Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    חברת בניית אתרים הטובה ביותר

    חברה לבניית אתרים באינטרנט - כל המידע שצריך לדעת

    חברת בניית אתרים הטובה ביותר בישראל: לאוס מדיה ואינטראקטיב חברה לבניית אתרים

    כל אחד רוצה לבנות אתר אינטרנט מקצועי אצל חברת בניית אתרים הטובה ביותר במדינת ישראל, בימינו אין עסק שאין לו אתר אינטרנט שנבנה והוקם על מנת להופיע במנוע החיפוש של גוגל שהוא אחד הכלים הראשונים שאליהם פונים הגולשים במטרה למצוא מידע או שירות מסוים. המטרה היא לבנות אתר אינטרנט מוצלח אשר יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ויצור תדמית של עסק אמין ורציני. על כל פנים, לא כולם יודעים לבנות אתרים לבד ומעדיפים שלא לסמוך על פרילנסר שיכולתו מוטלת בספק והוא יכול להיעלם בכל רגע נתון, לכן בעלי העסקים זקוקים לשירותיה של חברת בניית אתרים מומלצת, חברה כזו שמתייחסת לפרמטרים המשמעותיים והרלוונטיים בכל שלב בתהליך בניית אתר אינטרנט בעידן הנוכחי.

    מה ההגדרה של חברת בניית אתרים?

    חברת בניית אתרים היא תאגיד שהוקם על מנת לספק שירותי בניית אתרים בצורה ממוסדת ומקצועית כגון: אתרי תדמית, אתרי קטלוג, אתרי מסחר, דפי נחיתה ועוד. החברה תדאג להקים, לעצב, לפתח, לתחזק ולאחסן את האתרים באחריות ותעסיק אנשי מקצוע בעולם הדיגיטל כגון: מעצבת, מתכנת, קופירייטר, מזין תוכן, מת"ל, בודק תוכנה וכו'. חברות גדולות לבניית אתרים כמו חברתנו אשר שואפת להיות חברת בניית אתרים הטובה ביותר, מעסיקה צוות רחב של עובדים המחולקים למחלקות שונות הפועלות כל אחת בתחומה (עיצוב, פיתוח, קידום, פרסום וכו').

    משפרים את יחסי ההמרה ומעודדים לפעולה של גולשים

    אחת הסוגיות שאליה מתייחסת חברת בניית אתרים באינטרנט היא שיפור יחסי המרה באתר עצמו. יחס המרה הוא למעשה אחוז הגולשים באתר שהפך מגולשים מתעניינים לאנשים שביצעו פעולה כלשהי באתר דוגמת ביצוע תשלום או השארת פרטים באתר. קיימות דרכים שונות לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את כמות הפניות באתר, דרך אחת היא לבנות מספר גרסאות של אותו העמוד המוצג לגולשים ולבחון איזו גרסה היא המשכנעת ביותר. דרך נוספת היא להשתמש במפת חום – מפה אשר מראה את האזורים שבהם היו הרבה לחיצות עכבר. כמו כן, קיימת אפשרות לערוך סקר גולשים ולתת להם הזדמנות להצביע על בעיות שונות באתר.

    חברות שבונות אתרי אינטרנט שמות דגש משמעותי על התוכן באתר. בתוך מקטע של תוכן משלבים את מילות המפתח הרלוונטיות לחיפוש האתר המקצועי. נוסף על כך, באמצעות מאמרים איכותיים ניתן להדגיש את יתרונותיהם של המוצרים והשירותים של האתר. על כל פנים, אחד השימושים החזקים יותר של התוכן הוא היכולת לבצע קריאה לפעולה בעזרת מיקרו קופי. זה יכול להיות משפט בסגנון "אז למה אתם מחכים? לחצו על הקישור כדי לקבל מידע נוסף!", או כפתור ירוק ומעוצב הכולל את הכיתוב "קדימה, לחץ כאן". הנעה לפעולה פועלת לא אחת באופן תת מודע וגורמת ללקוח להוריד קובץ, לבצע תשלום או להשאיר פרטים באתר.

