Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אתר תדמיתי למיתוג בית העסק

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    בעידן המודרניזציה שבו בכל רגע נתון אנו חשופים למידע רב, סף הגירויים של הגולשים נמוך מאוד. אנו במדיה אינטראקטיב ניצור אתר תדמיתי קריאטיבי שלא רק ימשוך את תשומת הלב של הגולשים אלא גם ייצור נגישות לאתר.

    מטרת האתר היא לשפר את תדמית העסק וליצור התעניינות מצד המבקר בו. המיקוד הוא שיווקי הממקסם את הפוטנטיאל המכירתי של בעל האתר. בנייה נכונה תשמר ותספק שירות טוב יותר ללקוחות הקיימים ותגדיל את קהל הלקוחות החדשים.

    אתר יוקרתי ונוצץ אינו בהכרח אשר יביא את הלקוחות להישאר זמן רב באתר, אתרים מפוארים ומרשימים אמנם ימשכו את תשומת הלב אך כאשר לא תהיה הלימה בין עיצוב האתר, לתוכן ולמה שהלקוח מחפש, הנגישות והשימוש באתר לא יהיו ברורים. מצב זה עשוי ליצור תסכול וחוסר עניין מצד הלקוח דבר שיוביל אותו באופן טבעי לדלג לאתר הבא.

    האתר שלך מהווה את חלון הראווה של בית העסק אשר דרכו ניתן לצפות ולהתרשם ממה שיש לאתר להציע. הוא מציג את האתר מזווית שיווקית ומדגיש את היתרונות והייחודיות שיש לאתר להציע. תצוגה נכונה תקל  בהכרח על המיתוג ויצירת המוניטין הנכון.

    שיתוף הפעולה ההרמוני של הצוות המוכשר שלנו הכולל בתוכם את אנשי הקופירייטינג ,המעצבים הגרפיים המעצבים , המתכנתים ואנשי הטכנולוגיה אשר יודעים לאגד את כל הפרמטרים יחדיו ומביאים את הדמיון למציאות.

    מטרתנו בלאוס מדיה ואינראקטיב היא להביא את הלקוח לאתר. לעניין אותו חזותית ולהשאיר אותו עם רושם של אתר מקצועי, עשיר בידע רלוונטי ותורם ללקוח.

    האתר אינו נשאר סטאטי ועליו להתאים למה שנחשב לרלוונטי כיום. אנו עובדים עם תוכנה שבעזרתה לבעל האתר תהיה שליטה מלאה באתר וכך תהיה לו האפשרות לשנות תכנים, לעדכן מידע, תמונות וכד' כך שלא יהיה צורך להקים אותו מחדש בכל פעם.

    אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב נדאג ליצור אתר התפור למידותיך כאשר הדגש יהיה על בניית מותג שבסופו של התהליך יביא להגדלת קהל הלקוחות שלך. שימוש בתוכן רלוונטי יגרום לגולש להישאר באתר ולהתעניין במה שיש לו להציע עד לסגירת עסקה.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו