Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    איך לבחור חברת קידום אתרים?

    איך לבחור מקדם אתרים ואיך לבחור חברת קידום אתרים?

    איך לבחור חברת קידום אתרים?

    איך לבחור חברת קידום אתרים מומלצת?

    בתחום שבו כל "דג רקק" משחק אותה "כריש פטיש" צריך לדעת לבחור בחברה הנכונה ולא ליפול על חובבנים שלא יבצעו את עבודתם כהלכה, אם כבר יש לכם אתר אינטרנט השלב הבא שלכם יהיה להביא אליו תנועה של גולשים שיוכלו להפוך ללקוחות חדשים, לכן אתם צריכים לבחור חברת קידום אתרים מומלצת שתביא תנועה שכזו באמצעות טכניקות שיווק שונות כאשר הפופולרית ביותר שבהן היא קידום אתרים אורגני בגוגל, מנוע החיפוש של גוגל כל כך פופולרי בארץ ובעולם כולו שלאורך השנים התפתח לו תחום שלם שנקרא "קידום אורגני" בו עוסקים מגוון רחב של נותני שירות. חברות קידום אתרים איכותית צריכה כיום לבצע פעולות שונות אך חוקיות שיעודדו את גוגל להעלות את מיקומי האתר בדירוג של האלגוריתם לביטויי מפתח מסוימים.

    הליך הקידום הינו ארוך וסיזיפי, מדובר על תהליך ממושך שיש לדאוג להמשכיות שלו תמיד גם כאשר מתחילים לקבל תוצאות, חשוב להרחיב את כמות מילות המפתח עם הזמן ולהגדיל את חבילת הקידום בהתאם לצמיחה ולהצלחה של העסק, זאת על מנת לשמור על תהליך הצמיחה של האתר ברשת האינטרנט ובמנוע החיפוש עצמו. כאשר אתם שוכרים חברת קידום אתרים יהיה עליכם לוודא כי קיים צוות מקדמים הכולל בתוכו אנליסט, בונה קישורים, מנהל נכסים, אופטימייזר מוסמך וכותב תוכן מקצועי שיכתוב עבורכם את התכנים בהתאם למילות המפתח הנדרשות לקידום במנוע החיפוש, כמובן שמחלקת הקידום האורגני של החברה נדרשת לבנות עבורכם מערך קישורים אפקטיבי הכולל קישורים מכל הסוגים ובעיקר קישורים בעלי איכויות גבוהות שישמשו את האתר שלכם למשך שנים רבות.

    כתיבת תוכן איכותי וייחודי לקידום האתר שלכם

    כיום מקובל מאוד שחברת הקידום תעסיק כותב מקצועי לביצוע כתיבה שיווקית של מאמרים וכתבות עבור לקוחות החברה, אם מדובר בחברת קידום אתרים מומלצת היא תכתוב לבעלי העסקים תוכן ייחודי, איכותי המשקף את מפעל החיים והמוניטין של הארגון. כמו כן, התוכן הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הקידום ומשיווק באינטרנט בכלל ולכן חברות רבות אף מחזיקות גם צוות כותבי תוכן במשרדי החברה. בעל העסק צריך לוודא כי התכנים אכן משרתים את הצרכים של הגולשים שלו, לבדוק שהתכנים אינם מבטיחים דברים שהעסק לא יכול לספק וכי התוכן עצמו כתוב בצורה ראויה – כלומר ללא שגיאות כתיב, לא בצורה מתנשאת ובגובה העיניים לגולש הממוצע.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      בניית מערך קישורים אפקטיבי לאתר

      זה לא משנה אם מדובר על חברות קידום אתרים בתל אביב או בחיפה, בכל עיר בניית מערך קישורים הוא חלק חשוב וקריטי בהליך קידום אתרים בגוגל. כל חברת קידום אתרים מומלצת דואגת לבנות מערכת שלמה של אתרי תמיכה אותם היא מתחזקת לטובת קידום לקוחותיה. מעבר לכך החברה דואגת להכנסת קישורים לאתר מבלוגים, אינדקסים, שת"פ באתרי תמיכה של קולגות לתחום, הכנסת מאמרים איכותיים באתרים מובילים, קישורים מרשתות חברתיות ועוד. ישנם עשרות ואולי אף מאות דרכים להשיג קישורים נכנסים לאתר על מנת לבנות מערך קישורים אפקטיבי, שימו לב כי יש דגש וחשיבות לאיכות הקישורים, אולם גם קישורים פחות איכותיים נחשבים בתהליך הקידום ואף חשובים לתמהיל הטבעי והמגוון של מערך הקישורים שלכם.חברת קידום אתרים מומלצת

      5 חלקים קריטיים בתהליך האופטימיזציה שכל חברת קידום מומלצת צריכה להכיר:

      1. תיאור מטא – meta description באנגלית הוא בעצם תיאור העמוד אשר יופיע בגוגל, ניתן לערוך את התיאור דרך קוד העמוד באתר או אמצעות התקנת תוסף בפלטפורמות שונות כיום (לדוגמה בוורדפרס), כך ניתן להוסיף ישירות את התיאור בעמוד כאשר מבצעים העלאת מאמר ולכלול בתיאור גם את מילת המפתח הראשית של המאמר עצמו.
      2. Alt tags – הכוונה היא לתגית של תמונה מסוימת באתר, לכל תמונה יש תגית או שם (טקסט חלופי), כדאי לכלול בתגית של התמונה בעמוד מסוים את מילת המפתח המקודמת לאותו עמוד.
      3. כמות טקסט – צריך לדאוג שבכל עמוד יהיה תוכן בכמות מינימלית של 250-300 מילים לפחות. כמובן שבעמודים מסוגים מסוימים זה קשה או בלתי אפשרי אך צריך להימנע מעמודים מחוסרי טקסט באתר.
      4. בדיקת מהירות אתר – חברת קידום חייבת לעשות בדיקת מהירות לאתר המיועד לקידום, מהירות של זמן טעינה וגלישה באתר משפיעות באופן ישיר על איכות האתר, חוויית המשתמש באתר ועל הליך הקידום עצמו.
      5. מילת המפתח אינה בכותרת – עד כמה שזה נשמע פשוט לצערנו עדיין אנו נתקלים באתרים רבים של לקוחות חדשים המגיעים אלינו ומילת המפתח הראשית לאותו עמוד איננה נכללת בכותרת H1 של אותו עמוד, מביך אבל אמיתי.

      טיפ לסיום: איך אפשר למצוא נותן שירות אמין בתחום?

      איך תדעו שמצאתם חברה אמינה שתעניק לכם שירות מקצועי? ראשית לבדוק את התוצאות ואת חוות דעת הלקוחות הקיימים (ככל שיש יותר הצלחות בתחומים שונים כך רמת האמינות עולה), שנית יש לבדוק את האמצעים שמעמידה החברה לטובת התהליך, האם יש לה מערכות מתקדמות לבקרה ומעקב עבור האתר, האם קיים תקשורת זמינה (טלפונית, פרונטלית וכתובה) עם הלקוח? רצוי לבדוק האם החברה מוכרת על ידי גורמים נוספים אשר מאומתים באמינות בישראל כגון: 1. גוגל פרטנרס. 2. מיוצר בישראל. 3. אמון הציבור 4. חותם אמינות.

      בוחרים חברה לקידום אתרים בגוגל

      כמה חברות קידום אתרים מובילות קיימות בישראל?

      ניתן לספור על כף יד אחת את כמות החברות המובילות שקיימות היום בישראל, חברות קידום אתרים מובילות יהיו עם וותק של לפחות 5 שנים בתחום, ניתן לבדוק ברשם החברות את תאריך הקמת החברה והאם יש עליה הגבלות. חברה שאינה בעלת חוסן כלכלי לא תוכל להשקיע ברכישת נכסים לתהליך ולא תוכל להעסיק עובדים מיומנים, לכן, לא יהיה לה את היכולת להצליח לקדם את האתר ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לבדוק את המיקומים עצמם של חברת הקידום בגוגל, חברה שלא יודעת לקדם את האתר של עצמה בוודאי לא תוכל לקדם את אתרך בהצלחה.

      החברה המובילה ביותר בישראל מבין שלל חברות קידום אתרים מובילות

      קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב בבסיסה היא חברת קידום אתרים בגוגל אשר מתמחה בשירותי שיווק ופרסום באינטרנט, החל מבניית תמהיל שיווק אינטרנטי, מיתוג ועיצוב עסקים, בנייה ופיתוח אתרים מותאמים לקידום עם יחסי המרה משופרים. חברתנו נחשבת למובילה והמתקדמת בתחומה, נשמח לעמוד לשירותיך, לקדם את האתר שלך ולסייע לך לפתח את העסק שלך למחוזות נוספים. לפרטים נוספים ותחילת שת"פ יחד אנא השאיר פנייה או התקשר אלינו למספר הטלפון.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך