Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים בהוד השרון

    להנות ממבחר מידע על עולם תוכן שלם בתחום הדיגיטל

    קידום אתרים מקומי הוא נישה בפני עצמה אולם היא כמובן נכנסת תחת הקידום האורגני באופן כללי. לקדם אתר בגוגל זה לא דבר פשוט. מדובר בעובדה סיזיפית, השקעה כלכלית, משאבים, זמן, קשרים והרבה סבלנות. אין יותר מדי קיצורי דרך בכל מה שקשור לקידום אורגני ואם יש לכם הרבה מתחרים שמשקיעים בקידום בעצמם, תצטרכו להיות חכמים ויצירתיים יותר מהם על מנת להתקדם מעליהם בתוצאות החיפוש ולהרוויח לקוחות חדשים לעסק שלכם. אם יש לכם עסק בהוד השרון והסביבה כדאי לכם לחשוב היטב בכיוון של קידום אתרים מקומי שיסייע לכם לעקוף גם את הרשתות הגדולות ויספק לגולשים שלכם בדיוק מה שהם מחפשים. מעוניינים בשירותי קידום אתרים בהוד השרון? צרו קשר עם לאוס מדיה ואינטראקטיב. 

    קידום אתרים בהוד השרון – הכרת העיר וקהל היעד:

    השלב הראשון בכל עבודת קידום אתרים, עוד ללא קשר להיקף העבודה הנדרש, הוא הכרת העיר וקהל היעד שבה בית העסק פועל. כל התכנים, המסרים השיווקיים, כותרות המאמרים, ביטויי המפתח שנבחר לקדם, הכותרות של מודעות הפרסום הממומנות, הבאנרים שיופיעו באתר – הכול יושפע על ידי אפיון העיר וקהל היעד המקומי. אפיון זה יראה לנו לא רק כמה תושבים גרים בעיר אלא גם את טווח הגילאים שלהם, מגדר, דת, כמות העסקים הפועלים בעיר ועוד. כדאי גם באותה הזדמנות לחקור את המתחרים שלכם ולאסוף עליהם מידע, בעיקר על המצליחים שבהם וכיצד הם מתנהלים עם הלקוחות שלהם.

    מציאת ביטויי מפתח מתאימים:

    בהנחה שכבר יש לכם אתר בנוי והגעתם כבר לשלב קידום אתרים בהוד השרון ופרסום העסק עבור הקהל המקומי הרי שהגעתם לשלב בחירת ביטויי המפתח המתאימים לקידום. כדי לבחור ביטויי מפתח אלה נעזר בכלי מילות המפתח של גוגל וכן בכלים נוספים על מנת לבנות טבלת ביטויים עם כמה נתונים חשובים כמו רמת התחרות, כמות המתחרים החזקים לכל ביטוי, נפח החיפושים החודשי ועוד. חשוב לבחור בביטויי מפתח שיש להם נפח חיפושים חודשי מסוים, אולם לא בהכרח צריך לקדם את אלה עם הכי הרבה נפח חיפוש. לדוגמה: אם יש לכם מאפייה בהוד השרון ייתכן ותרצו לקדם את הביטוי "מאפייה בהוד השרון" במידה והמאפייה היא באזור הדרומי של העיר אשר גובל עם פתח תקווה תוכלו בהחלט גם לקדם את הביטוי "מאפייה בפתח תקווה". בהתאם לאופי העסק תוכלו לקדם גם אזורים נוספים כמו למשל מנעולן אשר נייד ביום יום ויכול להגיע תוך מספר דקות לערים הסמוכות ולכן גם ירצה לקדם את עצמו לביטויים הקשורים גם באותן ערים.

    התאמת האתר לסכמה החדשה:

    כעת לאחר שסיננו את מילות המפתח ובחרנו את הביטויים הרלוונטיים לקידום נרצה לערוך את האתר ולבנות אותו סביב הסכמה של הקידום המקומי לאזור הוד השרון והסביבה. השלב הראשון שנרצה לעשות יהיה דווקא מחוץ לאתר והוא לרשום את האתר לגוגל מיי ביזנס ולעדכן שם פרטים רבים אודות העסק. זה יעזור לכם להתבלט על פני המתחרים שלכם כאשר אלה יחפשו את סוג העסק שלכם באותו אזור. התאמת האתר תהיה החל מהתכנים, דרך קוד האתר ועד לעיצובים הגרפיים המוצגים באתר.

    עבודה לפי תכנית הקידום המתקדמת של לאוס:

    לאחר שבחרנו את הביטויים, התאמנו את האתר למבנה החדשה שלו עם היררכיית תוכן ברורה נתחיל כעת לבצע את עבודת הקידום השוטפת. עבודת הקידום משתנה בין חברת קידום אחת לאחרת, בהתאם לניסיון שלה, לקשרים שלה, למשאבים שלה, לכמות העובדים בה, לידע שלהם ועוד. לאוס מדיה ואינטראקטיב נחשבת לאחת מחברות הקידום המובילות בישראל ומטפלת באלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ ובאינספור תחומים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להיפגש ולקדם את העסק שלכם בהוד השרון והסביבה.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    חברה לקידום אתרים בהוד השרון המובילה בתחום - לאוס מדיה ואינטראקטיב קידום אתרים בהוד השרון - לאוס הבחירה הנכונה

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו