Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    טיפים לקידום אתרים אורגני בגוגל

    10 טיפים חשובים שנבחרו בקפידה על ידי מחלקת הקידום אצלנו בחברה

    טיפים לקידום אתרים

    טיפים לקידום אתרים בגוגל

    כל מקדם אתרים בתחילת דרכו זקוק וצריך טיפים לקידום אתרים ממקדמי אתרים מנוסים וותיקים, זאת על מנת לדעת מה הפעולות שיכולות לתת את הערך המוסף בקידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, טיפים שכאלה רצוי לקבל מבעלי ניסיון שעדיין עוסקים בתחום באופן יום יומי, כאלה שיכולים לתת טיפים מעודכנים ורלוונטיים לעשייה בהתאם למצב העכשווי.

    ישנם המון טיפים שאינם נכונים ואף יכולים חלילה להזיק או לא להועיל, בדיוק מהסיבה הזאת אנו התכנסנו על מנת להעניק לכם את הטיפים החשובים ביותר שיוכלו לעזור בהתקדמות האורגנית של האתר שלכם, בחרנו לשלב טיפים לקידום אתרים שעוסקים בעיקר בתוך האתר עצמו אך גם מחוצה לו, פעולות בסיסיות ופשוטות שכל מקדם אתרים בתחילת דרכו יכול וצריך ליישם בכוחות עצמו.

    10 טיפים לקידום אתרים אורגני

    1. סדר וארגון – אופטימיזציה של מילות מפתח בתוך האתר לפי החשיבות הקיימת לתהליך הקידום עצמו, בהיררכיה הדרגתית במבנה העמודים כך שמילת המפתח התחרותית ביותר תהיה על עמוד הבית והשאר יפוזרו על הקטגוריות הראשיות.
    2. ניהול משאבים – ניצול ושימוש בתפריט הניווט (פוטר) של האתר לעמודים פנימיים שאנו מעוניינים לתת עליהם דגש לגולשים ואלגוריתם של גוגל יחדיו.
    3. אסתטיקה – המחרוזת/כתובת האתר (URL) תכיל את מילת המפתח שאנו מעוניינים לקדם בדיוק כפי שהיא (AS IS) בשפה זהה לשפת התוכן של האתר המקודם.
    4. תשתית –  מבנה כותרות עם סדר מדורג כאשר כותרת H2 חייבת להופיע לפחות פעם אחת עם מילת המפתח המרכזית של העמוד בצורה שונה מכותרת H1, רצוי עם צירוף של אותה מילת מפתח רק עם זנב ארוך.
    5. הצגה – תיאור העמוד למנוע החיפוש יהיה חייב לכלול את מילת מפתח כאשר רצוי שהמיקום יהיה יחסית בתחילת המשפט + אופציה למילת מפתח עם ווריאציה נוספת ומשתנה בהמשך.
    6. התאמה רחבה – כל עמודי האתר אשר מיועדים להתקדמות במנוע החיפוש יכללו תמונות עם alt של מילות המפתח הרלוונטיות לעמוד האתר, ניתן ואף רצוי להשקיע ביותר מתמונה אחת בכל עמוד.
    7. התחברות – כיום בניית קישורים לאתרים זה עולם ומלואו מבחינה אסטרטגית, בנו קישורים מעמודים פנימיים שאינם מיועדים לקידום (עמודים כלליים) לעמודים רלוונטיים שיועדו לקידום.
    8. נוכחות דיגיטלית – לשתף את האתר גם בשאר המדיות האינטרנטיות ולהוסיף את הנוכחות ברשתות החברתיות לתוך עמודי האתר עצמו, לרבות סרטונים מהיוטיוב.
    9. ציוני איכות – בדקו את דירוגי האתר בבדיקות של גוגל ובבדיקות הקיימות של זמני הטעינה ושפרו את הציונים הקיימים ואת הרספונסיביות של אתר האינטרנט לדפדפנים ורזולוציות.
    10. השקעה והתמדה – אם כבר בקישורים עסקינן הרי שרצוי שהם יהיו מתחום זהה של האתר המקודם ובעלי ערך קידומו עבורו, הכל בהתאם לטכניקות של קידום אתרים בכובע לבן בלבד.

    הטיפ החשוב ביותר לקידום אתרים

    הטיפ האחרון הוא גם בעל החשיבות מחמירה מכיוון שעליו קם ונופל כל תהליך הקידום האורגני של האתר – מערכת ניהול התוכן והאתר עצמו הם בסופו של דבר הבסיס להצלחת התהליך, ללא בניית אתר לקידום שהנו חדיש ומתקדם לא תוכלו להתגבר על מתחרים בתחום תחרותי שיש בו אתרים ברמת גימור גבוהה וחדשנית יותר, בחלק מהאתרים כיום אין את היכולת לבצע רמת אופטימיזציה טובה ולכן כאשר הבסיס אינו מתאים כל הטיפים אינם שווים כלום. נקודת המוצא בקידום אתרים צריכה להיות שהאתר עצמו שבנוי היטב עם חווית משתמש ומערכת ניהול תוכן ידידותית לצורכי קידום.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      טיפ לקידום אתר

      קידום אתרים מקצועי עם אחריות מלאה

      הקרדיט לכתיבת הטיפים במאמר שייך למחלקת הקידום האורגני של חברתנו, אשר ישבה וכתבה ביחד את עשרת הטיפים החשובים ביותר להתחלת קידום בדגש על אופטימיזציה כללית של מבנה האתר, הטיפ המרכזי לתהליך שאנחנו יכולים להעניק ולספר על קידום אתרים אורגני בגוגל, הוא לעשות את הדברים עם התמדה, בסבלנות ובאחריות תוך הבנה וניסיון שהתהליך עצמו צריך להתבצע בגישה חיובית עם שיפור מתמיד במיקומים, לעבר עמידה ביעדים שהוגדרו והגעתם של תוצאות.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך