Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים בשותפות עם גוגל

    קידום אתרים בשותפות עם גוגל – חיזוק משמעותי ביותר לעסק שלכם!

    חברת גוגל העולמית יצרה את מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, והיא האחראית לעלייה (ובמקרים של התנהלות קידום בלתי תקינה – גם מפלה) של בתי עסק רבים באינטרנט. ב-2013 השיקה גוגל תכנית חדשה הנקראת "גוגל פרטנרס", המאפשרת לחברות העוסקות בקידום ושיווק עסקים באינטרנט להפוך לחברים בתכנית שותפים מיוחדת ובכך לבצע קידום אתרים בשותפות עם גוגל. תכנית זו החליפה את קודמתה שיועדה בעיקר להיכרות עם מערכת AdWords ורישום כמה שיותר לקוחות לתוכנית זו. מגוגל נמסר: "כל חברה הפועלת לקידום בתי עסק ברשת העולמית זכאית לעזרה ותמיכה על מנת להוביל את לקוחותיה להצלחה, אנו שואפים לכך שאפשרות זו תהפוך למציאות".

    מה כוללת התכנית גוגל פרטנרס?

    התכנית דורשת מהחברות לעבור מספר הסמכות בנושאי גוגל אנליטיקס לניתוח אנליטי של נתוני האתר (Google Analytics), פרסום בגוגל אדוורדס (Google AdWords) ופרסום מתקדם באינטרנט על ידי מיקוד נכון של קמפיינים שמבצעות החברות השונות לפרסום לקוחותיהם.

    לאחר ביצוע מבחני הסמכה, צריכה החברה להוכיח את ביצועיה אל מול גוגל על פי פרמטרים קבועים של גוגל ולעמוד במכסת עבודה מינימלית.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      התכנית מספקת קשר רציף עם גוגל, אפשרות להכיר את השינויים באלגוריתמים של החיפוש, הדרכות קבועות, ובאופן כללי – מאפשרת תמיד להיות צעד אחד לפני השוק ולצעוד רגל ברגל עם גוגל ועקב כך לספק ערך מוסף רב ללקוחות.

      תג גוגל פרטנרס

      כיצד מקבלים תג שותפות של גוגל? 

      לקבלת התג של גוגל פרטנרס, יש לעבור שלושה מבחנים, שכל אחד מהם אורך שעתיים וכולל 120 שאלות. על מנת לעבור את המבחן יש לענות נכונה על 80% מהשאלות. יש לעבור את מבחני ההסמכה כל תקופה מחדש – כך שכאשר אתם רואים תג שותפות עם גוגל, אתם יכולים להיות בטוחים שחברה זו השקיעה בעצמה, על מנת להשקיע גם בכם בסופו של דבר.

      אילו יתרונות מעניקה השותפות עם גוגל לחברות השיווק והפרסום?

      • חיבור הדוק יותר עם גוגל – אפשרות להשתתף באירועים מיוחדים, הכשרות ומידע על תוצאות מחקרים אחרונים ועדכוני מוצרי הדגל של החברה. השותפים מקבלים את האפשרות להיות צעד אחד לפני כולם בזכות העבודה ישירות עם גוגל.
      • הפגנת אמינות – תג השותפות עם גוגל מכיר בחברות שהוכיחו את יכולתם בעולם הפרסום האינטרנטי. סימן שבית העסק שלהם עובד כמו שעון וללקוחות יש את כל הסיבות להיות מרוצים, ויותר מכל – הם משתמשים בצורה מקצועית במוצרי הפרסום השונים של גוגל, מה שמבטיח תוצאות מעולות במנוע חיפוש זה.
      • גידול בעסק – שותפים שזכו בתג השותפות ומופיעים במנוע החיפוש של שותפי גוגל מקבלים קישורים ישירים ללקוחות פוטנציאליים.

      אילו היתרונות מעניקה השותפות עם גוגל ללקוחות?

      תג שותפות עם גוגל מעידה על כך שהחברה מבצעת את כל הצעדים ההכרחיים לקבלת הסטאטוס הזה, שכולל לא רק מבחנים, אלא בדיקות יום-יומיות שהחברה עדיין עומדת בסטנדרטים העכשוויים של גוגל ודואגת להתעדכן בחידושים האחרונים של עולם הפרסום האינטרנטי.

      עבודה עם חברת פרסום שזכתה בתג שותפות רשמי של גוגל מבטיחה לכם תוצאות איכותיות בפרסום שלכם, כי גוגל מהווה את מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, ובישראל כמעט ואין לו תחרות בכלל. לכן, עבודה כתף אל כתף של חברת הפרסום שלכם עם גוגל מבטיחה לכם כלקוחות:

      • תכנון קמפיין יעיל יותר.
      • הורדת עלויות על ידי יעילות קמפיין.
      • הגדלת אחוז המרה.
      • מיקוד חכם על מנת לקבל רק את הפניות הרלוונטיות ביותר.
      • ובסופו של דבר – עלייה במכירות וברווחי החברה.

      לא מזמן החליטו בגוגל לעדכן את התג שלהם, בהתאם ללוגו החדש שלהם, למי שלא הספיק להכיר, זה התג הישן של גוגל פרטנר

      התג הישן של גוגל פרטנר

      במסגרת הפעילות הענפה שלנו להספקת השירותים האיכותיים והמתקדמים ביותר ללקוחותינו, חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב קיבלה לאחרונה את תג השותפות של גוגל. כאשר יש לכם גם אותנו וגם את גוגל לצדכם – תוכלו להיות בטוחים שכל השאיפות שלכם ימומשו בהצלחה! לצפייה בפרופיל העסקי שלנו ב google partners ניתן ללחוץ כאן.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך