לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?
רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!
קמפיין פרסומי
לאוס מדיה ואינטראקטיב מספקת שירותים בתחום הפרסום הכוללים ביניהם ,פרסום ממומן באינטרנט, שלטי חוצות, עיתונות, רדיו, ערבי השקה וכד".
קמפיין פרסומי מהו כולל?
ניתוח מצב עכשווי
אנו נבצע ניתוח מצב עכשווי הכולל את קהל היעד, מי הם המתחרים של החברה ומול אילו אתגרים יש להתמודד. בנוסף נבצע ניתוח של מוצר החברה. ניתוח מסוג זה מבוצע בעזרת תוכנה המספקת תוצאות מדוייקות ומקצועיות לכל הפרמטרים הנ"ל.
הגדרת מטרות
נגדיר מהם המטרות השיווקיות בקמפיין : האם המיקוד הוא בקהל יעד ספציפי, הגדלת היקף המכירות, מיצוב, בידול מוצרים, שיפור תדמית, הגדלת נתח שוק. בנוסף יש לבחור את המטרות הפרסומיות השונות כגון הגדלת מכירות, הגברת מודעות, בלימת מתחרים להניע לפעולה ועוד.
הגדרת קהל היעד
יש להגדיר מיהו קהל היעד, במידה ולא עושים זאת הקמפיין לא יצליח מכיוון שלא יהיה ממוקד ולא ידבר לשפת הלקוחות אלא יהיה כללי ומפוזר. את קהל היעד מבצעים ע"י פילוח שוק המחלק את האוכלוסייה על פי מצב סוציו- אקונומי, אורח חיים, סוציו- דמוגרפי ופסיכו גרפיים.
תקציב
לפני שמתחילים נגדיר את תקציב הקמפיין ומה הוא כולל ביחד עם הלקוח כך שתהיה תאימות בין מטרות החברה לבין התקציב בפועל. הפרסום כולל רכישת שטח וזמן פרסום באמצעי המדיה השונים, מחיר הפקה והדפסה, מחקר, הפצה ועוד".
אסטרטגיה נכונה
אנו נתכנן אסטרטגיה שיווקית הכוללת ראייה הממוקדת במסר אותו נרצה להעביר ללקוח. מה יהיה המסר אותו יזכרו אחרי שיקראו או ייראו את המודעה או התשדיר. היכן יהיה אפקטיבי ביותר לפרסם כלומר איזו מדיה תעביר את המסר בצורה המוצלחת ביותר.
פיקוח ובקרה
נדאג על בקרה ומעקב לאורך כל הקמפיין מתחילתו ועד סופו. נבדוק כי יש עמידה ביעדים בלוח הזמנים. כדי שקמפיין יצליח יש להיות עם היד על הדופק לכל אורכו לבדוק האם השיג את יעדיו ובמידת הצורך לבצע שינויים שימקסמו את הפוטנציאל של הקמפיין.
לאוס מדיה ואינטראקטיב תדאג לייצר קמפיין התפור לפי מידותיך. הצוות המקצועי שלנו ידע להתאים בדיוק עבורך את יצירת הקמפיין המתאים תוך התחשבות בכל הפרמטרים הנ"ל.
מנוע הפרסום הגדול בעולם בעל האלגוריתם המפורסם של גוגל ליעילות פרסומית גבוהה.
המערכת מתבססת על מכירה פומבית של מודעה ע"פ ביטוי חיפוש.
קמפיין בגוגל הוא לבעלי ניסיון בלבד! על מנת לקבל את מלוא הניצולת של הכלי.
פרסום בגוגל יכול להיות זול ביחס לקמפיינים אחרים אך החשיפה היא יותר מדויקת.
בגוגל קיימות אפשרויות לפרסום מתקדם כמו תפוצה ברשת המדיה ורימרקטינג המתבססת על חיפושים קודמים של הגולש ותחומי העניין שהוא גילה.
כלי פרסום באדוורדס:
- סטטיסטיקות מתקדמות על הקמפיין.
- הרחבה לרשת המדיה – תפוצת המודעה מעבר לגבולות החיפוש של גוגל ושילובה באתרים גדולים לפי תחום עניין.
- Remarketing – מודעה "עוקבת" אחרי המשתמש ברחבי האינטרנט באמצעות למידה של תחומי העניין.
- דינמיות בקמפיין – שינוי תקציב, העלאת מחיר לקליק, מחיר להמרה, השהייה, שינוי ביטויים ועוד המון אפשרויות מתקדמות בכל רגע נתון.
- סבבי מודעות – שימוש בנתונים סטטיסטיים על מספר מודעות על מנת לקבוע לאיזה מודעה יש סיכוי גדול יותר לקבלת קליק או המרה.
פייסבוק, הנחשבת לרשת החברתית הפופולארית ביותר כיום, מהווה פלטפורמה מצוינת לפרסום עסק, ולא משנה באיזה תחום מדובר. ברשת חברים מיליוני משתמשים מכל העולם, נשים וגברים, ובטווח רחב של גילאים. גם בישראל רשומים לפייסבוק המוני משתמשים, הנוהגים לבקר בה לא מעט שעות בכל יום. בהיותה מתקדמת טכנולוגית, מציעה הרשת לבעל העסק מבחר רחב מאד של כלי פרסום, שבהם הוא יכול להשתמש, הן בהתאם לתקציבו והן בהתאם ליעדים שאותם הוא רוצה להשיג. כמו, למשל, הפאוור אדיטור, המשמש ככלי לניהול וליצירת קמפיינים, כמו קהל בהתאמה אישית, המאפשר לבעל העסק להגיע באופן נקודתי אל קהל היעד שלו וכמו יצירת דו"חות, בעזרתם ניתן לעקוב אחר מערכת הפרסום עצמה.
שימוש בכלים ידידותיים למשתמש, אפשרות להגיע באופן נכון ומהיר לקהל היעד ושליטה מלאה במערכת הפרסום, הופכים את פייסבוק לפלטפורמה מתאימה עבור כל עסק.
בעזרת הפרסום בפייסבוק אפשר לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים רבים ולהביא, בסופו של דבר, להצלחתו. הפרסום יכול להופיע בכל אמצעי שבו גולשים בפייסבוק, בין אם מדובר בטלפון החכם, במחשב הביתי ועוד.
היוטיוב, אחד האתרים המצליחים ביותר בעולם, מושך אליו מיליארדי גולשים מכל מקום ובכל גיל, המעוניינים לצפות בסרטוני ווידאו או להעלות אותם לאתר ולשתף אותם עם אחרים. פרסום ביוטיוב היא דרך מצוינת ליהנות מחשיפה במה גבוהה, מפרסום ממוקד ומאפשרות להגיע אל קהל היעד המתאים בקלות ובמהירות.
יוטיוב, אחד מתוך חמשת האתרים הנצפים ביותר בעולם ובין שלושת האתרים הנצפים ביותר בישראל, מציע כמה כלי פרסום שונים שבהם ניתן להשתמש בהתאם לתקציב הפרסומי ובהתאם לתוצאות הפרסום שבהן מעוניינים.
פרסום ביוטיוב יכול להיעשות בתוך הסרטונים עצמם, המועלים באתר, שיטת פרסום הנחשבת לאפקטיבית מאד, או באמצעות סרטונים המקודמים בתוצאות החיפוש. שיטת הפרסום נקבעת על פי היעדים וכן בהתאם לקהל היעד, המהווה קהל יעד פוטנציאלי עבור העסק.
Mako מבית קשת, הינו אתר תוכן מוביל, עם ממוצע של 1.5 מיליון יוניקיים מדי יום.
פלטפורמת הMobile של Mako היא הגדולה בישראל, עם למעלה מ4 מיליון הורדות לאפליקציות Mako וMako tv.
פלטפורמת הווידאו היא המובילה ברשת וכוללת את כלל תכניות הפריים של קשת ואת חדשות 2.
כלי פרסום במאקו:
- פוסטר עמוד הבית – באנר גדול בעמוד הבית.
- פלאזמה פנימית – פרסומת כחלק משירותי מאקו.
- קובייה – באנר משולב בעמוד תוכן.
- אוזן רחבי האתר – באנר אורכי בצד.
- אוזן עמוד הבית – באנר אורכי בצד עמוד הבית.
- חוף אל חוף – באנר רוחבי.
- מפלצת – באנר מרובע.
- גמבו רחבי האתר – באנר רוחבי בראש העמוד.
- מעברון אתר – באנר פרסומת בזמן טעינת עמוד.
- פרסומות וידאו – מעברון, טעינה, הקפצה וחסות.
גלובס מוביל בזירה הכלכלית, התכנים באתר בעלי ערך גבוה לגולש, וגלובס משמש כדף הבית לגולשים רלוונטיים בתחום.
כ-800,000 משתמשים שונים מדי חודש, כ 180,000 משתמשים שונים מדי יום.
כ-35 מיליון חשיפות בחודש .
כלי פרסום בגלובס:
- מעברון – באנר פרסומת בזמן טעינת עמוד.
- גמבו – באנר גדול בעמוד הבית.
- פופ אפ – מודעה מוקפצת.
- כתבה פרסומית.
- באנר עליון – באנר בראש העמוד.
- באנר צדדי – באנר בצד העמוד.
- המולקולה – מארז תוכן משוכלל להגברת אפקטיביות הקמפיין.
אתר נענע 10 הינו הזרוע הדיגיטלית הבלעדית של ערוץ 10.
למעלה מ- 4 מיליון יוניקיים בממוצע בחודש.
מאסה עיקרית של גולשי נענע10: גילאי 20-55 – מעל 50%.
כ-4 מיליון צפיות בחודש בממוצע בווידיאו נענע10.
כלי פרסום בנענע 10:
- טפט – חשיפה ענקית על גבי הרקע של אתר הבית.
- קריטית – באנר מוגדל בחלק המרכזי של עמוד הבית.
- פריים – באנר בחלק המרכזי של עמוד הבית.
- סייד – באנר בצד האתר.
- בוקס נפתח – מודעה מוקפצת.
- מעברון – מודעה בהמתנה למעבר לעמוד מבוקש.
- פרסומת בוידאו – מודעת וידאו, שקופית חסות ופרסום ועצירה.
- טופ – באנר בחלקו העליון של האתר.
- קובייה – באנר משולב בתוכן האתר.
- תחתון גדול – באנר גדול בחלקו התחתון של האתר.
- מגדל – באנר ארוך משולב בצדו של תוכן האתר.
- טקסט לינק – לינק לכתבה.
WAZE, אחת האפליקציות הפופולאריות ביותר כיום, עוזרת בזמן אמ, לנהגים בכל מקום בעולם כמעט להגיע אל היעד שלהם. האפליקציה כוללת מפות עדכניות, המתריעות בפני הנהג על עומסי תנועה, תאונות, בעיות שונות בכביש, תקלות ברמזורים, רכבים משטרתיים ועוד. השימוש ב – WAZE נעשה באמצעות הטלפון החכם והוא ללא עלות.
פרסום ב – WAZE מאפשר לך, כבעל עסק, ליהנות מחשיפה רבה ובו זמנית גם להגיע באופן מדויק ונכון אל קהל היעד שלך.
את הפרסום אפשר להגדיר בהתאם לתקציב שנקבע מראש ובהתאם לקהל שאליו מעוניינים להגיע. בכל רגע שנהג נוסע בסמוך לעסק שלך או עוצר לידו, מופיעה מולו באפליקציה, על מפת הנסיעה, סיכה ממותגת בשמו של העסק שלך. בדרך זו הוא נחשף אליו וגם יכול לקבל עליו מידע רלוונטי.
אתר ONE, הנחשב לאתר הספורט המוביל בישראל כיום, מהווה פלטפורמה יעילה לפרסום, ובעיקר כשמדובר בפרסום לגברים. בכל יום גולשים באתר למעלה מ – 185,000 גולשים, ובחודש מספרם מגיע ליותר מ – 700,000. אתר ONE, שנמצא במקום השלישי בזמן השהייה (מיד אחרי אתר וואלה ואתר YNET), כולל מגוון רחב של ידיעות ספורט ומושך אליו גברים בטווח רחב מאד של גילאים, המתעניינים בתחום. ניתן לפרסם בו מבחר של מוצרים המעניינים גברים ובכך להגיע באופן ממוקד לקהל רחב במיוחד, המהווה קהל פוטנציאלי. האתר מתעדכן בכל עת, משלב ידיעות ספורט מקומיות וגם חדשות ספורט מכל העולם. הוא מספק מידע אמין ומפורט מאד, מידע עליו אחראים מיטב הכותבים בתחום.
פרסום ב – ONE הוא, ללא ספק, הדרך הטובה והנכונה ביותר ליהנות מחשיפה רבה ומניצול יתרונותיו של אתר מנצח.
הפרסום יכול להופיע בעמודים שונים באתר, בהתאם למידת ההתעניינות בהם, מספר הכניסות אליהם והתחום שאליו מתייחסת הפרסומת. פרסום ב – ONE, ובמיוחד בעידן שבו ישנה תחרות רבה מאד בין העסקים, הוא צעד נכון, צעד חכם!
אתר זאפ, אחד מאתרי השוואת המחירים הפופולאריים ביותר כיום, מושך אליו לא מעט גולשים בכל יום בזכות קלות הגלישה שבו, ההתמצאות בו וגם המגוון הרחב של המוצרים, שביניהם ניתן להשוות. פרסום בזאפ מאפשר לעסק המפרסם לנצל את יתרונותיה הרבים של הפלטפורמה הזו, תוך שילוב כלים פרסומיים שונים, בהתאם למוצר או לשירות שאותו מעוניינים לפרסם, בהתאם לתקציב ובהתאם לצרכים הקיימים.
פרסום בזאפ, שנמצא ברשימת עשרת אתרי השוואת המחירים המובילים בישראל ועם חשיפה של 15 אחוזים, הוא הזדמנות להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים וגם ליהנות מפרסום יעיל וממוקד מאד.
האפשרות לבחור במסלול פרסומי בהתאם לדרישות, הופכת את זאפ למקום שכדאי לפרסם בו, בין אם בוחרים לעשות זאת בעמוד הראשי בעזרת באנר, או בעמוד קטגוריה.
קמפיין פרסומי מוצלח
עסק חדש או וותיק, כדי לתרגם את השירותים שלכם בהצלחה ולהיחשף לקהלים רבים, יש לפנות אל קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב. צוות המומחים של החברה יפגשו אתכם, יאפיינו את השירותים שאתם מציעים – ויחדיו ייבנה קמפיין פרסומי. למה הכוונה בקמפיין פרסומי? תודה ששאלתם! זוהי תורה שלמה, הכוללת מגוון רחב של אפיקי פרסום ושיווק. בין אם מדובר באפיון ובניית קמפיין בגוגל, בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות – יש לבצע זאת נכון. כדי ללמוד עוד, המשיכו לקרוא.
כיצד לבנות קמפיין פרסומי מוצלח?
מדובר בשאלת השאלות. קמפיין פרסומי מוצלח מתבסס, למשל, על הגדרות מטרות הקמפיין. האם תרצו להגדיל את המכירות? מעוניינים לבדל את המוצרים שלכם מאלו של אחרים? ברצונכם להגדיל את נתח השוק? כך או כך, בהתאם למטרות הקמפיין, ניתן יהיה להמשיך הלאה לשלבים הבאים: הגדרת קהל היעד, בחירת התקציב לקמפיין, בניית אסטרטגיה נכונה ומדויקת ולבסוף – עבודת פיקוח ובקרה. משימה אחרונה וחשובה זו תאשר כי הנכם אכן עומדים ביעדים וממקסמים את הפוטנציאל הטמון בקמפיין.
על קמפיין פרסומי בגוגל
כאמור, ישנם מספר סוגים של קמפיינים פרסומיים, כאשר בניית קמפיין פרסומי בגוגל הינו אחת הדרכים המוכרות והמומלצות. בניית קמפיין פרסומי זה הינו יעיל ומוצלח, שכן הוא מאפשר לכם להציג מודעות ולהשיג חשיפה ללקוחות חדשים – תוך מקסום התקציב. לאורך תהליך בניית הקמפיין, יש לבצע מיקוד אופטימלי לקהל היעד של העסק, כמו גם לנתח את ביצועי הקמפיין. בהמשך, תקצרו את פירות ההצלחה – תוך תשלום על המבקרים בלבד, שליטה בתקציב, פרסום ללא התחייבות ועוד.
לבנות קמפיין פרסומי בפייסבוק
איך בונים נכון קמפיין פרסומי בפייסבוק? לצד בניית קמפיינים בגוגל, קמפיין פרסומי בפייסבוק יוביל להצלחתכם העסקית. עם מנהלי הקמפיינים המומחים של לאוס מדיה ואינטראקטיב, תהליך העבודה יהיה פשוט בהרבה. מהי מטרת הקמפיין בפייסבוק? האם תרצו להגדיל את ה-traffic לאתר או לדף נחיתה? האם תרצו להגביר את החשיפה לפוסט בקרב קהל היעד? וכיצד תוכלו לאסוף את הפרטים של הלקוחות היוצרים קשר? פרטים חשובים אלו יובילו אתכם בהצלחה לעבר השלב הבא בתהליך העבודה.
ביצוע ניתוח קמפיין פרסומי
כיצד נמדדת הצלחה? על ידי ניתוח קמפיין פרסומי, ניתן יהיה לענות השאלה במדויק. בין אם אתם מעוניינים לחשוף מוצרים חדשים, לגבור על המתחרים או להגדיל את נתח השוק ולעורר אותו, ניתוח של הקמפיין הפרסומי יוביל לתוצאה הרצויה. האם המסר עבר כפי שרציתם? האם יש לשנות את השפה ולאפיין מחדש את הקמפיין? האם הצופים אהבו את הפרסומות? וכיצד ניתן לשדרג את המסר באופן מדויק יותר? השאירו זאת למומחים של לאוס מדיה ואינטראקטיב.
בניית קמפיין פרסומי – לשווק, לפרסם לחשוף לקהל הרחב
בניית קמפיין פרסומי באופן מדויק, מוצלח ויעיל תוביל לכדי חשיפה לקהל היעד. מהם הגילאים ותחומי העניין של קהל היעד? כיצד תתמקדו במיקום הגאוגרפי שלהם? מעוניינים להתמקד בקמפיין בגוגל בלבד – או להוסיף גם קמפיין בפייסבוק? וכיצד יוצרים תוכן איכותי לקמפיינים? על שאלות אלו ואחרות יענה במדויק הצוות של קבוצת מדיה לאוס ואינטראקטיב. לאורך תהליך העבודה, נגדיר יחדיו את מטרות הקמפיין, נגדיר את קהל היעד, נבחר את מערכת הפרסום המתאימה ונבנה מודעה איכותית.
אפיון קמפיין פרסומי – דגשים חשובים
אפיון קמפיין פרסומי מתבסס, כאמור, על שלבים חשובים שאת כולם יש לבצע על הצד הטוב ביותר. בשל כך, אין לבצע זאת לבדכם אלא לפנות אל חברת פרסום מנוסה. אנו, בקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב, נבצע זאת היטב ונספק את שירותי הייעוץ, בניית הקמפיין ועבודת הפרסום – מ-א' ועד ת'. הכספים שתשקיעו יובילו לתוצאות הרצויות ויעשו את העבודה. אין ספק, העסק שלכם יתרחב וישגשג. בין אם מדובר בקמפיין פרסומי בגוגל או בפייסבוק, נשמח לעמוד לרשותכם.