    מתאימים לכם אתר כמו כפפה ליד

    אתר המותאם באופן אישי לצרכיו של הלקוח הוא גאוותן של חברות בניית אתרים הגדולות בישראל, היכולת לגבש קונספט, לפצח קו עיצובי ולחשוב מחוץ לקופסה על מנת להבין מה באמת חשוב ללקוח אינה נתונה לכל אחד, ובכך נבדלות חברות בניית האתרים המצליחות מהחברות המצליחות פחות. ברגע שהאתר מותאם לעסק, ניתן לשפר את חוויית המשתמש (UX). זוהי החוויה שעובר הלקוח כאשר הוא גולש באתר, וכדי להגדיל את המכירות ומספר הפניות, חשוב שהיא תהיה טובה.

    חברות לבניית אתרים בוחרים מערכת ידידותית לניהול תוכן

    אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש לברר בטרם בוחרים חברה לבניית אתרים היא איזה סוג של מערכת לניהול תוכן עליה מיישמים את עיצוב האתר, ישנם סוגים שונים של מערכות קוד פתוח כמו ג'ומלה, דרופל, מג'נטו וגם מערכות קוד סגור לבניית אתרים כמו וויקס, וויבלי וגם וובידו, המערכת צריכה להתאים לדרישות של האתר. אם, לדוגמה, המטרה היא ליצור אתר ייצוגי ותדמיתי שמתאים לדרישות של גוגל, כדאי לשקול לבנות את האתר בפלטפורמה של וורדפרס בה משתמשים כיום רוב חברות בניית אתרים באינטרנט. המערכת נפוצה ביותר בגלל הידידותית למשתמש וכמות התוספים הגדולה שניתנים לשימוש ללא עלות, כך שגם אם יש לקוח שמעוניין לבנות חנות אלקטרונית ולמכור מוצרים אונליין, ניתן להשתמש בתוסף של וורדפרס – ווקומרס, המאפשר לקיים מסחר אלקטרוני.

    חברות שבונות אתרי אינטרנט כבר יודעות שמערכות חכמות יכולות לסייע לגולשים למצוא את המוצר שהם מחפשים במהירות ולהגדיל את מספר המכירות של בעל האתר. לדוגמה, מערכת סינון חכמה המותקנת בחנות אלקטרונית לתכשיטים אשר מסייעת לגולש למצוא תכשיט לפי הקריטריונים שלו (תכשיט זהב/כסף אשר כולל/לא כולל אבני חן משובצות). בדרך זו יכול הגולש למצוא את הפריט המועדף עליו במהירות ולבצע רכישה. נוסף על כך, ניתן להגיע לשיפור משמעותי של ממשק המשתמש (UI) הכולל את המערכת החכמה באמצעות התאמתו לכל גולש, כך שכל אחד יוכל להבין כיצד להשתמש בו.

    אתר בעיצוב אישי

    כל מעצב/ת אתרים שעובד אצל חברת בניית אתרים באינטרנט יודע/ת להתאים את עיצוב האתר לצרכיו האישיים של הלקוח וקהל היעד שלו. בניית אתרים בעיצוב אישי הינו פרמטר חשוב המבדיל בין בעל עסק אחד למשנהו. מאפיינים כמו פלטת הצבעים שבוחר הלקוח, פאביקון והסלוגן שמתחת ללוגו מלווים אותו לאורך כל הדרך. כנדרש בישראל, מעצבי אתרים של חברות בניית אתרים מומלצות מעצבים את האתר כאשר השפה העברית מוצגת באופן תקין מצד ימין לשמאל, להבדיל מאתרים מבוססי תבנית שמוצגת בצורה לא אידאלית לגולשים כאשר השדות באנגלית והעברית מוצגת משמאל לימין.

    מתאימים את האתר לנייד

    חברות לבניית אתרים נמצאים בעידן חדש שנקרא מובייל פירסט ומשמעותו הוא שגוגל התחיל לתעדף אינדוקס של אתרים לפי הנייד,יחד עם זאת, אם יש תכונה שתוביל לשיפור משמעותי של חוויית המשתמש היא תצוגה רספונסיבית. מטבע הדברים, האתר בנוי עבור מסכים הגדולים של המחשבים הניידים והנייחים, ומשתמש אשר מעוניין לגלוש באתר באמצעות הטאבלט או הסמארטפון עלול להיתקל בקשיי ניווט דרך המסך הקטן, על מנת לאפשר לגולש לגלוש בבטחה מכל מכשיר, מתאימות חברות בניית אתרים הגדולות בישראל את האתר למכשירי המובייל – גדולים וקטנים כאחד. וכך בעזרת אתר רספונסיבי יכולים המשתמשים לגלוש באתר שמתאים את עצמו לכל גודל מסך.

    בודקים את האתר בכל שלב

    צוות מקצועי של חברה העוסקת בקידום ובניית אתרים בודקים את האתר בכל שלבי התפתחותו, בין אם מדובר בבניית אתר תדמיתי, הקמת חנות וירטואלית או מערכת חיפוש חכמה. המתכנתים האמונים על הצד הטכני דואגים להריץ בדיקות QA בכל שלבי הפיתוח, על מנת לוודא שהאתר פועל היטב וללא תקלות. בדיקות אלה חשובות מאוד בעת ביצוע התאמת האתר לנייד, שכן תקלות חוזרות ונשנות באתר פוגעות בחוויית המשתמש של הגולש ו"מבריחות" אותו לאתרים אחרים.

    מתחשבים בבעלי מוגבלויות

    חברות בניית אתרים מובילות יודעות להתאם אתרים לכלל האוכלוסייה אשר כוללת בין היתר גם בעלי מוגבלויות כמו עיוורי צבעים, חולי אפילפסיה, כבדי ראייה וכו', בעזרת הטמעת רכיב הנגשת אתרים באינטרנט ניתן לבצע שימוש באתר לכל הגולשים הפוטנציאליים שנזקקים לשינוי של צבעים, הדגשה של קישורים, הגדלה של גופנים או התאמה לקורא מסך.

    חברות בניית אתרים הגדולות בישראל

    היכונו לקדם את האתר שלכם עם חברת בניית אתרים

    כל חברת בניית אתרים יודעת שבימינו קיימים שני סוגים עיקריים כאשר מדובר על קידום אתרים. הסוג הראשון הוא קידום ממומן בגוגל. קידום זה נחשב למהיר יותר, מכיוון שכל עוד אתם משלמים לגוגל, היא ממקמת את המודעה שלכם במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. סוג הקידום השני הוא הקידום האורגני. מדובר בקידום שמתאים את האתר עבור מנוע החיפוש של גוגל באופן טבעי, אך יעבור זמן עד הגעת האתר לתוצאות הראשונות. מקדמי האתרים יכולים לעמול על האתר במשך חודשים עד הגעתם של תוצאות, עם זאת, העבודה הסיזיפית הזו משתלמת, מכיוון שתמורתה אתם מקבלים אתר איכותי ומושקע. לפני הכול, חברת בניית אתרים מומלצת מבצעת עבורכם הכנה בסיסית לקידום אורגני. בוני האתרים מבצעים בדיקת מהירות על האתר עצמו, ניתן לבצע בדיקה יסודית בעזרת פינגדום ולשפר כל קובץ שפוגע באתר מבחינת זמן טעינה.

    חברת בניית אתרים הטובה ביותר מלווה אתכם לאורך כל הדרך

    ייחודיותה של חברת בניית אתרים מובילה טמונה בניסיון שנצבר ובמיוחד בשירותים האיכותיים שהיא מציעה, החל מאפיון הלקוח, עיצוב עדכני ועד השקת האתר החדש לאוויר. הכוח טמון ביכולתם של אנשי הצוות להעניק לבעל העסק את הליווי המקצועי הדרוש לו, תוך ביצוע הדרכה מאורגנת (פרונטלית או טלפונית) על מערכת לניהול תוכן, הכרת האפשרויות הקיימות להזנת תכנים באתר ועוד. לאחר התדריך המקצועי יוכל בעל העסק לנהל את האתר בעצמו, תוך שהוא מקבל שירות ותמיכה מהחברה וממשיך ליעד הבא שהוא קידום ופרסום האתר החדש ברשת האינטרנט.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו