Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    טיפים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    כאשר מבצעים אפיון צרכים לפני בניית אתר אינטרנט חדש, חשוב לבדוק האם יש תוספות שיכולות לתרום לעסק אותו הוא מייצג מכיוון שישנם כל מיני טיפים לבניית אתרים שיכולים לשנות את התפוקה והדירוג של האתר בגוגל, דברים כאלה יישמנו גם באתר החדש שלנו, כן כן, האתר הנוכחי שאתם גולשים בו כרגע וקוראים את שורות אלה ממש, במאמר זה נרחיב על פעולות אלה ועל מודולים אפשריים נוספים לשילוב בכל אתר אינטרנט.

    להלן מספר טיפים לבניית אתרים שכל אתר מוצלח צריך לאמץ:

    1. עיצוב פופ אפ השארת פרטים לטיוב לידים לאחר השארת הפרטים הראשונית:

    על מנת שבעל האתר יוכל לקבל פנייה מפורטת יותר שתעזור לו בתהליך המכירה ובנוסף תגרום פסיכולוגית ללקוח להיקשר יותר לבעל העסק הספציפי הזה אחרי "תהליך מפורט" של השארת פנייה.
    תוסף טיוב לידים מופרט נפתח בתור פופ אפ רק לאחר השארת הפנייה הראשונית של שם ומספר הטלפון אשר נקלט במערכת בכל מקרה, קבלת הפנייה הראשונית לא תלויה במילוי נוסף של הטופס, אלא רק מחזקת את הפנייה.
    ניתן בטופס הנוסף לפרט את כל הפרטים שאנחנו מעוניינים לקבל: מייל, ח.פ, תקציבים שברשות הלקוח, אזור גאוגרפי, שירותים מסוימים שמתעניין בהם, דחיפות לחזרה ועוד.

    2. הקמת מילון מונחים בהתאם לתחום האתר:

    על מנת שהאתר יציג ידע ומקצועיות, מילון המונחים מאפשר לפרט על מונחים סביב התחום בו עוסק האתר, כגון: תקנים , חוקים, כינויים או מושגים נפוצים.
    למה זה טוב לכל אתר שרוצה להתקדם בגוגל? בעזרת עמודי תוכן של הביטויים הללו ניתן להכניס טראפיק לאתר, לייצר תודעה בפני הגולש שמדובר בנותן שירות מקצועי בעל ידע רחב בנושא.
    דוגמא טובה ניתן לראות אצלנו, מילון מונחים שיווק דיגיטלי שמציג מעל ל 500 מונחים שונים, אשר מסודרים לפי מילה (מ א' ועד ת') ובנוסף מחולקים גם לקטגוריות מרכזיות.

    3. הקמת קטגוריית דרושים עם משרות לגיוס עובדים:

    על מנת שבעל העסק לא יהיה תלוי אך ורק בחברות השמה או באתרי הדרושים, ניתן להציע לו אזור ייעודי באתר עבור פרסום משרות וקבלת קורות חיים של מועמדים רלוונטיים.
    מאפשר אופציה טוב גם להקמת קמפיין בפייסבוק לשליחת מועמדים לתוך עמודי המשרה באתר ולא לעמוד המשרה באתר דרושים חיצוני שאינו בשליטה של בעל העסק.
    מדובר על יתרון משמעותי למי שמעוניין לצמצם את עלויות גיוס העובדים, ניתן לראות דוגמא אצלנו בקטגוריית דרושים בתחום הדיגיטל.

    4. הקמת קטגוריה של קידום ביטויים איזוריים:

    במידה ובעל האתר מתפרש על אזורים גאוגרפיים ומספק שירות באזורים נרחבים, ניתן באמצעות מחקר של ביטוי ג'נרי לבדוק מהן ההשלמות של גוגל ולהתייחס להם באמצעות עמודים יעודיים בתוך קטגוריה ייעודית.
    ניתן להתייחס במחקר מילות מפתח לפי אזור או לפי שירות, דוגמא מושלמת ניתן לראות אצלנו באתר בעמוד קידום אתרים לפי מיקום בישראל שמציג את כל ההשלמות של קידום אתרים שקיימות בגוגל.

    למה צריך את זה בתוך האתר ואיך זה יכול לעזור?

    1. עוד עמודי תוכן שיכולים להרחיב את דריסת הרגל של האתר במנוע החיפוש של גוגל.
    2. מראה לגולש שמדובר בחברה רצינית הפרושה בהרבה אזורים ומספקת שירות נרחב.
    3. עולה בתוצאות חיפוש בביטויים ממוקדים ובכך מלקט מחפשים לפי אזור (ליד יותר חם וקונקרטי מליד שמגיע מביטוי ג'נרי).

     

    5. עיצוב עמוד 404: 

    בחלק מהאתרים ישנם קישורים שבורים בגלל עמודים שלאורך השנים הוסרו מהאתר או בגלל קישור חדש שנבנה לכתובת שאינה קיימת באתר, הקישורים מועברים לעמוד שנקרא שגיאה 404.
    בחלק ניכר מהמקרים הלקוח בשלב זה נוטש את האתר, דבר הפוגע בהמרה ובתנועת הגולשים, על כן, מומלץ לעצב תבנית של עמוד 404, המאפשרת לשמר את הגולש באתר במקרה מסוג זה.

    6. תוסף שיחה מהירה:

    רכיב המאפשר חיבור בין מוקד הודעות מצד אחד לבין הטלפון של הגולש מהצד השני, ברגע שהגולש משאיר את המספר הטלפון שלו בתוך הטופס, אוטומטית יוצאת שיחה ממוקד ההודעות לנייד של הגולש, כך שלמעשה יש חיבור בין הגולש שרוצה למסור פרטים לבין נציג שיכול לקבל פרטים באופן מיידי. למה מוקד הודעות? כי מוקד הודעות מספק שירות 24 שעות ביממה ויכול להתמודד גם מול גולשים שמשאירים פרטים אחרי ולפני שעות הפעילות של העסק.

    אתר מוצלח עם מודולים ופיצ'רים מתקדמים

    יש עוד הרבה מעבר לכל מיני טיפים לבניית אתרים והמלצות שניתן ליישם כיום, החברה שלנו יודעת לבנות אתרים בעיצוב אישי עם אסטרטגיה מלאה, את כל מה שנרשם במאמר לא ניתן להשיג באף חברה אחרת, אך ורק בחברה שלנו עם המומחים שיודעים לספק גם שירותי בניית אתרים ברמה גבוהה עם גישה והסתכלות עתידית לקידום והפרסום באינטרנט, אז אם גם אתם רוצים אתר אינטרנט מוצלח, צרו איתנו קשר!

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו