אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    שיווק ופרסום עסקים וחברות באינטרנט

    מגוון שירותי שיווק ופרסום באינטרנט תחת קורת גג אחת

    מה זה שיווק באינטרנט? שיווק באינטרנט מאפשר לנו לשווק מוצרים ושירותים שונים באמצעות האינטרנט במגוון רחב של דרכים, אך בעיקר דרך מנוע החיפוש של גוגל ודרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. עד לפני כמה עשרות שנים עסקים היו נהנים בעיקר מפרסום מקומי, פרסום בעיתון ופרסום מפה לאוזן, מרבית קהל היעד של העסק היה קהל מקומי שמגיע פיזית למקום של העסק. כיום בתקופה הנוכחית ובעידן האינטרנט אנשים גולשים ומחפשים עסקים, חברות ואנשי מקצוע בגוגל ובמקביל נחשפים לשירותים שונים ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר ולינקדאין). האינטרנט הוא מקור מידע אינסופי וערוץ התקשורת הגדול והפופולרי ביותר בכל העולם. ניתן למצוא בו עסקים מכל הסוגים ובכל האיזורים. שיווק באינטרנט הפך זה מכבר לשיטת הפרסום המובילה עבור בתי עסק בישראל, גם הקטנים, גם הבינוניים וגם הגדולים שיש להם רשתות וסניפים בכל רחבי הארץ, אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שגם אתם מתעניינים בשירותי שיווק ופרסום באינטרנט, אנחנו כאן להרחיב לכם על כל האפשרויות ולספק לכם את השירות עבורם בחברה שלנו, שעוסקת מעל לעשור בתחום.

    שיווק באינטרנט זה המומחיות שלנו, תן לנו לעבוד בשבילך:

      המדיה הדיגיטלית כפלטפורמת התקשורת המובילה לפרסום כיום:

      תארו לכם שאתם מחפשים חנות פרחים באזור שלכם. האם הייתם מתניעים את הרכב או יוצאים להליכה ומחפשים אחר חנות פרחים? או קודם הייתם פותחים את גוגל בסמארטפון או במחשב שלכם, מחפשים בגוגל חנות פרחים באזור/בעיר שלכם ואז כשיש לכם כתובת של החנות – הייתם יוצאים לכיוון שלה? זה תקף כמובן לכל תחום ולכל מוצר/שירות. אלא אם כן אתם יודעים לאיזו חנות אתם רוצים ללכת או מסתובבים כבר באזור ואומרים שתיכנסו על הדרך, הרי שבדרך כלל תבצעו חיפוש בגוגל קודם. מלבד החיפושים בגוגל, שאגב יכולים להיות לא בהכרח רק לחיפוש עסקים או מוצרים כלשהם, הרי שהאינטרנט מציע מגוון פלטפורמות פרסום אפקטיביות לעסקים: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, קמפיין ממומן בגוגל, קידום אורגני בגוגלובמנועי חיפוש זרים, ניהול רשימת תפוצה ועוד. עם מיליוני ישראלים המשתמשים באינטרנט מדי יום, חצי מהם עושים זאת דרך המובייל ועוד מיליארדי גולשים באינטרנט ברחבי העולם – אין ספק מדוע האינטרנט כיום הפך להיות ערוץ התקשורת הפופולרי ביותר. ככל שהוא פופולרי יותר כך הוא ימשוך גם יותר בעלי עסקים שירצו לפרסם בו ולמצוא לקוחות חדשים לעסק שלהם.

      8 היתרונות העיקריות של שיווק באינטרנט לעסקים:

      1

      מעקב וניטור נתונים

      יתרון חשוב נוסף בשיווק באינטרנט הוא היכולת לחבר את הקמפיין, האתר או דף הנחיתה שלכם לכלים שונים לצורך איסוף וניתוח נתונים, הפקת דוחות והסקת מסקנות. הנתונים הללו יעזרו לנו ללמוד את הגולשים ואופן הפעילות, לנתח את ביצועי הקמפיין שלנו וכך למדוד את מגמת השיפור שלו תוך שאנו מבצעים שיפורים.
      2

      תקציב גמיש

      יש כמה שיטות פרסום בשיווק האינטרנטי ומרבית השיטות הללו מאפשרות להתחיל פרסום גם מתקציבים נמוכים ולשנות את גובה התקציב בהתאם ליכולת שלכם לקבל עבודה מהאינטרנט. גם מתקציבים יחסית נמוכים אפשר להניב תוצאות מסוימות, ככל שהתקציב יעלה כך התוצאות יהיו מורגשות וטובות יותר שיעזרו לעסק לצמוח.
      3

      נגישות וחיבור לקהל

      רק באמצעות האינטרנט ואפיקי העבודה והפרסום בו ניתן באמת להגיע אל ליבם של הקהל שלכם, להתחבר אליהם, לחבר אותם אל המותג שלכם, לגרום להם לעקוב אחר המותג שלכם ואחרי הפרסומים שלכם. ניתן יהיה להנגיש הכול עבור הקהל, לחלק ערך ולאפשר לקהל ליצור עמנו קשר או לקנות מאתנו בדרך שנוחה עבורו. יחסי ההמרה באינטרנט הם הגבוהים ביותר משיטות הפרסומות השונות בעיקר בשל הנושא הזה.
      4

      מיקוד הפרסום

      במרבית הפלטפורמות תוכלו למקד את הפרסום שלכם בצורה הטובה ביותר. שלא כמו בעיתונים, ברדיו או בטלוויזיה שם המיקוד של הפרסום הוא מאוד כללי הרי שבשיווק האינטרנטי תוכלו למקד את הפרסום שלכם באופנים רבים: לפי מגדר, לפי גיל, לפי תחומי עניין, לפי ביטויי חיפוש ועוד. הכסף שלכם לא נזרק על אנשים שלא מעוניינים לשמוע עליכם אלא על קהל היעד הרלוונטי ביותר לעסק שלכם.
      5

      אפשרות להגיע לכל אחד בכל מקום

      אם עסקים פיזיים היו תלויים בפרסום מפה לאוזן או אנשים שעוברים בסביבת העסק ואולי יכנסו אליו הרי שכיום ניתן לפרסם את העסק לאנשים מכל רחבי הארץ. יתרה מכך – ניתן לפרסם את העסק שלכם לכל העולם למעשה.
      6

      מולטי-טסקינג

      יתרון נוסף של השיווק באינטרנט הוא היכולת לספק שירות ולהתנהל מול אינספור לקוחות בו זמנית. כלומר, אתר האינטרנט שלנו יכול לעבוד בשבילנו למשל ולאפשר למבקרים רבים באתר לקרוא, ללמוד, להתרשם, להאמין במותג ואף ליצור קשר דרך עמוד יצירת הקשר או הצ'אט בוט המחובר לאתר.
      7

      שיווק מסביב לשעון

      אתר האינטרנט, דף הפייסבוק, ערוץ היוטיוב שלנו, הקמפיינים שאנו מריצים בגוגל או בכל קמפיין אינטרנטי אחר שאנו משקיעים בו – הוא עובד 24/7 עבורנו. אין צורך להיות מחוברים למחשב או למייל בכל זמן נתון, השיווק באינטרנט עושה עבורנו את העבודה.
      8

      שיווק מתמשך

      הפלטפורמה של האינטרנט מאפשרת לנו להמשיך את ההתקשרות עם הלקוח בקלות ובמהירות, להציע לו מוצרים ושירותים נוספים שלנו לאורך הזמן. כמו כן גם אם הוא לא רכש מאתנו נוכל להמשיך "לרדוף" אחריו עם פרסומות שלנו על ידי קמפיין רימרקטינג ואולי בהמשך הוא יהיה יותר בשל לבצע רכישה.

      הכול מתחיל מאפיון העסק, קהל היעד ובניית אסטרטגיית שיווק נכונה באינטרנט

      אפשרויות שיווק עסקים באינטרנט הכי פופולריות כיום:

      כאשר רוצים להתחיל להשקיע בשיווק באינטרנט ולפרסם את העסק אונליין צריך לעבוד מול חברת שיווק מנוסה ומקצועית שתדע להתאים לכם את השירות הרלוונטי ביותר עבורכם, חברה המחזיקה באנשי מקצוע שיודעים את העבודה על הפלטפורמות השונות, שתשב אתכם להכין אפיון מסודר לעסק ולקהל היעד שלכם, תציג לכם היכן הקהל שלכם עשוי להיות ברחבי הרשת ותסביר לכם מדוע כדאי לכם לשים את תקציב הפרסום שלכם דווקא עבור אותם ערוצי פרסום. על אף שללקוחות רבים יש רצונות משלהם ונתקלנו עם לא מעט כאלה שלאורך השנים רצו בהכרח קמפיין בפייסבוק למשל אך לא הבינו כי הקהל שלהם נמצא דווקא במקום אחר באינטרנט ולכן כדאי להשקיע שם את התקציב השיווק של העסק שלהם.

      שיווק באמצעות גוגל

      נתחיל כמובן מענקית החיפוש גוגל, בגוגל יש 2 אפשרויות פרסום מובילות: קמפיין ממומן וקידום אורגני. הקידום האורגני הוא בעצם ביצוע פעולות המקדמות את האתר במעלה תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל לביטויי מפתח מסוימים, אותם קהל היעד של העסק עשוי לחפש ואתם רוצים להופיע שם במקום הראשון (או לפחות בין התוצאות הראשונות). האפשרות השנייה היא להקים קמפיין ממומן שבו אתם משלמים לגוגל כדי שגוגל תציג אתכם בין התוצאות הראשונות בתוצאות החיפוש תחת התגית "מודעה".

      שיווק באמצעות פייסבוק

      פלטפורמת הפרסום השנייה בגודלה באינטרנט היא פייסבוק ולכן אנו מפרידים אותה משאר הרשתות החברתיות אחרות. אין כמעט אדם בישראל שאין לו פייסבוק והמשתמש הממוצע יכולה לבלות מעל חצי שעה ביום בפייסבוק ואפילו יותר. פייסבוק מציגה לנו תכנים של חברים שלנו ואנשים שאנו עוקבים אחריהם וכן תכנים של דפים עסקיים. נוכל להקים עמוד עסקי ולקדם דרכו את המותג ואפילו להקים קמפיין פרסום ממומן. לפייסבוק יש יכולות טירגוט שאין לגוגל (כפי שלגוגל יש יכולות שאין לפייסבוק) ולכן ייתכן ותמצאו את קהל היעד שלכם דווקא בפלטפורמה זו.

      שיווק באמצעות רשתות חברתיות

      רשתות חברתיות כמו פייסבוק למשל: טיקטוק, אינסטגרם, לינקדין, טוויטר ורשתות חברתיות אחרות יכולות להיות ערוץ שיווקי חשוב מאוד לשיווק העסק שלכם באינטרנט. כמובן שזה תלוי בקהל היעד שלכם, היכן הוא נמצא ברשת ובסוג העסק שלכם והפעילות שאתם יכולים ליצור ברשתות חברתיות אלו אבל עבור בתי עסק מסוימים עם קהל ספציפי מדובר באפשרויות פרסום נהדרות וחשובות.

      שיווק באמצעות תוכן

      אחת משיטות הפרסום הטובות ביותר בשנים האחרונות שיכולה גם לסייע לקידום האתר שלכם בגוגל, גם ליחסי הציבור שלכם וגם להביא תנועת גולשים לאתר שלכם היא שיווק באמצעות תוכן. הכוונה היא לפרסום תכנים באתרים מובילים, מקומונים, מגזינים ואתרים שונים ברחבי הרשת. מאותן כתבות שאתם מפרסמים ברחבי הרשת תוכלו ליהנות מקישורים המובילים לאתר שלכם ואנשים יגיעו להתרשם ולקרוא עוד תכנים שלכם.

      שיווק באמצעות ווידיאו

      שימוש בווידיאו הוא שכיח מאוד כיום, במיוחד עם האפשרות לשתף את הסרטונים בוואטסאפ, בפייסבוק, ברשתות חברתיות נוספות וכמובן גם ביוטיוב בלחיצת כפתור. רבים משקיעים בערוץ היוטיוב שלהם אולם גם סרטונים לאתר או לעמוד העסקי שלכם יכולים לעבוד. השיווק באמצעות ווידיאו חיוני מאוד לעסק שכן סרטונים מסייעים בהענקת ביטחון רב יותר לצופים ומקרב אותם אל המותג. מה גם שמדובר בסוג תוכן נוסף שמחבר את הקהל הוויזואלי אליכם ואלה שאין לכם כוח לקרוא הרבה טקסט באתר שלכם.

      שיווק באמצעות משפיענים

      משפיעני רשת הם מובילי דעת קהל שמשתפים תכנים ברשתות החברתיות ומשפיעים על הצרכנים בהכרה של מוצרים חדשים וברכישה של מוצרים ושירותים שונים, רוב המשפיענים נמצאים בעיקר באינסטגרם אך לא רק שם, מדובר על אחת מאפשרויות השיווק החדשות והמתפתחות ביותר כיום, כאשר לכל משפיען יש את הקהל שלו שעוקב אחריו ונאמן לו, בדרך כלל, חברות ומותגים יעשו שימוש במספר משפיענים בו זמנית.

      שיווק ופרסום באינטרנט ללא פשרות

      למה אתם מחכים? תשאירו פרטים ואנחנו מיד חוזרים

      הגיע הזמן להתחיל לשווק את העסק באינטרנט

        צפו במגוון סרטונים מאירוע החברה האחרונים שלנו במהלך השנים האחרונות

        שיווק עסקים באינטרנט עושים עם לאוס מדיה ואינטראקטיב:

        חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ הינה מחברות הפרסום המובילות בישראל וחברת הפרסום הדיגיטלי המתקדמת ביותר. החברה מפתחת כלים טכנולוגיים מתקדמים ועושה בהם שימוש מקצועי לקידום לקוחותיה והשגת יתרונות על פני המתחרים. החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום הפרסום הדיגיטלי, מלווה עסקים בכל סדר גודל ומספקת מעטפת כוללת לשיווק, מיתוג ופרסום העסק בזירה הדיגיטלית הישראלית והבינלאומית. כל מה שאתם צריכים במקום אחד כדי לקדם את העסק שלכם, צפו בסרטונים ותבינו עם מי יש לכם עסק:

        אירוע חברה 2018

        אירוע חברה 2019

        אירוע חברה 2020

        שיווק ופרסום באינטרנט

        לאילו עסקים זה מיועד ומאיזה תקציב ניתן להתחיל לפרסם?

        היום מרבית העסקים משקיעים בפרסום ושיווק באינטרנט, אפשר לומר שהשיווק באינטרנט עשוי להתאים לכל עסק כיום או לפחות ל99% מבתי העסק. גם אם יש תחרות גבוהה בתחום מסוים זה לא אומר שאי אפשר להגיע לתוצאות אם עובדים נכון ולאורך זמן. יתרה מכך, יש כמה ערוצי פרסום אפקטיביים שניתן לפרסם בהם ולהביא לקוחות גם בטווח הקצר תוך כדי עבודה על פרסום וקידום העסק במרחב הדיגיטלי לטווח הארוך. מלבד בניית נוכחות וצבירת קהל עוקבים/אוהדים חשוב לייצר אמון עם הקהל ולהוביל אותם בצורה הנכונה במשפך השיווקי שלנו. לצורך כך צריך תקציב מינימלי שהוא מן הסתם מעבר לכמה מאות שקלים בחודש. במידה והתקציב שלכם מאפשר לכם להתחיל לקדם את העסק שלכם בערוצי השיווק הדיגיטליים תוכלו לקדם את המותג שלכם, לייצר נוכחות וליהנות מהיתרונות הנהדרים שיש לשיווק הדיגיטלי להציע לכם. לא משנה אם אתם חנות פרחים בעיר, מסעדה בפאתי העיר או בכביש ראשי, חוות סוסים או משרד עורכי דין.

        עוד מידע על שיווק ופרסום באינטרנט

        שיווק ופרסום עסקים באינטרנט הוא תחום נרחב מאוד עם המון מידע, כמה שלא נרשום תוכן על מגוון הנושאים יש עוד המון אפשרויות ופלטפורמות לעשות בהם פרסום, מצרפים לכם מספר פוסטים נוספים שתוכלו לקבל מהם מידע על היכולות שלנו לעשות עבורכם שיווק באינטרנט.

        פרסום אתרי חנויות מקוונות

        שיווק מוצרים באינטרנט

        בשנים האחרונות אתרי מסחר הפכו להיות מרכז הפעילות הצרכנית לא רק בישראל אלא בעולם כולו. מרבית האנשים מעדיפים לבצע היום רכישות של מוצרים אונליין עם משלוח עד הבית. זה יכול להיות רהיטים, מזון, מכשירים אלקטרוניים, מכשירי ספורט, נעליים, בגדים וכל דבר למעשה. בשל מידת הפופולריות של החנויות המקוונות יותר ויותר בעלי עסקים שיש להם מוצרים למכירה משקיעים בבניית אתרי חנות ומתחילים לשווק את המוצרים אונליין ללקוחות שלהם. בניית אתר חנות אלקטרונית ייעשה על ידי חברת פרסום מקצועית עם התמחות בבניית אתרים שתוכל לבנות לכם חנות אטרקטיבית שכוללת את כל הפיצ'רים שאתם צריכים, לבנות אתר מאובטח עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר ותצוגה מזמינה של המוצרים כדי לשפר את יחס ההמרה באתר.
        שיווק מוצרים מהחנות האלקטרונית שלכם יכול להיעשות בכמה וכמה דרכים, החל מפרסום ממומן בגוגל, דרך קידום המוצרים דרך גוגל ואינסטגרם ועד קידום אורגני עם הופעת המוצרים באופן ישיר בגוגל.

        זה כבר מגרש משחקים ברמה אחרת לגמרי

        שיווק בינלאומי באינטרנט

        שיווק באינטרנט במידנת ישראל הוא תחרותי בחלק מהתחומים אולם אם תרצו להפוך את העסק שלכם לבינלאומי ואתם מכוונים גם לקהל בינלאומי דעו כי מגרש המשחקים בחו"ל הוא הרבה יותר תחרותי. בשל עובדה זו אתם רוצים חברת פרסום מקצועית, מנוסה ומובילה הנחשבת גם לשחיינית מקצוענית גם בבריכה של הגדולים. חברתנו, לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ תוכל ללוות אתכם גם בזירה הבינלאומית עם מגוון שירותי פרסום מובילים לצד בניית תשתיות שיווק מתקדמות ברמה בינלאומית.

        לעשות את הבחירה הנכונה באינטרנט

        איך לבחור חברת שיווק באינטרנט מומלצת

        כמו בכל תחום, כאשר אתם באים לבחור נותן שירות אתם רוצים לוודא שאתם עומדים מול האדם או החברה הנכונים. כאשר מדובר בעסק שלכם, בבייבי שלכם, ובתקציב הפרסום שלכם שאמור להוביל ליצירת הכנסות בעסק – אתם רוצים לוודא שחברת הפרסום שאתם עובדים עמה תוכל באמת להניב לכם תוצאות ותבצע את העבודה בצורה הנכונה ביותר. כיצד עושים זאת? בודקים כמובן מספר פרמטרים חשובים:
        • בדקו את תיק העבודות של החברה – עם אילו עסקים היא עובדת, באילו תחומים, האם החברה יכולה להתגאות בתוצאות נהדרות עבור לקוחות שלה? האם יש לה אחוזי הצלחה גבוהים?
        • טכנולוגיה – בדקו אם התשתיות שהחברה בונה מקצועיות מספיק, האם החברה בונה גם אתרים מורכבים ואיכותיים יותר? האם החברה עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים? האם החברה מפתחת כלים טכנולוגיים מתקדמים in-house?
        • המלצות – תמיד כדאי לבדוק המלצות מלקוחות שונים. תוכלו לבדוק אותן בגוגל, בפייסבוק ובמקומות נוספים בהן התגובות באמת אותנטיות ומגיעות מאנשים אמיתיים.
        • מקצוענות – חברה בעלת משרדים, עובדים, מערכת תקשורת מתקדמת, מרכז שירות לקוחות ועוד תהיה חברה רצינית, מקצועית ואיכותית. לא רק שצריך תקציבים גבוהים לנהל מערכת שכזו מה שמבשר על הצלחת החברה אלא גם שהחברה רוצה להעניק ללקוח את השירות הטוב, הזמין והמקצועי ביותר.