Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים בבת ים

    להנות ממבחר מידע על עולם תוכן שלם בתחום הדיגיטל

    שירותי קידום הם מהנפוצים ביותר הקיימים היום מבין מקצועות האינטרנט וטכניקות השיווק השונות. למעשה, בעיני רבים מדובר בטכניקת הפרסום המובילה היום בעולם האינטרנט ואולי בכלל. מנועי החיפוש ובראש גוגל מונים מיליוני אנשים המבצעים חיפושים על בסיס יומי/כמעט יומי של כל דבר ובכל תחום. קידום מקומי הוא למעשה חידוש של גוגל משנת 2014 שבו למעשה גוגל החלה לתת חשיבות גבוהה יותר לתוצאות רלוונטיות לפי מיקום ושייכות יותר מאשר לאתרים המקדמים את עצמם לביטויים כלליים. כך למשל גוגל תעדיף להציג לכם עסק מקומי הסמוך אליכם או למיקום שרשמתם בחיפוש מאשר להציג לכם את בית העסק שהוא בהכרח הכי מקודם באותו תחום. בין אם מדובר בעבודת קידום אתרים בבת ים או בעיר אחרת – מדובר במענה מקצועי.

    קידום אתרים בת ים: האם זה אומר שעסקים קטנים יוכלו לעבור את הרשתות הגדולות?

    בתחומים רבים שלטו בעיקר בתי עסק גדולים שיכלו לשלם הרבה מאוד כסף לחברות הקידום על מנת להתקדם בתוצאות החיפוש לתוצאות הראשונות ולהישאר שם, כאשר עסקים קטנים משתרכים מאחור בתקווה ללקט שאריות של לקוחות שנכוו משירות כזה או אחר בגוף גדול ומחפשים שירות/מוצר במסגרת עסק פרטי או קטן יותר. בעזרת העלאת החשיבות לתוצאות הלוקאליות (מקומיות) גוגל מאפשרת גם לעסקים קטנים להתברג גבוה בתוצאות החיפוש. זאת יוכלו לעשות על ידי קידום אורגני טוב של האתר לביטויים רלוונטיים ממוקדים לפי מיקום. כך למשל חברת קידום אתרים בבת ים תרצה להתקדם בביטוי "קידום אתרים בבת ים" יותר מאשר בביטוי התחרותי והגלובאלי יותר "קידום אתרים במרכז". 

    הרשמה לגוגל מיי ביזנס לצורך קידום אתרים בבת ים:

    גוגל מיי ביזנס הוא אינדקס העסקים של גוגל. ניתן להירשם אליו באופן ידני ולא לחכות שגוגל תציג אותנו כעסק מקומי אלא להכריח אותם לעשות את זה. באמצעות רישום בגוגל מיי ביזנס הכולל פרטים רבים על העסק כמו תמונות, כתובת וטלפון למשל, המודעה שלנו תוצג בצורה אטרקטיבית יותר במנוע החיפוש ויכולה לקבל גם שטח גדול יותר בתוצאות. לכל הפחות נוכל להופיע במעלה הדף, אפילו מעל התוצאות האורגניות – בתוצאות של גוגל עסקים המוצגות למעלה. כמובן שזה לבד לא יספיק כדי להתברג בתוצאות הראשונות, אלא אם כן אין לכם מתחרים. אולם זו התשתית ואותה נוכל לקדם.

    איסוף ידע על העיר והתושבים בה שיכול לעזור לנו לעסקים:

    גם מבחינה עסקית מקצועית וגם מבחינת הקידום האורגני ובוודאי הקידום המקומי שאנו רוצים לעשות לאתר העסק שלנו, חשוב לבחון את העיר, התושבים בה והמידע שנוכל לאסוף עליהם. כך למשל אם לא ידעתם – שליש לערך מאוכלוסיית בת ים היא בעצם עולים מברית המועצות לשעבר ועל כן סביר להניח שיש בעיר עשרות אלפי אנשים שמדברים רוסית. ייתכן ותרגום האתר לרוסית והעסקת עובד שדובר גם רוסית מבית אימו, יכולה להכפיל ואף יותר את ההכנסות שלכם.

    פעולות נוספות שחשוב לכלול בתהליך הקידום האורגני של האתר בגוגל:

    במסגרת קידום אתרים אורגני בגוגל יש עשרות ואולי אפילו מאות דברים שיש לדאוג להם, החל מתיקון שגיאות קוד באתר, דרך עריכת תוכן קיים, הזנת תוכן חדש, ביצוע הפניות, אופטימיזציה לאתר, הוספת תגיות לתמונות, שיפור חוויית המשתמש בו, קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים ועוד. כל אלה ואחרים דורשים משאבים, זמן וכסף ועל כן כדאי לפנות לחברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה כמו חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב ולאפשר לה לבצע קידום אתרים בבת ים עבורנו. אם יש לכם עסק בבית ים ואתם רוצים להתברג גבוה בתוצאות החיפוש, לקבל אליכם לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות בעסק צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    קידום אתרים בבת ים - בוחרים בלאוס מדיה ואינטראקטיב חברה לקידום אתרים אורגני בבת ים חש רק אחת - לאוס

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו