Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    יועץ קידום אתרים

    יועץ קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל

    בעלי אתרים נתקלים פעמים רבות במצבים מלחיצים מבחינת קידום אתרם אשר מצריך התערבות מצד יועץ קידום אתרים אורגני, המקרה השכיח ביותר יכול להיות אתר שלא מתקדם בתוצאות החיפוש באופן משביע רצון או ביצוע של מעבר מאתר ישן שהתברג בתוצאות החיפוש לאתר חדש, כמובן שהחשש במקרה שכזה הוא שכל ההשקעה בקידום של האתר הישן תרד לטמיון כתוצאה ממעבר לא תקין.

    בתחום קידום האתרים לכל סיטואציה יש פתרון ויש מי שאפשר וכדאי להיעזר בו בעת הצורך, הוא נקרא "יועץ קידום אתרים", בדיוק כמו שיש יועצים בתחומים הפיננסיים, העסקיים, האישיים וכו', כיום יש דרישה גם ליועצי קידום אתרים אורגני (seo) שיכולים לחקור ולבדוק אתר לאורכו ולרוחבו.

    תפקידו של יועץ קידום אורגני

    בעולם הקידום באינטרנט קיימים אלפי קריטריונים שונים לפיהם עובד מנוע החיפוש ולפיהם הוא מדרג את האתרים בעמודי תוצאות החיפוש, למשל: תאימות האתר למובייל, נגישות האתר, אבטחת האתר ועוד. מעבר לכך, הרבה דברים קטנים שנחשבים היום ל-"דברים שמביאים הכי הרבה תוצאות בזמן הכי קצר" בעוד כמה ימים יכולים בקלות להפוך ללא רלוונטיים או גרוע מכך, פוגעים בהתקדמות האתר.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      עולם הקידום האורגני רחוק שנות אור ממדע מדויק, כל אתר מתנהג אחרת מבחינת קצב ההתקדמות שלו, תנועת הגולשים בתוך האתר והכמות שבה נכנסים לעמודים או יוצאים מהם, כאן נכנס יועץ קידום האתרים לתמונה. לאנשי המקצוע בתחום בדרך כלל קיים ניסיון של מספר שנים לפחות מה שאומר שיצא להם לקדם מספר לא קטן של אתרים ולהתמודד עם בעיות שונות ואפילו לפתור אותן. יכול להיות מאוד שדווקא עם הבעיה שלכם אותו מקדם אתרים שפניתם אליו נתקל בעבר וכבר יודע איך לפתור אותה. יועץ קידום אורגני יוכל לבצע השוואה בין דו"חות הביצוע שמתקבלים מנותני השירות לבין המצב בפועל של האתר, תתפלאו אוליי לשמוע אך לפעמים צריך לבדוק גם את מהימנות הבקרה וגם את הביצועים עצמם של נותני השירות בתחום.

      יועץ קידום אתרים בגוגל

      המקרים בהם כדאי לפנות ליועץ קידום אורגני:

      יועץ קידום אתרים הוא למעשה מקדם אתרים מוסמך בעל ניסיון רב בתחום שכבר חווה מקרים שונים ומשונים במנוע החיפוש של גוגל כך שביכולתו למצוא פתרון מול כל סיטואציה או תרחיש אפשרי שחל על אתר אינטרנט:

      1. ירידה במיקומים: הסיבה הנפוצה ביותר היא ירידה בתוצאות החיפוש של אתר, פשוטו כמשמעו, ירידה במיקומים או חוסר התקדמות במיקומים בגוגל. קיימות אינספור סיבות היכולות לגרום למצב שבו האתר אינו מתקדם בתהליך קידום אורגני, החל מביצוע אופטימיזציה לקויה ו/או תהליך קידום לא נכון, דומיין שנפגע עקב קישורים חיצוניים או תוכן משוכפל ועד לשרפת דומיין. פתרון לבעיות אלה מצריך ניסיון בתחום קידום אתרים בגוגל כדי למצוא ולפתור בצורה הנכונה ביותר את הבעיה ולהביא לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.
      2. מעבר אתר: אם יצא לכם לעבור מאתר ישן לאתר חדש יותר, וודאי מוכרת לכם הרגשת החשש שמשהו הולך להשתבש.
        בכללי רוב בני האדם אינם אוהבים שינויים (כנראה בגלל שהאינסטינקטים שלנו להישרדות אומרים לנו שמה שקיים עד עכשיו בטוח ומוכר) במיוחד לאחר שהשקענו זמן ומשאבים לא מעטים בקידום אתר שעכשיו אנו מפסיקים להשתמש בו ועוברים לאתר חדש.
        פניה ליועץ קידום אתרים יכולה לחסוך לכם המון כאבי ראש. לא כל אנשי המקצוע בתחום יודעים בדיוק מה צריך על מנת להעביר אתר ישן לאתר חדש מבחינת ההגדרות, הקישורים, התוכן, שגיאות 404, הפניות 301 ועוד.
      3. קישורי ספאם: קישורים המגיעים לאתר מאתרים אחרים (בדרך כלל מפורומים או חוות קישורים) ואין להם ערך רב אלא רק הכמות הרבה שלהם יכולה להזיז מיקומים ולהביא לתוצאות. הבעיה היא שבשלב מסוים הקישורים האלה נמחקים (בין אם מנהל פורום מוחק אותם או מפאת הזמן) וכשהם נמחקים גוגל מזהה את השינוי המשמעותי בכמות הקישורים המובילים לאתר (ירידה חדה בכמות הקישורים פירושה, מבחינת גוגל, משהו לא בסדר עם האתר). והתוצאה: ירידה דרסטית במיקומים ואף חסימת האתר מהופעה בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל לתקופה של חצי שנה עד שנה וחצי כתוצאה מעונש.

      כדי לא להגיע מצב דרסטי כזה, כדאי לפנות למומחים לקידום אתרים בגוגל שבעזרת ארסנל כלים נרחב יעברו על הקישורים של האתר שלכם מבעוד מועד וינקו אותו מקישורי ספאם עוד לפני שהקישורים התחילו להיעלם בכמויות, יועץ קידום אורגני מומחה חייב לדעת לחקור קישורים במגוון מערכות שונות ולהכיר את כל האמצעים שקיימים, יעוץ קידום אתרים יכול לשמש גם בתור עד מומחה טכנולוגי להגשת חוות דעת עבור תביעות שמתנהלות בבית המשפט.

      3 דברים שכל יועץ קידום אתרים בגוגל צריך לדעת

      1. הכרת מערכות המאפשרות מחקר וניתוח של דומיין ואתרים, כגון SEMrushMajestic , Ahrefs , Screaming Frog.
      2. יכולת לביצוע אופטימיזציה מלאה של קוד האתר ובנוסף אוריינטציה לתוכן עצמו שנמצא באתר (גם בלי אתר וורדפרס עם Yoast).
      3. הכרת ממשקי העבודה של גוגל לאתר ובעלי עסקים, החל מגוגל מפות ועד ל Search Console.אז נכון, אפשר להתכונן וללמוד את המקצוע על מנת לטפל בכמה וכמה בעיות פוטנציאליות אך כמו שניתן לראות, קיימות לא מעט סיבות לכך שמשהו בקידום האתר יכול להשתבש ובכך לפגוע בכמות הפניות אליכם דרך האתר. אל תתנו לזה לקרות גם לאתר שלכם, פנו אלינו, יועצי קידום אתרים ממחלקת הקידום של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב , אנו זמינים לכל שאלה או בעיה, תקבלו טיפול מקיף לאתרכם ממומחי הקידום האורגני שלנו כך שתוכלו לישון בלילה בראש שקט.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך