Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    בנייה וקידום אתרים

    בנייה וקידום אתרים באינטרנט

    בנייה וקידום אתרים תחת קורת גג אחת

    כאשר פונים אלינו לקוחות כדי לשכור את שירותי קידום האתרים שלנו אנו בודקים תחילה את האתרים הקיימים עצמם של המתעניינים ואם יש לנו עם מה לעבוד. אנו מעדיפים לספק שירותי בנייה וקידום אתרים החל משלבי בניית האתר והסיבה לכך היא מאוד פשוטה: כאשר אנחנו בונים את האתר שלכם הוא יהיה מותאם לקידום האורגני כבר מהיום הראשון ויגיע אל גוגל ומנועי החיפוש האחרים בנקודת פתיחה טובה ואידיאלית. אתרים שנבנו רק כדי להיראות טוב או אתרים ישנים שאינם מותאמים למאפייני הקידום הרלוונטיים כיום, עשויים לגרור תגובת שרשרת שלילית ממנועי החיפוש (ובראשם גוגל) כאשר ייקח זמן רב רק כדי לבצע את ההתאמות הנכונות באתר ולהתגבר על חוות הדעת הראשונית של מנועי החיפוש. נקודת פתיחה זו היא הרבה פחות טובה גם לבית העסק שלכם וגם בעייתית לחברת הקידום שצריכה לעסוק במהלך השנה בקידום האתר באינטרנט. 

    מה הכוונה אתר הנבנה מראש לצרכי קידום?

    אתר מותאם ל SEO הוא אתר שכבר בשלבי הבנייה שלו אנו מבצעים התאמות שונות לצרכי הקידום האורגני, כדי לחסוך את העבודה הזו לאחר מכן ולאפשר לאתר לעבוד בצורה מותאמת למנועי החיפוש כבר מהימים הראשונים שלו באוויר. כידוע, קידום אורגני במנועי החיפוש תלוי בפרמטרים שונים, חלקם קשורים לצדדים הטכניים של שרת האחסון, קוד האתר והמבנה ההיררכי של התוכן וחלקם קשורים לתוכן עצמו ולחוויית המשתמש באתר. כאשר האתר נבנה עם מחשבה על הקידום האורגני מאחורי בניית האתר, הרי שכבר בשלבי הבנייה שלו מתבצעות ההתאמות הנדרשות שיחסכו לאחר מכן זמן רב, עבודה רבה וכסף כמובן.

    השלבים המוקדמים לבניית האתר והחשיבות שלהם להתאמת האתר בעת הבנייה שלו:

    עם התחרות ההולכת וגוברת בכל תחום והעסקים הרבים המבינים את החשיבות של השקעה בפרסום באינטרנט כולם רוצים אתרי אינטרנט מדהימים ואיכותיים. מלבד הנראות הוויזואלית, היוקרה והאיכות יש חשיבות רבה לחוויית המשתמש באתר וכמובן לפרטים רבים נוספים מאחורי הקלעים – כמו למשל התאמת האתר לקהל היעד, שימוש באתר למיתוג העסק, תוכן בעל ערך באתר וכמובן התאמת האתר לעבודת SEO איכותית. אנו דואגים לאפיין תחילה את העסק ואת קהל היעד שלו, לבצע מחקר מתחרים, מחקר על קהל היעד ומחקר מילות מפתח הקשורות לתחום העיסוק של המותג.

    לאחר מכן המידע עובר למחלקת התוכן והקריאייטיב לצורך כתיבת תוכן לשיווק ומיתוג העסק, במקביל מחלקת עיצוב האתרים נכנסת לפעולה וביחד עם מעצב/ת צמוד/ה בונים עבורכם אתר אינטרנט ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימת דגש על חוויית משתמש ברמה גבוהה, מיתוג העסק והכנת העיצובים הנדרשים לאתר, רק בסיום התהליך אנו מבצעים את הזנת התוכן באתר וכמובן ביצוע התאמות שונות לקידום. 

    רשימת השלבים שצריך להתייחס אליהם בתהליך משולב של בנייה וקידום אתרים:

    שרת אחסון – שירותי בניה וקידום אתרים כוללים מגוון פרמטרים חשובים שצריך לדאוג להם בעת בניית האתר וכאלה שיתאימו את האתר לקידום אורגני כבר מהיום הראשון, הדבר הראשון שנרצה לדבר עליו יהיה תשתית האתר. בחירת שרת האחסון לאתר וגם כתובת דומיין יהיו קריטיים להצלחת הקידום האורגני שלכם ולחוויית השימוש באתר שלכם. בניה וקידום אתרי אינטרנט אצלנו יבטיח לכם ראש שקט בכל הנוגע לאחסון האתר על שרתי החברה והתאמת האחסון המתאים לכם לצרכי קידום אורגני של האתר.

    תעודת SSL – מדובר בפרוטוקול אבטחה פשוט שגוגל מייחסים לו חשיבות רבה. מבחינתו זה MUST בכל אתרי החברה וכל לקוח חדש הבונה אצלנו אתר מקבל על הדרך תעודת SSL המותקנת באתר שלו ומשפרת את האבטחה. מבחינת הגולשים מה שהם רואים בשורת כתובת האתר בדפדפן הוא כתובת URL הכוללת קידומת HTTPS במקום HTTP ואייקון של מנעול המסמלת שהאתר אכן מאובטח.

    עיצוב ידידותית – עיצוב האתר משפיע באופן מהותי על חוויית המשתמש באתר, חוויית משתמש הנה קריטית לקידום אורגני וגוגל שמה עליה דגש מיוחד באמצעות פרמטרים שונים המושפעים מחוויית המשתמש. כך למשל אתר שלא מעוצב בצורה נעימה ונוחה לקריאה יגרום לגולש לעזוב את האתר באותה מהירות שהוא נכנס אליו. אתר שאינו מותאם למובייל למשל גם כן עשוי לפגוע בחוויית המשתמש באתר. עיצוב ידידותי של האתר מסייע לא רק לחוויית המשתמש ולקידום האורגני של האתר אלא להגדלת אחוזי ההמרה באתר והפיכת גולשים ללקוחות פוטנציאליים.

    אנו שמים דגש בתהליך העיצוב של האתר על מקום ייעודי לתוכן, על ידי סליידר או טאבים, שמאפשרים למקדמי האתרים שבחברה יכולות להוסיף תכנים לצרכי הקידום.

    תוכן איכותי – התוכן באתר שלכם צריך להיכתב בצורה מכובדת ולחלק ערך לגולש, הכוונה היא שהגולש יקבל מענה לשאלה/בעיה שלו בתחום שלכם ואתם כמומחים בתחום תספקו לו את התשובה המתאימה. לתוכן יש גם חלק משמעותי בקידום האורגני של האתר כיוון שהזחלנים של מנועי החיפוש קוראים טקסטים ולא סוגי תוכן אחרים. כך גוגל יודעים למעשה במה כל עמוד באתר שלנו עוסק. היררכיית תוכן נכונה הוא גם משהו שמספקים אותו במסגרת שירותי בנייה וקידום אתרים באינטרנט שכן כבר בשלבי בניית האתר מחליטים על ביטוי המפתח המרכזי שיוצג בדף הבית ועל היררכיית הביטויים הבאה שתופיע בתפריט הראשי של האתר וכך הלאה עד לעמודים פנימיים יותר. עם בניית האתר שלכם כבר תקבלו אתר מוכן עם מאמרים ייחודיים לאתר שלכם כדי לספק ערך ראשוני לגולשים שלכם, במהלך עבודת הקידום השוטפת אנו כותבים מאמר תוכן לכל ביטוי שאנחנו מקדמים.

    התאמות טכניות לקידום אורגני:

    בשלבי בניית האתר יש לבצע כמות גדולה של התאמות טכניות שלרוב, בעל העסק שינסה לבנות את האתר בעצמו או בונה אתרים חובב, כנראה לא יגיעו אליהם כלל או יכירו אותם. כך למשל חשוב להתקין תוספי SEO ולסנכרן אותם עם הגדרות האתר שלנו והתוכן הראשוני. יש הצורך להעלות קובץ robots.txt לתיקיית האתר בשרת האחסון אשר יציג לגוגל אלו דפים לאנדקס ואילו לא. כדאי אף לעלות קובץ מפת אתר XML לשרת כדי לאפשר לגוגל להבין טוב יותר את היררכיית התוכן באתר שלנו. בנוסף, כדאי להתקין באתר מספר קודים של כלים חשובים כמו כלי קידום האתרים של לאוס מדיה ואינטראקטיב שבאמצעותו כל לקוח יכול לראות בזמן חי את מיקום האתר שלו בביטויי מפתח מרכזיים אותם החברה מקדמת וכן פרטים שונים בנוגע לאתר ולגולשים בו. כלים נוספים שכדאי לשתול באתר: גוגל אנליטיקס, גוגל סירץ' קונסול, גוגל תג מנג'ר ועוד. 

    אז מה יוצא לנו בשורה התחתונה מהתאמת האתר לקידום אורגני כבר בשלבי הבנייה שלו?

    אנו מקבלים מאות פניות חדשות בחודש מבעלי עסקים המעוניינים שנקדם את האתר שלהם וכשאנו מגיעים לאתר אנו רואים בלגן שלם וכל כך הרבה עבודה הנדרשת רק כדי לבצע את ההתאמות הנדרשות לאתר לצרכי קידום. סדר פסח של ממש. כדי לחסוך לכם כסף, זמן ונקודת פתיחה לא טובה במנועי החיפוש כדאי לבחור בשירות של בניה וקידום אתרים במקום אחד תחת קורת גג אחת, כאשר כבר משלבי בניית האתר הוא יותאם לצרכי SEO מה שיחסוך לכם הרבה כסף, זמן ומשאבים לאחר מכן. 

    חברתנו היא חברת הפרסום הדיגיטלי המובילה בישראל ומספקת שירותי בניית אתרים ופרסום לעסקים בכל סדר גודל. צרו עמנו קשר בטופס למטה או התקשרו אלינו (24 שעות ביממה) ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד לבנייה וקידום האתר שלכם.

     

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו