אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

קמפיין פייסבוק מוצלח

איך לעשות קמפיין פייסבוק מוצלח?

כל הקמפיינים שלנו הולכים מעולה בכל מה שקשור לפרסום שלהם בפייסבוק אבל יש כמה קמפיינים בולטים שמביאים לידים איכותיים ורלוונטיים (הפידבק מתקבל מהלקוחות שלנו), הכי חשוב שהקמפיינים שלנו מספקים תוצאות טובות בעלויות נמוכות מאוד, מה שנחשב בסופו של דבר בתור קמפיין פייסבוק מוצלח, יש אחד כזה שאנחנו מריצים ממש בימים האלה ונשמח להראות לכם אותו כדוגמא בפוסט הזה!

קמפיין המרות מוצלח בפייסבוק

כאשר אנחנו עושים ניתוח קמפיין פרסום על הקמפיין שעשינו לחברת "אלד" העוסקת בהתקנת מרפסות שמש לבתים ובניינים, אנחנו רואים שבתקופה קצרה מאוד הצלחנו להביא לעסק תוצאות ממש מדהימות, תמונה עם כל המידע החשוב (חשיפות, תוצאות והעלות שלהם) מתוך מנהל המודעות ממש לפניכם:

קמפיין פייסבוק מוצלח

כפי שניתן לראות המחיר לליד הוא טיפה יותר מ 4 שקלים בלבד! בתקציב יומי נמוך של פחות מ 60 ש"ח ליום אנחנו מצליחים להפיק ללקוח כ 15 לידים ביום! כאשר מדבר על תחום שהעסקה הממוצעת שלו היא בסכומים של עשרות אלפי שקלים.

מדובר בהצלחה מסחררת ללא ספק, חלק עיקרי מהסיבות להצלחה של הקמפיין היא שילוב של פרסום באינסטגרם כאשר החשיפה היא לא רק בתוך הפייסבוק, הקמפיין מריץ את המודעות לקהל הרלוונטי במקביל גם בממשק של האינסטגרם.

אז איך לבנות קמפיין מוצלח בפייסבוק?

אם רוצים לעשות קמפיין המרות מוצלח בפייסבוק, צריך לשים דגש ולהתמקד ב 3 דברים עיקריים:

  1. קריאייטיב עם טקסט ממיר שמדבר לגולש/ת, תופס את תשומת הלב ומזמין להשאיר פרטים.
  2. מודעה ויזואלית שתופסת את העין ומגרה לדפדף ולראות את פתרון לבעיה שהוצגה בתוכן.
  3. קהל רלוונטי – הבסיס להצלחה הוא לפרסם לקהל הנכון באמצעות דאטה עם פילוח מדוייק.

שילוב של מודעת קרוסלה מוצלחת בקמפיין:

השימוש שאנחנו עשינו בקמפיין הזה היא באמצעות מודעת קרוסלה כאשר הטקסט עצמו מציג בעיה שקיימת אצל הקהל שרואה את המודעה והפתרון שלה מוצג למעשה בתמונות למטה עם מספר פרויקטים נבחרים של החברה:

מודעה מוצלחת

שימו לב שבתחתית המודעה יש קריאה ברורה לפעולה "מלאו פרטים, אנחנו נדאג לשאר" עם הכפתור "הירשם" – מה שמראה ללקוח שכל מה שהוא צריך לעשות זה להשאיר פרטים, כאשר ברגע שלוחצים עליו נפתח טופס לידים שמטרתו לאסוף את הפרטים של הלקוח.

עוד קמפיין מוצלח בתקציב מצומצם יחסית:

כפי שניתן לראות, מודעת קרוסלה נוספת עם עיצוב שקורא לפעולה שקיבל המון אינגייג'מנט (אינטרקציות עם גולשים) במודעה (לייקים, תגובות ושיתופים):

גם הנתונים עצמם פשוט מצויינים, כאשר בכמה קמפיינים שרצים במקביל יש קמפיין שהעלות לליד היא פחות מ 3 שקלים בלבד, פשוט מטורף:

קמפיין מוצלח

קמפיין פייסבוק מוצלח על ידי המומחים שלנו

רוצים גם עבור העסק שלכם קמפיין פייסבוק מוצלח? תשאירו פרטים בטופס למטה ויועצי השיווק שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם, יחד עם מנהלי הקמפיינים והמעצבות המוכשרות שלנו, אנו נבצע בניית קמפיין בפייסבוק מא' ועד ת' באמצעות עיצוב ייחודי ותוכן שיווקי, דאטה איכותי ופילוח מדוייק למקסימום הצלחתו של מסע הפרסום.

אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

רוצה קמפיין פייסבוק מוצלח לאתרך?

תשאיר פרטים ואנחנו נקים את הקמפיין המושלם עבורך

מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

עוד בנושא שיכול לעניין אותך