Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים בגוגל 2019

    קידום אתרים 2019

    קידום אתרים בגוגל 2019 הולך להיות מאוד מעניין לפי המצב והדיווחים מהשטח. השנה החדשה, אליה אנו צועדים בצעדי ענק אחרי שנה שלמה ומלאה בעדכונים מבטיחה להיות לא פחות מעניינת ומאתגרת בעולם הפרסום באינטרנט ובתחום קידום האורגני בפרט.

    אז רגע לפני שנצלול אל תוך המים העמוקים של השנה החדשה, נעבור בקצרה ממש על מה שהיה השנה (2018):

    • ראינו השנה שגוגל התחילה להכווין את בעלי האתרים לתמונה בה אתרים מתעדכנים בתוכן רלוונטי ברמה שוטפת ובתדירות קבועה.
    • התוכן שגוגל רוצה לראות באתרי האינטרנט חייב להיות כמה שיותר רלוונטי, כמו שזה היה תמיד. רק שהשנה החוקים של גוגל נהיו מעט נוקשים יותר כלפי הנושא.
    • ראינו גם שגוגל שמה דגש לא קטן על נושא מהירות טעינת האתרים.
    • גוגל הודיעה כי תכניס בהדרגה את האינדקס החדש, מובייל פירסט, לפיו גוגל תסרוק קודם את הגרסאות הניידות של האתרים ולפי זה תדרג את האתרים ברשת.
    • עמודי ה-AMP יצאו לאור ופתחו עולם חדש לחלוטין, שיטת טעינה שונה לחלוטין וחוקים חדשים בעולם הפרסום והקידום באינטרנט.

    אז מה מחכה לנו בעולם קידום אתרים בגוגל 2019?

    ראשית נציין את המובן מאילו ונאמר שגוגל ממשיכה בכל הכוח בכל הקשור למהירות טעינת האתר ולתוכן. מעבר לכך, סביר ביותר כי גוגל תמשיך לפסל את עולם הפרסום בה על מנת להגיע למצב המושלם, בו התוכן שמקבל הגולש ברגע שמחפש שאילתה מסוימת הוא המעודכן ביותר, הרלוונטי ביותר, הנטען בדרך המהירה ביותר והכי חשוב: הנגיש ביותר.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      ועכשיו, לאחר שזה מאחורינו אפשר סוף-סוף לצלול למים העמוקים של 2019.

      נפתח את השנה עם המראה החדש לחלוטין לכלי מנהלי האתרים או בשמו החדש: גוגל קונסול של גוגל. למרות שהגרסה החדשה כבר הוכנסה לפעולה, לפחות בחלקה, ורבים מאתנו מעדיפים אותו על הגרסה הישנה שלו אך יש כמה הבדלים שאולי כדאי לשים אליהם לב:

      • ראשית, חשוב לזכור כי בגרסה החדשה עדיין לא כל האפשרויות קיימות.
      • בגרסה הישנה ניתן לשלוח כתובות לאינדוקס ידני, כלומר לשלוח בקשה לגוגל שיסרוק את כתובת העמוד המבוקש ויוסיף אותו לאינדקס של גוגל באופן מידי (אלא אם גוגל כבר ביקר באותה הכתובת בתקופה האחרונה, בדרך כלל בטווח של עד שבוע).

      כמות הכתובות למשלוח היא 10 סריקות רגילות ו 3 סריקות מיוחדות (סריקה הכוללת את כל הקישורים הפנימיים של אותו עמוד) לאחר מכן גוגל מציג שגיאה שנעלמת ומחדשת את מלאי הסריקות רק לאחר 24 שעות.

      לעומת זאת, בגרסה החדשה אין הגבלה כלל לכמות הכתובות הנשלחות לסריקה ה"ידנית" של גוגל אך הן כלל וכלל לא מידיות. לפי גוגל הסריקות יתבצעו בטווח של 3 שבועות.

      • כמו כן, בגרסה הישנה הייתה אפשרות לראות כמה אנשים הקליקו על תוצאות החיפוש בגוגל ודרך אילו ביטויים הגיעו לאתר שלכם. אפשרות זו בוטלה לאחרונה בממשק הישן וקיימת רק בחדש. חשוב לציין כי גוגל לא מציגה את כל הכניסות כשמפרטת על הביטויים או המכשירים דרכם הגיעו לאתר (מובייל, טאבלט וכו').

      החלק המעניין בכל העניין הוא שפרטים אלו מאפשרים בצורה פשוטה ומאוד ידידותית למשתמש להבין על מה לשים את הדגש מבחינת הפרסום, במידה ומדובר באתר חנות או קטלוג, להבין אילו מוצרים יותר מועדפים על ידי הגולשים ואילו פחות.

      כמובן שבגוגל אנליטיקס, שגם הוא עבר שינוי לא קטן הן במראה והן באופן העבודה בתקופה האחרונה וכיום מאפשר ביתר קלות לראות נתונים סטטיסטיים לגבי התנועה באתר, אפשר לראות מידע הרבה יותר מפורט. אפשרויות פילוח נתונים הרבה יותר נרחבות והרבה יותר מקום להסקת מסקנות חשובות בכל הנוגע לפרסום ושיווק המוצרים והאתר אך לא נפרט על כך כאן.

      מעבר לכלי מנהלי האתרים ולגוגל אנליטיקס, שנת 2019 מבטיחה להיות שנה של שינויים משמעותיים בכל הקשור לאינדקס עצמו. נתחיל במעט חדשות מגוגל: בתחילת דצמבר (11.12.18) עלה מנכל גוגל החדש  סונדאר פיצ'אי (Sundar Pichai) לדוכן העדים מול ועדת בית המשפט בענייני "שקיפות ואחריות: בחינת גוגל ואיסוף הנתונים שלה, שיטות השימוש והסינון שלה." בוועדה זו נשאל: "כמה אנשים עובדים על החיפוש של גוגל?" ותשובתו הייתה: "חבר הקונגרס, היום זה צוות החיפוש שלנו, אשר עובד על הליבה של צוות החיפוש שלנו, ויש יותר מאלף אנשים."

      מתגובתו של המנכל, אפשר כבר להבין שמנוע החיפוש של גוגל כבר עובר שינויים לא קטנים ועם "…יותר מאלף אנשים" עובדים על הנושא, יש סיכוי לא קטן שהשינויים הבאים יהיו קטנים לא פחות. סביר להניח שאלף העובדים המדוברים, אלו רק האנשים העובדים על האלגוריתם עצמו, על העדכונים שלו ושל הדברים מסביב לו.

      דגשי קידום אתרים בגוגל 2019 ואיך אפשר להתמודד איתם:

      • קודם כל מובייל: שנתיים לאחר הודעת גוגל על מובייל-פירסט, גישה החדשה לפיה גוגל סורקת את האתרים לפי הגרסה הניידת שלהם, גוגל מכסה כיום כ50% מתוצאות החיפוש הגלובליות שלה. חשוב לזכור כי לא מדובר ב50% מהארכיון של גוגל, אלא ב50% מהתוצאות שגוגל מציגה כשגולשים נכנסים לאתר ורושמים את שאילתת החיפוש ב- com.

      מה שזה בעצם אומר, שאחד הדברים החשובים ביותר שחייבים להיות בכל אתר זה רספונסיביות. כל אתר חייב להיות מותאם לכל גדלי המסכים הקיימים כיום. ומעבר לעובדה שגוגל "יאהבו" את האתר שלכם יותר ואם הכל בנוי בצורה נכונה זה יקפיץ אתכם למעלה במיקומים בעמודי החיפוש של גוגל, זה ייתן אפשרות לכל גולש לגשת לאתר שלכם מכל מקום ומכל מכשיר נייד, טאבלט, מחשב וכו'.

      • עוד ועוד תוכן: מאז ומעולם, נושא התוכן באתרים היה הנושא המרכזי אליו גוגל שמה לב כשהיא מבצעת את הסריקות היומיומיות שלה והסיבה היא פשוט טריוויאלית – אם האתר שלכם ריק מתוכן, אין לכם מה להציע לגולשים.

      הבהרה קטנה לגבי הנושא: כשמדובר בתוכן, לאו דווקא הכוונה למאמרים חוזרים ונשנים עם טיפים או הרצאות היסטוריות על תולדות השירות שאתם מציעים. תוכן הוא כל דבר שנותן אינפורמציה לגולש. אבל מה שחשוב לזכור הוא שהאלגוריתם של גוגל יודע לקרוא הכי טוב טקסט ולכן רצוי שהתוכן יהיה בפורמט של מאמר.

      מהניסיון שלנו, הוספת מאמרים בתדירות קבועה לאתר יכולה לעשות פלאים עם הקידום האורגני של האתר שלכם. אין זה אומר שצריך להפוך את האתר שלכם ל"ויקיפדיה" של נישת השירות שאתם מציעים אך הוספה של כשניים-שלושה מאמרים בשבוע (בערך 10 מאמרים בחודש) יכולה לשפר משמעותית את המיקומים של הביטויים אותם אתם מקדמים בגוגל. כמובן שכל מאמר חייב לעבור תהליך אופטימיזציה על מנת להשפיע יותר על הקידום.

      יתרה מכך, לפי גוגל, זה לא משנה כמה מאמרים בנושא מסוים יש ברשת וגוגל עדיין סורקת עמוד שמדבר על אותו נושא גם אם קיימים אלפי עמודים אחרים באותו נושא שהיא כבר סרקה. מה שזה אומר שגם אם המתחרים שלכם כבר כתבו מאמרים בתחום שלכם, אתם תמיד יכולים למצוא ספין חדש ולכתוב בצורה כזו שתיתן לגולש אינפורמציה חדשה שלא מופיעה אצל המתחרים או להיות פשוט מובנת יותר.

      • מהירות טעינה: אחד הדגשים החשובים שגוגל הודיעה עליהם מבחינת הדברים שמשפיעים על המיקום בתוצאות החיפוש היא מהירות טעינת האתר שלכם. בין היתר שאף אחד לא אוהב לחכות עד שאתר יעלה והרבה מהגולשים לא יחכו עד שדף מסוים יעלה, הם פשוט יעזבו.

      אחד הדברים הבסיסיים שיש לשים אליהם לב, זה לגודל התמונות שאתם מעלים לאתר שלכם. לא מדובר בגודל הוויזואלי שלהן, אלא במשקל שהן שוקלות (בקילובייטים, Kilobytes). המלצתנו היא להעלות תמונות לא גדולות יותר מ- 250Kb. נושא זה עלה כחלק מעדכוני גוגל 2018.

      2019 LEOS קידום אתרים

      כמה מילים לסיכום:

      כמו שהספקתם לקרוא, שנת 2019 מבטיחה להיות שנה של עדכונים שוטפים מגוגל, שינויים במערכות שלהם ולא מעט אתגרים שגוגל תציב לבעלי האתר ולמקדמי האתרים. חשוב מאוד להיות מעודכנים בכל הקשור לקידום אורגני בגוגל על מנת לדעת איך לשפר את האתר הן בשביל המיקומים ויותר חשוב בשביל הגולש. אז אם גם אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה מותאם לכל הדרישות של גוגל, יעמוד בכל התקנים שלה, יהיה נעים לגולש ויעלה במיקומים, פנו כבר עכשיו למומחי הקידום שלנו בקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב.

      אז שתהיה לכולנו שנה טובה ומוצלחת, מלאת תנועה באתרים, מיקומים גבוהים וגולשים מרוצים!

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך