Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים שאלות ותשובות

    קידום אתרים, אתם שואלים אני עונה!

    אולי מיכאלוב, מקדמת אתרים במחלקת קידום אתרים של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב עונה לכם על כל השאלות שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים חברה לקידום אתרים.

    לפני הכל, כמה מילים על קידום אורגני בגוגל (seo)

    ככל הנראה אתה בעל עסק ויש לך אתר, ברצונך לקדם אותו בגוגל (הגיוני), הרי כבר ידוע לך ממזמן שאם אתה לא שם אתה לא קיים! הלקוחות שלך מחפשים אותך ואם לא תהיה בעמוד הראשון בגוגל הם פשוט לא ימצאו אותך.

    כיום בישראל יש כמות לא מבוטלת של אנשים שטוענים שיודעים לקדם אתרים, כל חברה והדרכים שלה לקדם,

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      אני בכל יום עוברת על אתרים מקודמים ברשת האינטרנט, מאוד מעניין אותי הדרך של כל אחד מהם לקדם את עצמו או יותר נכון הדרך של גוגל לראות מי רלוונטי להיות בעמוד הראשון.

      חלקם חברות מכובדות שיודעות את העבודה וכמובן מחוברות למציאות של ימינו (המציאות שגוגל מכתיבה לנו),

      חלקם לוקחים את הכסף שלכם וזה מסתיים באופטימיזציה פשוטה במקרה הטוב, חלקם גם את זה לא עושים.

      קצת על ההבדל בין פרילנסרים וחברות לקידום אתרים

      הפרילנסר (קווים רבים לדמותו, אך בדרך כלל מדובר בקווים רעים לדמותו):

      הוא מציג לכם את תיק העבודות שלו שיכול להיות גם לא שלו בכלל, מראה את ההישגים שלו אך מבלי לשוחח עם מאגר הלקוחות שלו, אין לכם מה לחפש אצלו, מה גם שיכול להיות שפעולות בסיסיות כמו הפניות 301 הוא לא יודע לבצע, קצת קשה לבן אדם אחד גם לקדם אתרים וגם לגייס לקוחות חדשים כשהכל מונח על הכתפיים שלו.

      תתפללו שמדובר בבחור/ה נחמד/ה שעונה לטלפונים כשתצטרכו אותו, מכיוון שלא תמיד אפשר להבחין בזה בתחילת העבודה על האתר, אתם לא יודעים מתי הוא מתכוון לטוס לחופשה ולנתק עמכם את הקשר בלי להודיע מראש.

      חשוב מאוד להבין אם המקדם זוכר היטב מה הוא עושה עבורכם ואם הוא מכיר את כל הפרמטרים לקידום אתרים, אם זיהיתם בדיבור שלו שהוא שכח באיזה ביטוי הוא מקדם אתכם בכלל, תצפו לזה שהוא מאוד עמוס ועסוק בדברים אחרים, כל מני פרויקטים חדשים שהם ככל הנראה לא העסק שלכם.

      לא תמיד לפרילנסר יהיה תשובות עבורכם, מכיוון שאין לו הבנה וניסיון למצוא פתרון לבדו ואין מסביבו צוות וותיק עם ניסיון שראה ועשה כבר הכל בעולם האינטרנט ובעולם הקידום בפרט.

      חברה לקידום אתרים:

      ראשית, רצוי לראות תוצאות של לקוחות מקודמים שנמצאים בעמוד הראשון, מספרי טלפונים ושמות של לקוחות אשר ממליצים על החברה ועל היכולות שלה.

      כמובן, שבחברה רצינית יש מענה 24 שעות ביממה עבורכם, מוקד קולי להשארת הודעת, משאירים הודעה וחוזרים אליכם בהקדם האפשרי עם התשובה לשאלה, היתרון הוא שתמיד יש מי שיתן לכם הסבר מקיף על מה שקורה, מה נעשה עד היום, מעקב תמידי אחרי האתר שלכם והכי חשוב, דוחות שנשלחים אליכם באופן קבוע המראים על פעולות ההתקדמות של האתר שלכם (איפה הוא היה בתחילת הפעילות ואיפה הוא היום נמצא אחרי תחילת תהליך הקידום)

      ותאכלס? הכי חשוב בחברה זה שיש לכם אבא ואמא, יש מי שדואג ומטפל באתרכם על ידי אופטימיזציה לקוד האתר, לתוכן האתר ולביצוע מעקב יום יומי אחרי הפעולות של האתר מול המתחרים שלו בענף.

      קידום אתרים שאלות ותשובות

      לפני שאתם מחליטים לפנות למומחי קידום אתרים, תבדקו עד כמה הם קידמו והשקיעו באתר של עצמם.

      חברה שמביאה את הלקוחות שלה לתוצאות תמיד תתגאה בהם ותציג אותם באתר של עצמה, חברה שמקדמת אתרים ככל הנראה מאמינה בקידום האורגני ויודעת על התועלות שלה, תבקשו לראות תוצאות גם של החברה עצמה וגם של לקוחותיה, לדוגמא, אם היא אינה נמצאת בעמוד הראשון תחת מילת מפתח כמו "חברה לקידום אתרים" רצוי שתרימו גבה ותזהו שמדובר בחברה שלא באמת יודעת מה היא עושה.

      אז מה היא בעצם הדרך הטובה ביותר לדעת אם האתר שלך איכותי מבחינת גוגל ? בדיקה פשוטה!

      יש לפנות למומחה לקידום אתרים אשר יסרוק ויעבור על האתר שלך ויסביר לך על כל הנתונים של הדומיין שלך (הכתובת של האתר שלך), לבדוק באיזה ביטויים (מילות מפתח) האתר שלך נמצא היום במנוע החיפוש ואיך הוא מדורג מבחינת פרמטרים של אמינות ואיכות על ידי גוגל, חשוב שהכל יעשה לפי מה שרלוונטי לימים אלה ולא להסתמך על דברים שאוליי היו טובים בעבר אבל היום הם רק יכולים לגרוע.

      מומחה אמיתי ייתן מענה על אפשרויות והצעות לשיפור האתר בעיני גוגל, כמו התאמה למובייל וביצוע אופטימיזציה ידידותית יותר למנוע החיפוש של גוגל.

      האם האתר שלך בנוי על הפלטפורמה של וורדפרס?– אם לא אז חבל מאוד, גוגל אוהב וורדפרס, הניסיון שלי וגם שלנו כחברה מראה שאתרים שלא נבנו על הפלטפורמה של וורדפרס הם גם לא נוחים לתפעול וגם לא ידידותיים לקידום.

      האם חסכת ופנית למתכנת פרילנסר שבנה לך אתר ואפילו הדרכה בסיסית הוא לא ביצע עבורך?

      נתקלתי בהרבה לקוחות שפרילנסר ולפעמים אפילו חברה בנתה להם אתר ואין להם מושג איך נכנסים לממשק ניהול שלהם במקרה הטוב או במקרה הרע שהבנייה של האתר שלהם שבורה לחלוטין, זה רע מאוד! אתר מקודם חייב להיות עם קוד תקין (תקין בעיניי גוגל כמובן).

      למה חשוב שחברה לקידום אתרים תדע גם לבנות אתרים ולא רק לקדם אותם?

      לעיתים, במהלך קידום האתר נתקלים בבעיות טכניות שמצריכות ידע בבניית אתרים, בעיות שמקדם אתרים לא יכול לפתור אם אין לידו מתכנת בכיר שיודע לבצע שינויים בקוד האתר ולפעמים גם לתקשר עם גוגל באמצעות webmasters tools שהינו כלי למנהלי אתרים של גוגל.

      יש סוגים פסולים של קידום אורגני בימינו, אני אנסה להגדיר אותם בצורה הכי פשוטה עבורכם:

      מידי יום אני מקבלת עשרות פניות של מקדמי אתרים פסולים, מקדמי אתרים שיושבים ומחליפים קישורים עם מקדמי אתרים אחרים, זאת אומרת שהאתר של הלקוחות שלהם נראה בסופו של דבר כמו לוח מודעות או בסטה של שוק בסין , מאמר באתר אדריכלות שמדבר פתאום על פיצה ומפנה את הגולשים לאתר של עסק אחר.

      יש כאלה שעוד איך שהוא מנסים להיות מנומסים ולפחות לקשר בין התחומים של האתרים, או שמעבירים את הגולשים של הלקוחות שלהם למתחרים שלהם (זאת לדוגמא, דרך לא רלוונטית לימינו, בטח לא דרך רצויה לבעל האתר שמאבד את הלקוחות שלו לטובת המתחרים שלו).

      מקדמי אתרים שיודעים מה הם עושים, ניגשים ראשית לתוך האתר:

      תוכן איכותי – פרמטר חשוב מאוד בעיניי גוגל היום! ככל שהתוכן יהיה איכותי וייחודי יותר גוגל יעניק עדיפות לאתר.

      אופטימיזציה – סידור נכון של האתר והצגתו בצורה מושלמת לעיניים של גוגל.

      קידום מחוץ לאתר והכנסת כוח חדש לדומיין:

      רוצים כח? קישורים מאתרים מובילים כמו Ynet, תחשוב שאתה רוצה קישור נכנס מהם, ועכשיו תשאל את עצמך כמה זה יעלה לי? אכן מדובר בהרבה מאוד כסף, כאן בא הכוח של חברה רצינית עם קשרים בעולם האינטרנט שיכולה לבצע קישורים מאתרים חזקים ורק מאתרים רלוונטיים עבורך.

      כח הקידום האורגני שלך מסתכם בהשקעה שלך, מה שהשקעת מבחינה כספית נרכש עבורך לטובת הקידום.

      מחירי מאמרים, דומיינים ושרתים הם לא בראש סדר העדיפויות של אף חבר או שר בכנסת וככל הנראה לא ירדו בזמן הקרוב, לכן ההשקעה בקידום האתר תמיד תהיה בקו ישיר אל מול הביצוע עצמו, ככל שהתקציב שהוקצה לקידום האתר יהיה גבוהה יותר כך התוצאות יהיו טובות יותר.

      איך תדע כמה עליך להשקיע בקידום אורגני וכמה מהר תוכל להגיע לתוצאות?

      אם האתר שלך מיושן מבחינת קוד ולא מותאם למובייל (סלולרי/טבלט), כדאי לך מאוד לשדרג אותו לאתר וורדפרס עם קוד תקין לפני הכל, אחרי שאתה עומד בסטנדרט הנדרש, צריך לראות מי המתחרים שלך בעמוד הראשון וכך אפשר להעריך על ידי מחקר את רמת הקושי ורמת ההשקעה הנדרשת.

      להתחרות על הביטוי תחרותי זה טוב אך כמובן שאי אפשר להתחרות על ביטוי תחרותי עם נפח חיפושים גבוהה בהשקעה נמוכה מכיוון שהתוצאה ידועה מראש (כישלון).

      להבטיח ללקוח להגיע לעמוד ראשון? זה אפשרי בכלל?

      יש המון פרמטרים דרכם אפשר לחזות הגעה של אתר לעמוד הראשון, ייעוץ של מומחה ובדיקה מעמיקה יכולה לתת פרק זמן משוער להגעה לעמוד הראשון, התהליך אורך בדרך כלל פרק זמן של חצי שנה ויכול להגיע גם למעל לשנה!

      חשוב לזכור, להבטיח מראש הגעה לעמוד הראשון זו הונאה, אין לדעת מה יהיה מחר ואפשר רק לתת צפי להגעה לעמוד הראשון. אמנם הצפי כמעט תמיד מתממש כשעושים את התהליך בחברה בעלת יכולת וניסיון, הכל מתחיל בהגדרה של יעדים וביצוע שלהם במהלך התקופה.

      אני בטוחה שיש לכם עוד המון שאלות, אבל יש גבול לכמות התשובות שאני יכולה לתת במאמר אחד, אני מזמינה אתכם להצטרף למאגר הלקוחות המרוצים שלנו, מבטיחה שאדאג לכם כמו שצריך. יש לכם שאלות נוספות שלא ברורות עדיין? אתם מזומנים לשלוח לנו בטופס צור קשר ואנחנו נענה לכם בהקדם האפשרי.

      שרק נעלה ונצליח!

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך