אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קמפיין שופינג

    מה זה קמפיין שופינג של גוגל שופינג?

    קמפיין שופינג (גוגל שופינג)

    אחד מסוגי הקמפיינים החדשים שניתן לעשות במערכת הפרסום של גוגל אדס הוא קמפיין שופינג. למעשה אם יש לכם חנות וירטואלית ואין לכם עדיין קמפיין גוגל שופינג זה בהחלט הזמן להקים אחד כזה. לקמפיין זה יש יתרונות רבים וחשובים אולם אם אינכם מכירים מהו קמפיין גוגל שופינג אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ נשמח להציג לכם את הנושא, היתרונות שלו ומדוע זה עשוי להיות משמעותי לעסק שלכם.

    תוצאות החיפוש בגוגל:

    בעבר תוצאות החיפוש בגוגל היו מתחלקות לתוצאות אורגניות וממומנות בלבד. תוצאות אורגניות מבוססות על קידום אורגני בגוגל, תוצאות ממומנות על קמפיין פרסום בגוגל אדס אך קמפיין מסוג SEARCH או במילים אחרות קמפיין מבוסס ביטויי חיפוש והצגת מודעות טקסט (ללא תמונה) של מודעות רלוונטיות. כיום לגוגל יש תוצאות עשירות ומגוונות יותר כאשר אחד מסוגי התוצאות הוא תמונות של מוצרים מתוך חנויות מקוונות. לדוגמה: אם נחפש את הביטוי "אוזניות למחשב" גוגל תציג לנו במעלה התוצאות שורה של תמונות של אוזניות למחשב עם שם המוצר, מחיר, מאיזה אתר/חנות הוא וכו'. אלו מוצרים הנכנסים לתוצאות של גוגל מתוך קמפיין גוגל שופינג שבעלי האתרים הקימו.

    יתרונות רבים לקמפיין גוגל שופינג:

    • בשלות הלקוח – מכיוון שמדובר בתוצאות בגוגל ולא בפרסומת דחיפה בפלטפורמה אחרת הרי שמדובר ביתרון משמעותי. הגולש מחפש מוצר מסוים בגוגל ואז מופיעים לו רשימה של מוצרים אפשריים לרכישה. כלומר הגולש בשל מספיק כדי לרכוש מוצר שהוא מחפש ואתם מופיעים מולו בתוצאות כך שיש סיכוי גדול שאם יכנס לתוצאה שלכם הוא גם יקנה מכם.
    • מיקום בתוצאות – התוצאות של גוגל שופינג מופיעות בראש התוצאות לפני תוצאות החיפוש האחרות, לא משנה אם מדובר במודעות ממומנות או ארגוניות, לכן מדובר ביתרון אדיר וחשוב.
    • ויזואליות – אחת היתרונות הגדולים של פרסומים בפלטפורמות מובילות אחרות כמו ברשתות החברתיות למשל או אפילו ביוטיוב הוא הפרסום הוויזואלי. כעת גוגל פותרת את זה בכך שהיא מספקת לגולשים שלה גם תוצאות ויזואליות בראש התוצאות. אומנם התמונות של המוצרים קטנים אך בהחלט מאפשרים לגולשים פרספקטיבה לגבי המוצר שהם מתעניינים בו.
    • אחוז המרה גבוה – יתרון נוסף של קמפיין שופינג הוא יחס המרה גבוה מאוד ביחס לקמפיינים אחרים.

    קמפיין שופינג או קמפיין חיפוש רגיל?

    קמפיין שופינג לא צריך לבוא על חשבון קמפיין רגיל כיוון שגוגל עדיין לא מציגים ב 100% את המוצרים בהתאם לביטויי המפתח הנדרשים אלא בהתאם לביטויים ומונחים הנגזרים מכותרת המוצר באתר שלנו. לעתים גם אין מספיק מקום בתוצאות החיפוש גם לתוצאות שלנו ולא תמיד הם יופיעו ולכן במקרה כזה טוב שנופיע בתוצאות האורגניות או הממומנות הרגילות בהמשך העמוד. אם יש באפשרותכם לעשות זאת – הפעילו שני קמפיינים במקביל.

    אופטימיזציה ושיפור ביצועים של קמפיין קניות באמצעות רימרקטינג:

    כאשר באים לעשות אופטימיזציה לקמפיין שופינג בגוגל חשוב לשים לב לפרטים אותם גוגל חושפת בתוצאות שלה ולשים דגש על הפרטים האלה באתר הלקוח כי זה מה שיופיע בתוצאות בסופו של דבר. כלומר אם אתם מוכרים מיטה זוגית לנוער למשל תרצו שהביטוי הזה יופיע בכותרת המוצר באתר שלכם ולא "מיטה לנוער" או "מיטת נוער" שאלו ביטויים אחרים עם נפח חיפושים חודשי שונה. בנוסף לאופטימיזציה לעמודי המוצר שלכם ולקמפיין עצמו מומלץ להשתמש בקמפיין סמארט שופינג שהוא למעשה סוג קמפיין שבו גוגל עושה שימוש אוטומטי בשיטת הרימרקטינג כדי "לרדוף" ברחבי הרשת אחרי הגולש עם מוצרים שלנו שיופיעו בתוצאות של גוגל באתרים שונים בהם הגולש שהתעניין אצלכם במוצרים מסוימים באתר יגלוש וייחשף לאותם מוצרים גם ברחבי הרשת מה שיגדיל את הסיכוי שלו לבצע רכישה כשהוא בשל לכך.

    יש לכם אתר חנות אונליין ורוצים להגדיל את המכירות וההכנסה באמצעות קמפיין שופינג בגוגל? אנו במחלקת הפרסום של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בעלי ניסיון רב בניהול מאות רבות של קמפיינים ללקוחות החברה ונשמח לעמוד לשירותכם.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו