Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    איך לפרסם באינסטגרם?

    איך לפרסם נכון עמוד באינסטגרם?

    פרסום באינסטגרם הוא חלק בלתי נפרד מתכנית השיווק של עשרות אלפי בתי עסק בישראל. האינסטגרם הפכה מאוד פופולרית בשנים האחרונות ומלבד אושיות אינסטגרם שונות עם מיליוני עוקבים שמקדמים מוצרים ופרסומות סמויות וגלויות, אנו יכולים להתרשם גם מהחשיפה שבתי עסק אחרים יכולים לייצר לעצמם באמצעות האינסטגרם ובכך להגדיל את כמות הלקוחות והמכירות בעסק.

    איך לפרסם באינסטגרם – שלב אחרי שלב

    שלב 1 – פתיחת פרופיל עסקי:

    בשלב הראשון יהיה עליכם לפתוח חשבון עסקי. כמובן שאתם דואגים תחילה לחשבון פרטי ואז הופכים אותו לחשבון עסקי. מומלץ לעשות זאת כבר בהתחלה על מנת להרוויח את היתרונות הרבים בשימוש בפרופיל עסקי כמו למשל: לייצר ביוגרפיה עשירה יותר, לקדם את העסק והפוסטים בצורה ממומנת ולייצר קישורים בסטוריז. את העברת הפרופיל לעסקי תוכלו לעשות בקלות דרך ההגדרות. מומלץ להכין מראש את העמוד העסקי שלכם בפייסבוק ולחבר ביניהם כבר בתהליך הפיכת החשבון באינסטגרם לעסקי.

    שלב 2 – יצירת תוכן ראשוני למילוי העמוד:

    בשלב שלאחר פתיחת החשבון כדאי יהיה להתחיל ליצוק לתוך העמוד שלכם תוכן. אינסטגרם היא רשת לשיתוף תמונות וסטוריז, אז התחילו לייצר תמונות ולהעלות אותן לאינסטגרם. מומלץ לעשות זאת באמצעות חברת פרסום מקצועית המתמחה בפרסום באינסטגרם כמובן כיוון שלכל תמונה יש משמעות ויש לבצע בה את ההתאמות הנדרשות. בשורה התחתונה, בשלב הראשוני של הפעלת הפרופיל יש להזין בו תוכן כדי שהעוקבים החדשים שיגיעו אליכם לא יראו פרופיל ריק ואז לא ירצו להמשיך לעקוב אחריכם. אתם רוצים לוודא שיש לכם בסיס מוצק לעקוב אחריו וללמוד עליכם, על השירותים והמוצרים שלכם כבר מהשלב הראשון שבו הם מתחילים לעקוב אחריכם.

    שלב 3 – פרסום שוטף במקביל ליצירת תוכן נוסף:

    כעת בשלב הזה נתחיל לעבוד על פרסום הפרופיל באופן שוטף. יש כמה מטרות שנצטרך לעבוד עליהן בשביל לפרסם נכון באינסטגרם:

    • לייצר יותר חשיפה לעסק על ידי הגעה לקהל גדול יותר ויותר.
    • לייצר יותר מעורבות של הקהל עם הפרסומים של העסק (לייקים, עוקבים, תגובות וכו')
    • לגרום למנוע של אינסטגרם להעלות את החשיבות של הפוסטים שלנו על ידי שיפור מעורבות הקהילה, על ידי הזנה של תכנים טובים ושת"פ עם מובילי אינסטגרם שונים מה שיחזק את הפרסומים שלנו וייצור לנו יותר חשיפה אורגנית.

    גם בעת הפרסום השוטף, לא חשוב אם מדובר בקידום אורגני או ממומן (חובה לכלול פרסום ממומן בפרסום שלכם באינסטגרם על מנת לקבל תוצאות יותר מהירות ויותר אפקטיביות), אתם תצטרכו לייצר תכנים באופן שוטף. בעזרת חברת הפרסום תוכלו לבנות אסטרטגיית תוכן איכותית המתאימה למטרות וליעדים שלכם ולחבילת הפרסום שסגרתם אל מול החברה. המטרה תהיה לייצר יותר חשיפה למוצרים ולשירותים שלכם אך לעשות זאת באמצעות תמונות וסטוריז ובצורה חכמה שתעביר מסרים, רגשות ותמתג את העסק בצורה הטובה ביותר. סתם לצלם תמונות ולהעלות אותן לאינסטגרם לא יעשה את העבודה וכל העבודה על עריכת התמונות, השתלת המסרים ותזמון העלאת הפוסטים – הכול צריך להיעשות בתיאום עם חברת הפרסום.

     

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו