Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    איך עושים קידום אתרים אורגני בגוגל?

    התשובה לשאלת השאלות: איך לעשות ואיך עושים קידום אתרים?

    איך עושים קידום אורגני בגוגל

    איך עושים קידום אתרים?

    ישנם 2 דרכים עיקריות לעשות קידום אתרים: קידום אתרים ממומן וקידום אתרים אורגני, במאמר הזה אנו נתייחס לקידום האתרים האורגני בגוגל ועל הדרך שעושים אותו בעזרת כמה שלבים. מכיוון שיש הרבה מאוד תשובות לשאלה איך לעשות קידום אורגני אנו ממליצים לכם לקרוא עוד תכנים אצלנו באתר ובמיוחד את הספר שכתבנו עבור התהליך המורכב הזה, ספר קידום אתרים שכל הפרקים שבו נרשמו על ידי מקדמי SEO ומוענק חינם לכל המעוניין אצלנו באתר.

    איך עושים קידום אורגני?

    הרבה מאוד פעמים שואלים אותנו איך עושים קידום אורגני בגוגל ומצפים לתשובה זריזה כאילו כל אחד יכול לקדם אתר בגוגל לבד ובמהירות, ציטוט מפורסם מספר תהילים אומר כי מי שזורע בדמעה קוצר בסופו של דבר ברינה, ואין תיאור מדויק יותר מזה כאשר מדובר בקידום אורגני בגוגל, עבודה מתמשכת ומרובה. בניגוד לקידום הממומן שבו משלמים לגוגל כדי שתמקם את המודעה של האתר או עמוד הנחיתה שלנו במקומות הראשונים, הקידום האורגני דורש מגוון רחב של פעולות כמו אופטימיזציה לאתרים, בניית קישורים (פנימיים ונכנסים) או כתיבת תכנים איכותיים. ואם לא די בכך, שהרי העבודה הסיזיפית אינה מניבה תוצאות מידיות. מקדם אתרים מקצועי יגיד לכם שכדי להגיע למקומות הראשונים בגוגל יידרש פרק זמן של כמה חודשים טובים בתחומים לא תחרותיים, וזה עוד תלוי במבנה האתר עצמו ובעבודת הקידום שנעשתה בו מאז ומעולם.

    קידום אורגני בגוגל – אז איך עושים זאת בכלל?

    איך עושים קידום אורגני בגוגל? זו אחת השאלות הנפוצות יותר שתשמעו גם כבעלי אתרי אינטרנט. קידום אתרים אורגני בגוגל הוא אומנות של ממש הדורשת סבלנות, התמדה, נחישות וידע רב שנרכש אחרי תקופת עבודה של שנים בקידום אתרים לעמוד הראשון. החלטנו לשתף אתכם מניסיוננו ולתת לכם כמה טיפים בסיסיים לקידום האתר במנוע החיפוש:

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      שלב א: לפני שמבצעים, קודם בודקים

      הדבר הראשון שאנו עושים בתור מקדמי אתרים בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב הוא לבצע חקר מילות מפתח ומחקר מתחרים לתחום כולו. כלומר, אנו שואלים את עצמנו אילו מילות חיפוש יקליד הגולש אם הוא ירצה להגיע לשירות הספציפי שלכם. על ידי שימוש במערכות למחקר מילות מפתח כמו SEMrush ובדיקת השלמת מילים בגוגל לאיתור ביטויי זנב ארוך אנו בוחרים את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבור השירותים שאתם מציעים, כך שהלקוחות יוכלו להגיע ישירות למוצר או לשירות שהם מחפשים. כמו כן, אנו מוודאים כי התחרות על מילות החיפוש האלה אינה גדולה מצד אחד, ומצד שני – מספר החיפושים של מילות מפתח אלה הוא סביר ואינו מצומצם. כמובן שניתן לקחת מילות חיפוש תחרותיות יותר עם נפח חיפושים גדול כאשר מדובר באתר אינטרנט בעל דומיין וותיק ובעל פרמטרים טובים.

      שלב ב: מעלים תכנים איכותיים

      כותבים למגירה? זה הזמן לנצל את כישוריכם לכתיבת תכנים מקורית ואיכותית ולהעלות את פרי עמלכם לאתר האינטרנט שלכם. מבחינת גוגל, התוכן נחשב למלך. התוכן צריך להיות רלוונטי למוצרים ולפנות בסופו של דבר לקהל היעד שלכם. התוכן הנכון ישאיר את הגולשים שלכם באתר, יעודד אותם לבצע פעולות (באמצעות משפטי הנעה לפעולה) וימשוך אליכם אוליי קישורים איכותיים. חשוב לרשום תוכן ייחודי ולא להשתמש בתוכן משוכפל, אם אתם מארחים תכנים שלא נכתבו על ידכם חשוב וניתן לבדוק את התוכן עצמו בקופיסקייפ.

      שלב ג: קשרים וקישורים

      איכות האתר שלכם תלוי באיכות הקישורים הנכנסים אליו, אתר שמקבל קישור מאתר חיצוני בעל וותק נחשב לאתר איכותי יותר, ולכן גוגל דואגת לצ'פר אותו ולדרג אותו במקומות גבוהים יותר מאחר. כך שזה גם הזמן לשיתוף פעולה בין חברות ובתי עסקים וליצירת קשרים. קשרים אלה יתרמו לא רק להתפתחות העסקית שלכם, אלא גם לתוצאות שלכם בגוגל. ככלל, גוגל מדרגת את הקישורים לפי איכות הדומיין. קישור איכותי במיוחד, למשל, נחשב לקישור מאתר סמכותי כדוגמת אתר בחסות הממשלה או אתר מטעם מוסד להשכלה גבוהה. קישורים בין שני אתרים אשר עוסקים בתחומים קרובים נחשבים לאיכותיים אף הם. כמו כן, גם המיקום של הקישור חשוב, מומלץ להוציא קישורים מגוף התוכן – קרובים ככל הניתן לחלקו העליון של העמוד. בכל תהליך של בניית פרופיל קישורים נכנס מומלץ להתייעץ בנושא רגיש כמו קישורים עם יועץ קידום אתרים או בנוסף גם עם מומחה קידום אתרים שיכולים לנתח את איכות הקישורים ולבדוק שהם אכן עושים תועלת ולא ההפך.

      ככה נראה תהליך הגעה לעמוד הראשון של גוגל:

      מדוע אנשים בוחרים בקידום אורגני?

      אחד היתרונות הבולטים של קידום אתרים אורגני באינטרנט הוא שברגע שאתם על המפה, החיים הופכים לקלים מעט יותר (אם זאת, זו בהחלט לא סיבה לנוח על זרי דפנה). הקידום האורגני מתמזג באופן טבעי עם גוגל. כך שאם המקדם עשה עבודה טובה, אתם נמצאים בתוצאות הראשונות שמתחת לקידום הממומן במגוון מילות מפתח. בתמורה לכך אתם נהנים מלידים איכותיים יותר ובניגוד לקידום הממומן, אינכם צריכים לשלם על כל הקלקה של גולש. יתרון נוסף הוא בכך שכל אתר תדמיתי המקודם בקידום אורגני נראה טוב: יש בו תכנים איכותיים, הוא מושך את העין מבחינת עיצוב ומעודד את הגולשים לבצע פעולות. אתר כזה שמקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים אפשר למכור בבוא העת או פשוט להתגאות ולהשתמש בו . אחרי הכול, מדובר בעסק שלכם שהוא ככל הנראה יקר ללבכם.

      רוצים לדעת עוד אבל לא יודעים איך?

      בתור חברה לקידום אורגני אנחנו מתמודדים הרבה פעמים עם שאלות, איך אתם עושים ואיך אפשר לעשות קידום אתרים? לכן, הגדלנו ראש והתחלנו להעביר קורסים בתחום, כל מי שמעוניין לעבור אצלנו קורס קידום אתרים אורגני יכול ליצור אתנו קשר ואני נשמח לתת לו מענה לכל השאלות, מעבר לזה, תלמדו חלק נכבד מסודות המקצוע שלנו ותקבלו תשובות לכל שאלה שקיימת אצלכם.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך