השירותים שלנו או שיוכלו לפנות אלינו. בדרך כלל כאשר מחלקים כרטיסי ביקור הם נדחקים לאיזו מגירה או פינה עבודה או אפילו נזרקים לפח ולכן כאשר נצטרך אותם לא באמת נמצא אותם. יתרה מכך, פרטי העסק עשויים להשתנות ואז המידע בכרטיס שחילקנו לא יהיה רלוונטי. שיתוף האדם שפגשנו כעת בקישור שלנו בוואטסאפ, בהודעה פרטית או אפילו לומר לו בעל פה לאיזה כתובת להיכנס – יש יותר סיכוי שהוא יעשה זאת. הוא יוכל לשמור את האתר במועדפים למידה ויצטרך ובמידה והעברתם לו את הקישור בהודעה הוא יוכל למצוא את ההודעה כשהוא יצטרך את השירות שלכם.

    היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים:

    • ניתן להשתמש גם במרחב הפיזי (על ידי סריקת QR CODE, שיתוף קישור מהיר בוואטסאפ/הודעה רגילה, שיתוף הקישור בשיחה) וגם במרחב הדיגיטלי.
    • יכול להחליף את הצורך בדף נחיתה ולספק יותר מידע אודות העסק ובעליו, מנעד שירותים רחב יותר שבעל העסק מספק והמלצות – הכול בעמוד אחד מסודר.
    • ניתן לבצע שינויים בכל עת לפי הצורך – שיניתם כתובת לעסק? מספר טלפון? כתובת אתר? רוצים להוסיף המלצות? להסיר/להוסיף שירותים שאתם מספקים? במקרה של כרטיס ביקור פיזי תצטרכו להדפיס כרטיסי ביקור חדשים – עם כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו פשוט לבצע את השינוי דרך מערכת הניהול שלכם בקלות, במהירות וביעילות.
    • זול, נוח וקל לתחזוקה שוטפת.
    • נראה רציני ומרשים יותר.
    • מתאים לכל איש מקצוע או בעל עסק.
    • ניתן להשאיר קישורים למקומות אחרים שאנו רוצים להוביל את הלקוח אליהם כמו אתר החברה, דף הפייסבוק ועוד.

    כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין

    עורכי דין הם אנשי מקצוע מכובדים הזקוקים לכרטיס ביקור עליהם כל הזמן. אלה פוגשים אנשים בדרך השואלים אותם שאלות וגם כחלק מהעבודה שלהם הם פוגשים אנשים וצריכים לתת להם כרטיס ביקור. שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות מרשים יותר, מרענן וכך גם יותר סיכוי שהאדם שפגשו יוכל למצוא אותם ולהגיע אליהם כאשר הוא צריך אותם. כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין יכול להיות שימושי מאוד והעובדה שניתן להכניס מגוון אפשרויות ליצירת קשר, לקשר לאתר החברה, להוסיף המלצות ופידבקים – מסייעים אף בשיווק השירות של עורך הדין ללקוח, בוודאי הרבה יותר מכרטיס ביקור רגיל שהשטח בו מצומצם.

    איך ומתי ניתן להציג את הכרטיס שלנו?

    לדעתנו כל איש מקצוע או אדם המחזיק בתפקיד בכיר שיש לו כרטיס ביקור צריך שיהיה לו גם כרטיס ביקור דיגיטלי. את הכרטיס הוא יוכל להציג בכל פעם שיפגוש מישהו שירצה לחלוק אתו את הכרטיס, בדיוק כפי שהיה משאיר לו כרטיס ביקור פיזי. אגב – תוכלו גם בכרטיס הביקור הפיזי אם תרצו שיהיה כתובת URL או QR קוד שהסריקה שלו תוביל לכרטיס שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים יכול להיות משותף גם בהודעה פרטית כאשר אתם פוגעים אנשים פיזית וגם כמובן דרך המרחב הדיגיטלי, למשל על ידי שיתוף הקישור בפרופילים שלכם ברשתות החברתיות, במייל וכו'.

    עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – טיפים חשובים:

    • צבעים ורקע – בדרך כלל מומלץ להשתמש בצבעים נקיים, ללא צבעים זוהרים או מסוונרים, ללא שילובים המציגים עיצובים ישנים של לפני 15-20 שנה. מלבד השימוש בצבעים נקיים כדאי להשתמש בצבעים הבולטים של העסק, בדומה ללוגו העסק שלכם למשל.
    • התאמה למובייל – חשוב שהעמוד יהיה מותאם רספונסיבית גם לגלישה במסכים שונים: במובייל, מחשבים ניידים, טאבלטים וכמובן גם בדפדפן במחשב נייח.
    • מבנה מסודר – עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי חייב לכלול סדר וארגון של המבנה והמקטעים השונים בעמוד. זאת מכיוון שיש מידע רב שצריך להכיל בעמוד אחד וכדי להימנע מעומס יתר על עיניו ומוחו של הגולש חשוב שהכול יהיה מסודר היטב.
    • כדאי להוסיף תמונת פרופיל שלכם.
    • מומלץ להוסיף מספר אפשרויות ליצירת קשר: החל מכתובת העסק, דרך מייל, טלפון, פקס וכו'.
    • מומלץ לכלול קישורים מהירים לוואטסאפ, פייסבוק, אתר החברה ואפילו קישור לווייז לניווט מהיר אל העסק למי שירצה בכך.
    • כדאי להוסיף המלצות ופידבקים מלקוחות.

    יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי באמצעות מערכת וורדפרס או מערכת מובנית?

    יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי אינה מסובכת ויקרה כמו בניית אתר לעסק וניתן לבסס אותה גם כן על מערכת וורדפרס או מערכות מובנות למיניהן. הבעיה במערכות מובנות היא שאתם מוגבלים מבחינת אופן ההצגה של העמוד, מבחינת סוג הקישור שאתם משתפים (שעשוי להיות סאב דומיין של המערכת במקום של האתר שלכם), ואתם תהיו גם מוגבלים מבחינת הפונקציות, מבנה העמוד והמידע שאתם משתפים בו. לכן האופציה הטובה ביותר היא לעבור מול חברת בניית אתרים מקצועית ולבנות את הכרטיס שלכם על מערכת וורדפרס.

    בניית כרטיס ביקור דיגיטלי עם חברת בניית אתרים מקצועית:

    חברת בניית אתרים מקצועית תהיה מנוסה בכל הקשור לבניית כרטיס ביקור דיגיטלי, ככל הנראה ביצעה זאת עבור לקוחותיה ותוכל לספק לכם כרטיס איכותי, מותאם רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים שונים ועוד. חברת בניית אתרים מקצועית גם תדע אילו עיצובים טרנדיים ומתאימים לאותה התקופה כדי להשאיר אתכם בחוד החנית של העיצובים המתקדמים באותה העת. החברה גם תוכל לספק לכם את שירותי העיצוב הפנימיים ושירותי התוכן הנדרשים אל תוך העמוד ולהגיש לכם כרטיס מוכן לשיתוף.

    שאלות ותשובות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה

    איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי?

    ניתן להשתמש בפלטפורמה של וורדפרס לבניית הכרטיס הנדרש, מעצבים ומפתחים את התבנית של כרטיס הביקור בהתאם לצרכים והקישורים שרוצים להציג בכרטיס הביקור .

    איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי?

    ניתן להכין כרטיס ביקור דיגיטלי באמצעות וורדפרס, באמצעות מערכת מובנית המאפשרת בניית כרטיסים אלה, באמצעות אפליקציות ייעודיות ועוד.

    איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי?

    במידה ואינכם יודעים כיצד לעבוד עם וורדפרס ולהקים אתר/דף נחיתה במערכת בעצמכם ולבנות אותו ככרטיס ביקור פשוט צרו עמנו קשר ונשמח לבנות עבורכם כרטיס ביקור דיגיטלי נהדר.

    איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי?

    עיצוב הכרטיס יכול להיות אינדיווידואלי בין איש מקצוע אחד לאחר. בדרך כלל הכרטיס יכלול מידע חשוב אודות האיש שעבורו נבנה הכרטיס, מידע על מוצא פועלו ושירותיו, אפשרויות ליצירת קשר ופידבקים.

    כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

    הכנת הכרטיס על עיצוב בסיסי תעלה כמה מאות שקלים כאשר הכרטיס יכול להיות על סאב דומיין של האתר שלכם כשכל מה שנדרש זה לשלם על האחסון שלו בעלות חודשית נוספת.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו