תוכן איכותי לקידום אתרים

לא על היופי לבדו – על חשיבות כתיבת תוכן איכותי לקידום אתרים בעולם השיווק, הפרסום והמיתוג הדיגיטלי כתיבת תוכן איכותי...
תוכן איכותי לקידום אתרים

לא על היופי לבדו – על חשיבות כתיבת תוכן איכותי לקידום אתרים בעולם השיווק, הפרסום והמיתוג הדיגיטלי

כתיבת תוכן איכותי לקידום אתרים זה לא פחות ממערכת יחסים. לא פעם לצערנו אנו שומעים על זוג יונים שהיינו בטוחים שהם דוגמא ומופת למערכת יחסים בריאה וביום בהיר אחד הם מוצאים את עצמם נושאים ונותנים על מזונות והסדרי ביקור של הילדים. היא יפה, הוא חתיך, לשניהם עבודה מכובדת וההורים מעריצים משני הצדדים. אולם, עוברת תקופה, היופי נעלם, החשבונות מצטברים ומשהו מתחיל לחרוק בגלגל השיניים… 

במרבית המקרים הדבר נובע מפני שאין תוכן משותף. השיחות הופכות יומיומיות, קונקרטיות ומשעממות. אותו הדבר נכון לגבי הקשר הרומנטי בין המפרסמים ובעלי העסקים לגוגל. 

הדוד מאמריקה נמצא בתהליך מתמיד של פיתוח אלגוריתמים במטרה להפוך לכמה שיותר "אנושי". כמו שאנשים כמונו וכמותכם מן הישוב צמאים ליידע ופונים למנוע החיפוש המפורסם, כך גם הוא דורש בחזרה מידע ותוכן איכותיים ובעיקר רלוונטיים עבור הלקוחות שלו, הלא הם הגולשים. אם בעבר פרסומת של בר רפאלי על שלט חוצות ענק או פרסומת בפריים טיים של הערוצים המסחריים הייתה עושה את העבודה, הרי שכיום בעידן האינטרנט, הניידים החכמים והרשתות החברתיות כולם כבר מתרכזים בכביש ולא בעזריאלי ומזפזפים לערוצים אחרים במהלך הפרסומות. היום אנשים כבר רוצים להכיר את בר רפאלי לעומק ולא על פלקט ודוד גוגל יודע את זה. יודע ומדרג את המפרסמים בהתאם.

תוכן איכותי קידום אתרים שם אתכם על המפה

תוכן איכותי קידום אתרים שם אתכם על המפה

התפתחות השיווק הדיגיטלי שינתה את הדרך בא אנו רואים דברים וצורכים מוצרים ושירותים שונים. אסטרטגיות השיווק עוברות מן העולם הישן והקונבנציונלי של רדיו, טלוויזיה ופרינט לעולם המקוון. לא בכדי תאגידים כגון אמאזון ואיביי מאיימים על סגירת קניונים וחנויות פיזיות, היום חוקי המשחק השתנו והצרכן האינדיבידואלי צורך יותר ויותר באמצעות המדיה הדיגיטלית. 

הקלישאה הידועה טוענת שאף אחד לא מדפדף לעמוד השני של תוצאות החיפוש בגוגל, אך כמה שזה נשמע קלישאתי, כך זה נכון ומדויק. ללא הזנת תוכן איכותי לקידום אתרים, בלתי אפשרי להיות מדורג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל ולדאבונם של רבים אשר בטוחים שהמוצר אותו הם מוכרים הוא האיכותי ביותר (וסיכוי סביר שזה נכון), אף אחד לא יידע על קיומו. ניתן להקביל את זה לחנות מותגים הממוקמת מתחת לאדמה.

קידום אתרים באמצעות תוכן – לא רק תאגידי ענק

אם כן, קידום אתרים באמצעות תוכן רלוונטי הוא תנאי קיום בסיסי לכל עסק, חברה ואף תאגיד. הדבר נכון גם ואולי אף בעיקר לפרילנסרים ובעלי עסקים קטנים/בינוניים. לצורך העניין, אם ניקח לדוגמא אדם שמתפוצץ לו דוד השמש ומחפש אינסטלטור באופן בהול יקליק בדרך כלל על אחד מהקישורים הראשונים שיופיעו לו במנוע החיפוש. יכול מאד להיות שאם הוא היה עושה מחקר הוא היה מוצא אינסטלטור שעושה עבודה טובה יותר בחצי המחיר. אולם, במרבית המקרים לא כך יהיה הדבר. דוגמא נוספת מצדה השני של הסקאלה היא של אדם המחפש עורך דין. אותו אדם לעומת הקודם דווקא כן יעשה מחקר ויחפש את עורך הדין האיכותי ביותר אשר ייצג אותו בצורה הטובה ביותר ופה לתכנים באתר של עורך הדין תהיה חשיבות כפולה ומכופלת שעל כן, מלבד המיקום שלו בתוצאות החיפוש הוא יימדד גם על איכות התוכן אותו הוא יציג.

אבל גם תוכן צריך לדעת איך לכתוב

נסכם ונאמר, על התוכן יקום או ייפול דבר. עסק מצליח הוא עסק בעל נוכחות מובלטת במרחב הדיגיטלי. קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב הינה הקבוצה המובילה בישראל בתחומי הפרסום, השיווק, המיתוג והקידום בעולם הדיגיטל. בשורות החברה עובדים מיטב כותבי התוכן, כאלו שדוד גוגל אוהב. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ונשמח לחזור אליכם עם מתן ייעוץ מקצועי אשר יקפיץ את הדירוג שלכם וימקסם את רווחי העסק שלכם.

לאוס, בואו נתקדם!

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!