Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    בניית אתרים לעסקים

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    בפתיחת עסק חדש יש לקיחה בחשבון שהעסק ימריא עם הזמן וכי ההתחלה אינה מניבה לרוב הצלחה כלכלית, אלא זו תגיע בהמשך, כאשר בית העסק ייחשף בפני יותר ויותר לקוחות.

    ידוע שבחברות גדולות קיימת מחלקת שיווק שמהווה חלק בלתי נפרד מהחברה ומשקיעים בה משאבים רבים על מנת למנף את החברה ולגרום לה להצליח ובגדול.

    שיווק עסקי

    אחת הדרכים השיווקיות והאפקיטיביות שחברות רבות מעידות עליה היא בניית אתר. בניית אתר לבית העסק יביא לחשיפה גדולה של לקוחות. האתר אינו מוגבל בזמן, מרחב ומקום.

    הוא פורץ גבולות כך שאנשים מכל רחבי העולם יכולים לגשת אליו בלחיצת כפתור, האתר אינו מוגבל בזמן הוא נמצא 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ו 365 ימים בשנה. ובנוסף אינו תחום במבנה ויכול להכיל מוצרים בממדים גדולים ללא צורך בתחזוקה של מקום.

    אתר האינטרנט משמש ככרטיס ביקור של החברה וקובע את הטון והניראות של החברה, יש המדמים אותו ל"חלון ראווה" של חנות ממשית אשר מציגה את מה שיש לחנות להציע.

    חנות שמכבדת את עצמה תשקיע במעצב חלונות ראווה על מנת ליצור מראה ייחודי אטרקטיבי ומעניין שימשוך את תשומת ליבם של ההולכים ושבים.

    כך גם בעיצוב ובניית אתרים, ישנה חשיבות רבה לעיצוב ולבניית האתר כך שהגולש שנכנס לאתר יתרשם לטובה וישים לב לאפקטים ואלמנטים חדשניים שימשכו את תשומת ליבו ויגרמו לו להישאר באתר כמה שיותר זמן.

    אתר האינטרנט הוא למעשה מנהל שיווק וירטואלי אשר נחשף לאנשים חדשים שלא הכירו קודם את בית העסק. ע"י עיצוב ובניית אתר נכון וע"י כתיבת תוכן שיווקי אשר יסקרן את הגולשים ויניע את המבקר באתר לפעולת יצירת קשר, לקבלת שירות או למכירה אשר יכולה אף היא להתבצע באתר.

    על פי מחקרים נמצא כי שלוש עד חמש השניות הראשונות הן קריטיות וקובעות האם מבקר האתר יצא מהאתר או יישאר בו.

    מכיוון שאנו חיים בעידן דינאמי שבו השינויים הם בלתי פוסקים, אנו חסרים בסבלנות ובמידה ולא יהיה מסר אטרקטיבי שימשוך את תשומת ליבנו לא נחקור את האתר, אלא נמשיך הלאה לאתר הבא. לכן יש להקפיד על עיצוב ותוכן שיווקי מוקפד.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו