קידום אתרים משולב

ישנם שתי דרכים עיקריות לבצע קידום אתרים משולב כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל, מנוע החיפוש מציע 2 אלטרנטיבות ראשיות שאחת מהם...

ישנם שתי דרכים עיקריות לבצע קידום אתרים משולב כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל, מנוע החיפוש מציע 2 אלטרנטיבות ראשיות שאחת מהם היא קידום ממומן במודעות הפרסום בגוגל והשנייה שהיא מורכבת ביותר ונקראת "קידום אורגני" המהווה למעשה אופטימיזציה למנוע החיפוש (seo) במטרה להעלות את האתר בתוצאות החיפוש תחת מילות מפתח נבחרות, המטרה של קידום אתרים משולב היא להשתמש בשתי האלטרנטיבות באותו הזמן במקביל על מנת לקבל את תוצאת הפרסום הטובה ביותר שאפשר להשיג.

קידום אתרים משולב בגוגל

אז מה השילוב הזה עושה בעצם?

למעשה אנו מבצעים 2 אסטרטגיות שונות בעט ובעונה אחת, מתחילים בתהליך קידום אורגני בגוגל למטרה עתידית, על מנת להתבסס באופן קבוע בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש. במקביל יוצאים בקמפיין פרסום ממומן ברשת החיפוש על גבי אותם מילות מפתח ועל מילות מפתח נוספות. ניתן להוסיף גם את רשת המדיה על שלל האפשרויות הנרחבות שהיא מציעה לקמפיין הפרסום הממומן.

מהו היתרון בביצוע קידום אתרים משולב?

הכל בסופו של דבר עניין של מספרים, אם ניקח מילת מפתח תחרותית ניתן להבין ולהבחין שבעמוד הראשון בגוגל יש במקסימום 17 תוצאות המורכבות מ 7 מודעות ממומנות (4 תוצאות בראש העמוד ו 3 תוצאות בתחתית העמוד) ו 10 תוצאות אורגניות. אם נחשוף את אתר האינטרנט באותה מילת מפתח ב 2 תוצאות נכפיל את הסיכויים שהגולש יבצע הקלקה על האתר. מבחינה סטטיסטית נעלה את הסיכויים שהגולש יבחין באתר האינטרנט על פני המתחרים בעמוד הראשון, למרות שאחוזי ההקלקה בחלק התחתון של העמוד נמוכים יחסית, יהיה יתרון להופיע באופן נוסף גם שם.

מה צריך לקחת בחשבון לפני שעושים קידום אתרים משולב?

חשוב להבין שדרושה השקעה רבה במסע פרסום נרחב שכזה, העלויות של קידום אורגני + קמפיין ממומן בגוגל מגיעות לעשרות אלפי שקלים בשנה ואפילו למאות אלפי שקלים בשנה, את החזר ההשקעה לוקח זמן לראות ולכן צריך סבלנות רבה עד לקבלת התוצאות, קידום אורגני הוא תהליך שלוקח מינימום חצי שנה עד שמתחילים לראות שינויים מהותיים, לקמפיין פרסום ממומן בגוגל התוצאות אמנם מיידיות אך תקופת הלמידה של מנהל הקמפיין בצירוף לצבירת רלוונטיות והעלאת ציוני האיכות של המודעות לוקח גם כמה חודשים, בקיצור, שום דבר לא קורה ביום אחד והזמן הוא פקטור מרכזי.

מהו הרגע שבה מגיעים להצלחה בקידום אתרים משולב?

ברגע שנקיש מילות מפתח מסוימת ואותו אתר יופיע גם בארבעת המודעות הממומנות וגם באחד מחמשת התוצאות האורגניות בעמוד הראשון, למעשה אותו אתר יופיע פעמיים בחלק העליון של העמוד הראשון בגוגל באופן כמעט מתמיד, החשיפה לה האתר יזכה היא המקסימלית ביותר, מכאן והלאה הכל תלוי כבר ביחסי ההמרה של האתר עצמו מכיוון שתנועה לאתר תתקיים באופן וודאי.

מדוע לבחור בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב לביצוע קידום אתרים?

הניסיון הרב של מחלקות קידום אתרים של החברה היא הסיבה העיקרית, מחלקת הקידום הממומן הינה שותפה מוסמכת על ידי גוגל לביצוע מסעות פרסום וקמפיינים, בעלת כל ההסמכות הקיימות (רשת החיפוש, רשת המדיה, פרסום במובייל ומודעות וידאו) הניתנות לצפייה בעמוד הסוכניות של גוגל. מחלקת הקידום האורגני של החברה בעלת תוצאות מוכחות שנים על גבי שנים, נעזרים בטכנולוגיות מתקדמות כגון מערכת הבקרה המציגה מיקומים בזמן אמת מהמחשב ומהנייד.

שילוב של ניסיון רב שנים בקידום אתרים בגוגל עם מחלקות ממוקצעות כל אחת בתחומם היא הערך המוסף שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר! חברתנו משתמשת באמצעים החדישים ביותר ומובילה את תחום הפרסום והשיווק באינטרנט, נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה!

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!

Please leave this field empty.