קידום אתרים לוקאלי

לפני שנתחיל לעסוק בדוגמאות נסביר בקצרה את ההגדרה של קידום אתרים לוקאלי, קידום אשר מתבצע על פי אזור ולא לפי...
קידום אתרים לוקאלי

לפני שנתחיל לעסוק בדוגמאות נסביר בקצרה את ההגדרה של קידום אתרים לוקאלי, קידום אשר מתבצע על פי אזור ולא לפי ביטוי גנרי, יכול להיות שמדובר בביטוי שבסיומת שלו יש אזור (בצפון/בדרום) או עיר (בחיפה, בתל אביב, בירושלים וכו'), לחלופין ייתכן שמדובר על ביטוי שגוגל החליט להציג מפה קטנה עם עד 3 תוצאות נבחרות באותו אזור, תלוי כמובן בהימצאותם של תוצאות תחת הקטגוריה של המפות בגוגל.

כיום יותר מתמיד חשוב להופיע בתוצאות האזוריות של גוגל מכיוון שלדעת רבים מדובר על התוצאות הממוקדות ביותר לקריאה לפעולה, מילות מפתח בעלת CTR (שיעור הקלקה) גבוה המעלות את יחס ההמרה באתר, במיוחד כאשר רוב הכניסות מגיעות מהנייד בו גוגל יודע כמעט בוודאות את המיקום המדוייק של המשתמש, בעתיד גוגל יתחיל להציג גם את הביטויים הכללים לפי אזור מקומי בצורה קבועה.

2 קטגוריות מרכזיות אפשריות של קידום אתרים לוקאלי:

  1. מילות מפתח אשר כוללת סיומת אזורית.
  2. מילות מפתח אשר כוללת תצוגת מפות.

דוגמא 1: קידום מקומי של מילת מפתח בעלת סיומת אזורית שאינה מופיעה בתצוגת מפות:
קידום אתרים בנשר

 

 

 

 

 

כפי שניתן לראות, גוגל עדיין מציג את האתר הראשי שלנו במקום הראשון בתוצאות החיפוש האזורי של נשר למרות שכבר מעל לשנה משרדי החברה נמצאים בחיפה 🙂 

דוגמא 2: קידום מקומי של תוצאה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש תחת תצוגת המפות של גוגל באזור חיפה:קידום אתרים לוקאלי

 איך מנוע החיפוש של גוגל יודע מה מקומי והיכן אני נמצא?

אתרים בחיפהמכל מכשיר שאנחנו נכנסים יש כתובת IP דרכה גוגל יודע את המיקום המדויק שבו אנו נמצאים, לפי המיקום הקיים גוגל בוחר להציג לנו את התוצאות הרלוונטיות ביותר לאותו אזור, את האזור ניתן לראות בתחתית העמוד הראשון של גוגל, לדוגמא:

 

 

אז איך עושים קידום לוקאלי בצורה המושלמת?

כאשר משתמש גולש מהנייד ומחפש בגוגל ביטוי יופיע אותו אתר גם במפות וגם בעשרת התוצאות הראשיות כך שלמעשה יוכפלו הסיכויים שהיעד יהיה אותו אתר שמוצג פעמיים לגולש, לדוגמא:

קידום אתרים לוקאלי מושלם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ניתן לקבל מקסימום חשיפה אורגנית באותו הביטוי בכל רגע נכון כאשר מחפשים מהנייד, להבדיל אלף אלפי הבדלות מפרסום של קידום אתרים ממומן שעלותה של חשיפה זהה הייתה מסתכמות באלפי שקלים בחודש, כמובן שהוספת שירות זו תוביל למצב שהאתר יופיע 3 פעמים תחת אותו ביטוי ולמעשה תגיע למצב המרבי שהאתר יכול להופיע בעמוד מסוים.

מי יכול לבצע קידום אתרים לוקאלי? 

אך ורק חברה לקידום אתרים אשר מתמחה בתהליכי קידום (אורגני/ממומן) תוכל לבצע קידום אתרים אזורי על בסיס מילות מפתח, קידום מקומי אשר יתבצע בעזרת כתיבת תכנים רלוונטיים לאזור ופתיחת מיקום במפות של גוגל, את השירות יכול לבצע בצורה יעילה רק מי שבבעלותו תו ממליץ מקומי של גוגל, בעזרת בקשה להוספת מיקום במפות של גוגל אפשר באופן מיידי להופיע באזור הנדרש. 

טיפ נחמד מלאוס מדיה ואינטראקטיב על חיפוש מקומי:

כאשר אתם מבצעים חיפוש במנוע החיפוש, תרשמו לאחר מילת המפתח שאתם מחפשים את המילה "לידי" ותקבלו את התוצאות הרלוונטיות לאזור שבו אתם נמצאים, שימושי במיוחד כאשר אתם לא סגורים על האזור בו אתם נמצאים ורוצים לתת לגוגל לעשות עבורכם את העבודה עד הסוף 🙂

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!