קידום אתר בגוגל באופן מקצועי

קידום אתר בגוגל באופן מקצועי בשבועות האחרונים אנחנו עדים לשינויים אשר מתרחשים לעיתים תכופות בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש של...
קידום אתר בגוגל באופן מקצועי

קידום אתר בגוגל באופן מקצועי

בשבועות האחרונים אנחנו עדים לשינויים אשר מתרחשים לעיתים תכופות בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש של גוגל (עשרת התוצאות הראשונות שאינם המודעות הממומנות למי שעדיין לא יודע), ביצוע נכון של קידום אתר בגוגל הוא אינו מעשה של מה בכך ולכן יותר מתמיד צריך לדעת את הפרטים הקטנים והחשובים ביותר שישאירו את אתר האינטרנט בחלק העליון של העמוד הראשון או במקרים אחרים יביא אותו לעמוד הראשון מעמודים אחוריים.

מכיוון שיש לא מעט פרמטרים לקידום אורגני איכותי, אותם ציינו כבר בעבר בבלוג שלנו (בדיוק לפני שנה), נעסוק הפעם בקריטריונים החושבים ביותר נכון לסוף שנת 2016 שבלעדיהם לא יהיה אפשר להצליח, פרטים אלה נלקחו לפי תהליכי התקדמות אורגניים של לקוחות שלנו, שהגיעו לעמוד הראשון וגם התברגו בחמישייה הראשונה של תוצאות החיפוש. 

להלן חמשת הפרמטרים החשובים ביותר של קידום אתר בגוגל לדעת מחלקת הקידום האורגני של החברה:

  1. התאמת האתר לניידים – קידום אתר (אורגני ו/או פרסום ממומן) קם ונופל על רמת הרספונסיביות של האתר במכשירים שונים, זהו מידע שאין להתעלם ממנו ובלעדיו, לא משנה מה תעשו בשביל לקדם את האתר, לא תוכל להצליח (הצלחה נחשבת לעמוד ראשון כמובן).
  1. תוכן איכותי – כתיבה שיווקית ברמה גבוהה המתווספת לאתר באופן תדיר, כאשר המידע עדכני ועולה על כל הקריטריונים של אלגוריתם ה RankBrain של גוגל, אמנם לא מדובר במשימה פשוטה לביצוע אך בהחלט לא במשימה בלתי אפשרית למי שיש לו יכולות קריאייטיביות.
  1. קישורים איכותיים – אם בבניית קישורים נכנסים אנו עסקינן הרי שמדובר בקישורים היוצאים מכתובת דומיין איכותי, במינונים נמוכים על מנת לשמור על האמינות בעיני האלגוריתם של גוגל.
  1. אופטימיזציה – סידור מבנה האתר מבחינת העמודים והתכנים שבו, החל מכתובת URL ידידותית לגוגל ועד לכותרות, תיאור האתר וכל מה שיכול לתרום לנראות האתר בעיניים של מנוע החיפש של גוגל.
  1. תנועת גולשים – תנועה נכנסת של גולשים לאתר האינטרנט, החל מרשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר ולינקדאין), פורומים ובלוגים שונים. מומלץ מאוד לבצע פרסום ממומן באינטרנט במקביל על מנת להביא גולשים חדשים לאתרים, רשת המדיה של גוגל יכולה להוות אפיק פרסומי זול ומשתלם שיעזור בתהליך קידום אתר בגוגל.

מטרתנו הייתה להתחשב ב 5 הפרמטרים החשובים ביותר בלעדיהם לא ניתן להצליח בפועל במהלך קידום אתר אורגני, ברור לנו שיש עוד עשרות פרמטרים שחשוב להתחשב בהם כמו למשל קוד איכותי, מערכת ניהול תוכן (CMS) ידידותית ודומיין וותיק, כל זה על קצה המזלג יחסית למה שצריך לבצע על מנת להצליח באופן וודאי.

יכול להיות שבשנת 2017 יכנסו פרמטרים אחרים שיהיו הכרחיים יותר אך נכון להיום, ניתן לראות בבירור את כיוון של גוגל לחיפושים מקומיים, ניתן לראות זאת בתצוגת המפות במילות מפתח אזוריות בעמוד החיפוש האורגני של גוגל.

עדכון מהשבוע האחרון שגוגל מספק לנו הוא תצוגת ביקורות מאתרים אחרים באינטרנט, לדוגמא, אם תרשמו בגוגל "לאוס מדיה ואינטראקטיב" תוכל לראות את ההמלצות שלנו במרוכז (פייסבוק והספקים) מתחת לפרטי הארגון:

לאוס מדיה - קידום אתר בגוגל

ללא ספק מדובר בחידוש נוסף מבין חידושים עתידיים שיבואו בתקופה הקרובה, בה רק מומחי קידום אתרים מקצועיים יוכלו להצליח בתהליך קידום אתרים אורגני אמיתי 🙂

מעוניינים שנבדוק את האתר שלכם? השאירו לנו פנייה מהירה בטופס צור קשר ומומחה קידום אתרים יצור אתכם לבדיקת תקינות האתר שלכם.

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!