Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    הצעת מחיר קידום אתר אינטרנט

    כמעט כל בעל אתר קיבל במהלך השנים הצעות מחיר לקידום אתרים בגוגל בדומה לכך שכל בעל עסק או חברה מגיעים לשלב שהם צריכים לרכוש עבור האתר שלהם קידום אתרים. כולם צריכים לקבל מחברת הקידום או מאיזה פרילנסר הצעת מחיר שזה בדרך כלל השלב הראשון והאחרון לפני שמתחילים תהליך קידום אורגני בגוגל. כבר רשמנו בעבר על חבילות קידום אתרים במאמר אחר וגם הרחבנו רבות על כמה עולה קידום אתרים בגוגל אך הפעם הזאת אנו נתמקד בתקינות של הצעת מחיר עצמה, מה כלול בה ומה צריך לבדוק. הצעת מחיר היא שוות ערך להסכם עבודה ולכן, המבנה הכללי של הצעת המחיר צריכה לכלול את פרטי ההתקשרות של נותן השירות ובמיוחד את השם ומספר הח.פ כמו גם המטרות והיעדים לתקופת הפעילות, בנוסף חשוב מאוד לבדוק את התנאים הכללים שמתייחסים לתנאי התשלום וגם לאותיות הקטנות בהצעת המחיר, בהם ניתן להבין מה האחריות והסמכות שניתנת למי שעתיד לקדם את האתר שלכם בגוגל.

    הצעת מחיר לקידום אתר צריכה לכלול 5 מרכיבים עיקריים

    כל הצעת מחיר של קידום אתרים אורגני צריך לכלול כמה מרכיבים ראשיים ועיקריים, אם אחד מהם לא כלול בהצעה, רצוי להימנע מהתקשרות עם אותו נותן שירות ולחפש נותן שירות אחרת, להלן עיקרי הדברים:

    1. שירותי מחקר ובחירת ביטויים – כצפוי וכנדרש בכל תחילת תהליך, ביצוע של מחקר מילות מפתח לפני התחלת הקידום האורגני בפועל.
    2. שירותי כתיבת תוכן – יצירת תוכן שיווקי וייחודי לכל מילות המפתח נדרשים להיות כלולים במחיר, כתיבת תוכן לקידום אתרים זהו חלק קריטי אשר נרחיב עליו בהמשך המאמר.
    3. שירותי אופטימיזציה – תוכן לבדו אינו מספק, אופטימיזציה ON PAGE היא חובה לכל עמוד תוכן שמיועד להתברג בראש התוצאות האורגניות.
    4. שירותי בניית קישורים – מבלי לציין כמות או סוג, חשוב להבין שבניית פרופיל קישורים הוא חלק בלתי נפרד בהתקשרות ועל נותן השירות לקחת זאת בחשבון.
    5. שירות בקרה ודיווח – דו"ח קידום אתרים במינימום של המינימום, למרות שכמובן עדיף ללקוח לקבל מערכת בקרה מתקדמת לשקיפות תמידית במהלך התהליך.

    ממה צריך להיזהר בהצעות המחיר לקידום אתרים בגוגל?

    טריק מוכר וידוע של חברות קידום אתרים ששולחות הצעות מחיר ללא התחייבות לתקופת זמן או לביצוע של קידום אתרים ללא הגבלת ביטויים היא בעיקר לגבי כתיבת התוכן, מצד אחד הם מציגים מצג שווא של קידום ללא הגבלה וללא התחייבות ומצד שני הם לא מספקים תכנים כתוצאה מכך שאין ראייה לטווח הרחוק, בפועל ההתחייבות היא דבר חשוב ל 2 הצדדים בהתקשרות, הצד שרוכש את השירות צריך להראות רצינות כלפי התהליך ולהראות לנותן השירות שהוא מספק לו את התקציב לבצע את העבודה והצד שמספק את השירות צריך לדעת מה התקציב העומד לרשותו על מנת לספק את השירות במהירות ועל הצד הטוב ביותר. התוצאה הסופית היא שהתקשרות ללא התחייבות וללא הגבלה כביכול תהיה ניסיון לגבות תשלום נוסף בעתיד על התוכן מהלקוח וכאשר ניסיון זה לא יצלח, האתר של הלקוח לא יתקדם, מכיוון שמרכיב התוכן הוא חשוב מאוד, במיוחד בשנת 2020 כאשר את גוגל מעניין לא רק בכמות אלה בעיקר את האיכות.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      הצעת מחיר קידום אתר

      המחיר הוא לא הכל, מה צריך לבדוק לפני קבלת הצעת מחיר קידום אתר אינטרנט?

      עוד לפני קבלת הצעת מחיר לקידום האתר בגוגל, צריך לבדוק 3 דברים חשובים במיוחד על מנת שלא תבזבזו זמן וכסף לשווא:

      1. הניסיון והוותק של שולח ההצעה – כמה זמן הוא מספק את השירות, במידה ואין לנותן השירות לפחות 5 שנים ניסיון בפועל זה יכול להיות נורת אזהרה רצינית בתחום הדיגיטל ובפרט בקידום אתרים אורגני.
      2. תוצאות מוכחות של לקוחות שהגיעו לעמוד הראשון ואפילו למקום הראשון בגוגל, תוך בדיקת כמות הזמן שלקח להגיע לעמוד הראשון, מקדם בלי תוצאות והצלחות זה כמו חלוץ בקבוצת כדורגל ללא שערים ובישולים.
      3. מה אומרים ומספרים הלקוחות הקיימים, האם מדובר על לקוחות ממליצים או על לקוחות מאוכזבים? גם קריאת ביקורות בגוגל יכולים לתת תמונה מצב על מי שמספק את הצעת המחיר ומעוניין בהתקשרות.

      שנשלח לכם הצעה למייל?

      אז אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר לקידום אתרכם תשאירו לנו פרטים בטופס למטה, אנו ניצור אתכם קשר על מנת לאפיין את הצרכים שלכם ולבדוק את התחום שלכם כאשר בסופו של דבר נשלח לכם הצעת מחיר שתכלול את כל מה שצריך בשביל לקדם את האתר בהצלחה בתוצאות החיפוש של גוגל.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך