Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים בכפר ורדים

    להנות ממבחר מידע על עולם תוכן שלם בתחום הדיגיטל

    כפר ורדים הוא אחד האזורים המוכרים ביותר בצפון. הוא נחשב לאזור עם איכות חיים ברמה גבוהה והוא סמוך לערים שונות באזור הצפון: נהריה, כרמיאל, מעלות ועוד. במקום למעלה מ-5 אלף תושבים אך הפעילות היא לרוב סביב המושב במרכז התעשייתי בתפן הכולל בתי עסק ומשרדים רבים, כמו גם בערים הסמוכות שבהן יש פעילות עסקית ענפה. מי שגר בכפר ורדים או ממוקם באזור עם בית העסק שלו ורוצה לפרסם את עצמו לתושבי האזור יוכל לעשות זאת באמצעות קידום אתרים בכפר ורדים.

    איך עושים קידום אתרים בכפר ורדים?

    כאשר באים לעשות קידום אתרים בכפר ורדים צריך לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים:

    • אפיון העסק
    • אפיון המתחרים
    • קהל היעד
    • כיצד הקהל ימצא אותנו

    אפיון העסק – בשלב הראשון נאפיין את סוג העסק, השירותים שלו, המוצרים שלו, כיצד השירות מתבצע, מהי חוויית המשתמש, מה התקציב של בית העסק לפרסום שלו, מהי רמת הדחיפות להשגת לקוחות, אפיון המתחרים, קהל היעד ועוד. 

    אפיון המתחרים – נבצע מחקר מתחרים בגוגל ובכלים טכנולוגיים שונים לגבי ביטויים הרלוונטיים לתחום שלנו שאולי נרצה להיות מדורגים בהם גבוה ונמצא את המתחרים שלנו. נראה כיצד הם מוצגים, באילו מקומות, מה הם עושים כדי להיות שם גבוה בתוצאות וכו'.

    קהל היעד – אפיון הפרסונה של קהל היעד הנה חשובה. ייתכן ואנו יושבים בסמוך לכפר ורדים אך מרבית הלקוחות שלנו הם בכלל בתי עסק בפני עצמם היושבים בכל מיני מקומות בצפון או ברחבי הארץ ולכן נרצה לאפיין את סוגי הפרסונות שאנו עשויים להיפגש. אפיון קהל היעד משפיע על הביטויים שנבחר לקדם, על התכנים שייכתבו באתר ועל המסרים השיווקיים שתעבירו בפרסומים שלכם.

    כיצד הקהל ימצא אותנו – למעשה מדובר במחקר מילות מפתח שאנו מבצעים בכלי מילות המפתח של גוגל וכן בכלים נוספים שאנו עושים בהם שימוש עבור לקוחותינו. באמצעות כלים אלה נרחיב את כמות הביטויים הראשונית שההיגיון הבריא שלנו אומר לנו ולבסוף גם נסנן אותה לביטויים שנרצה להתחיל לעבוד עליהם ויהיו רלוונטיים ביותר לקידום מקומי של העסק שלנו בכפר ורדים ובסביבה.

    כיצד נוצג בתוצאות החיפוש של גוגל?

    לאחר עדכון יונה של גוגל בשנת 2014 החל הקידום הלוקאלי לתפוס מקום גבוה יותר בערכו מאשר בעבר. זה אומר שגוגל תציג כעת תוצאות רלוונטיות יותר גם למיקום שבו נמצא האדם המחפש. במידה ולגוגל יש גישה ל-GPS בטלפון שלכם (כשהוא מבקש שתאפשרו לו לגלות את המיקום שלכם למשל) אז מנוע החיפוש לבד ידע לעשות אחד ועוד אחד ולהציג לכם תוצאות רלוונטיות למיקום שלכם. כמו כן תוכלו תמיד לצרף לביטוי המפתח מילת שייכות שתציג לכם ביטויים אפילו ממוקדים יותר. כך למשל: לידי, באזור שלי, בתל אביב, בכפר ורדים.

    כאשר תוצג התוצאה שלהם בצורה של גוגל עסקים, היא תציג מפה עם כתובת בית העסק, תמונות המשויכות לעסק, שם העסק המלא, קישור לאתר העסק, מידע על העסק, כתובת, טלפון, שעות פתיחה, ביקורות ועוד. אתם כמובן תוכלו לערוך את כל הנתונים הללו מגוגל מיי ביזנס. יותר נכון, חברת קידום האתרים שתעבוד עבורכם תבצע את העבודה הזו.

    חשוב לעבוד עם חברה מקצועית ומנוסה:

    חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ הנה חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה הפועלת בתחום מזה שנים רבות. החברה מפתחת כלים טכנולוגיים מתקדמים המשדרגים אפילו יותר את מכלול הכלים שהחברה עושה בהם שימוש כדי לקדם את לקוחותיה. טכנולוגיה מתקדמת לצד יד מקצועית וניסיון הם הנוסחה המנצחת לקידום אתרים בכפר ורדים והסביבה. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים וקביעת פגישה.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    קידום אתרים בכפר ורדים - להצלחת העסק שלכם אתם צריכים אותנו חברה לקידום אתרים אורגני בכפר ורדים שתמקם אותכם בעמוד הראשון

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו