Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    מחפש מומחה לקידום אתרים אורגני בגוגל? אנחנו הכתובת עבורך!

    אצלנו בחברה יש מחלקה גדולה עם מגוון רחב של מומחים לקידום אתרים שמתעסקים רק בקידום אורגני, כל מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של שנים בתחום!

    מומחה קידום אתרים

    מומחה קידום אתרים הוא ללא ספק אדם אשר התנסה בתחום הקידום האורגני במשך שנים רבות ומכיר את כל ההיבטים הקיימים כאשר נדרש לקדם אתר מסוים במנוע החיפוש של גוגל, מקדם מומחה הוא אחד שיש לו ידע נרחב שמתחיל ברמת האופטימיזציה של התוכן והקוד הקיים באתר וממשיך עד לחקירת קישורים ומשתנים קיימים בדומיינים ואתרים. כמובן שלא כל מקדם אתרים הוא מומחה לקידום אתרים, למרות שישנם המון מקדמים שיציגו עצמם כ"מומחים" הם לא בהכרח בעלי ניסיון ותוצאות מוכחות כמו שיש למומחה אשר צריך להכיר את התחום על כל רבדיו, לדעת להבדיל בין מניפולציות "כשרות" שאפשר לבצע לבין אסטרטגיות לא חוקיות שיכולות לגרוע לדירוג האתר ולעשות את הפעולה ההפוכה.

    איפה ניתן למצוא מומחי קידום אתרים?

    סביר להניח, שמקדם אתרים מומחה יעבוד במחלקת קידום אתרים אורגני של חברה מובילה ומומלצת, חברה בה יכול המקדם לצבור ניסיון גם מהסובבים אותו וגם מהלקוחות שעוברים את תהליכי הקידום תחתיו, כיום ללא עבודה שוטפת בתחום במשך תקופה ארוכה אין באפשרות המקדם לעקוב אחרי ההתפתחויות ולהיות מומחה, יש שיגדירו את המומחה של המחלקה אשר עוסקת במתן שירותי קידום אורגני כ"טאלנט", עובד חברה שיודע לתת מענה לכל בעיה אפשרית וכבר ראה כמעט הכל בענף, בקיצור, מדובר בשפיץ שיכול לתת ערך מוסף לחברה בה הוא עובד.

    איך תדעו לזהות מומחה קידום אתרים?

    ישנם חמישה פרמטרים מרכזיים על מנת לדעת האם מדובר במומחה אמיתי או סתם מקדם בלפן:

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      1. וותק – בתחום שאת תוצאות ההצלחה בו לוקח למדוד במשך שנים רצוי שלמקדם יהיה לפחות 5 שנים של ניסיון והבנה, בפרק זמן שכזה אפשר ללמוד כמעט כל דבר שצריך ומקדם יכול להתמקצע מספיק בשביל להביא את התוצאות.

      2. רבגוניות – יכולות ורסטיליות על מנת להתאים את העבודה הנדרשת בהתאם למטרות הקיימות, לאתר את הבעיות שקיימות ולמצוא להן פתרון תוך חשיבה שלכל בעיה יש פתרון שונה.

      3. ניסיון – ככל שמקדם אתרים נפגש עם יותר סוגים שונים של עסקים מתחומים שונים הוא לומד להכיר את רמות התחרות השונות ולפעול בהתאם לתחום, בתחומים תחרותיים נדרשים אסטרטגיות שונות וכמו שכולם אומרים, אין חכם כבעל ניסיון.

      4. ארגז כלים – לכל מומחה קידום אתרים יש את הכלים שלו בו הוא משתמש בעבודתו השוטפת, חלקם במטרה לבקר של תהליך של ההתקדמות, מדידה של פעולותיו ובדיקה של קישורים חיצוניים במידת הצורך בעזרת אתרים פופולריים לשימוש.

      5. מהירות – מדובר בזריזות של המקדם תרתי משמע, גם בביצוע ידני של אופטימיזציה לעמודים באתרים וגם בשיפור של זמני טעינת האתר עצמו אשר יעניקו לו דירוג איכותי יותר בעיני גוגל.

      אז מיהו יד ימינו של מקדם האתרים?

      כיום חברות קידום אתרים מובילות מעסיקות כותבי תוכן וגם מזיני תוכן בנוסף למקדמי האתרים על מנת לאפשר להם את כל התנאים האפשריים להצלחת הלקוחות, מקדם מומחה צריך לנהל את התהליך הקידום ולדעת מתי להאציל סמכויות על הסובבים אותו במחלקה, זה מה שעושה אותו למומחה בתחומו, ריבוי דעות יכול להזיק ברוב המקרים אך דווקא כאשר מדובר בקידום אתרים חשוב להתייעץ על מנת לקבל תובנות חדשות, כאשר מומחה מייעץ למומחה אחר על הצלחה שחווה בתהליך, כל מחלקת הקידום כולה משתפרת וזה בדיוק הסיבה להצלחה של חברתנו 🙂

      אז אם אתם לא רוצים ליפול על מקדם "חאפר" או "חרטטן" תבחרו רק בחברה עם הישגים מוכחים, תזכרו שבתחום הקידום האורגני מומחה הוא רק מי שיש תוצאות עדכניות והמלצות של לקוחות!

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך