קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב
אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון
האם ניתן לקדם אתר אינטרנט לעמוד הראשון בגוגל כמעט בלי קישורים?
קייס סטאדי קידום אתרים
מקרה בוחן בקידום אתרים אורגני על האתר של המותג לוגוטמפלט
אנחנו מקדמים הרבה מאוד אתרים אך הפעם אנחנו מעדיפים דווקא להציג קייס סטאדי קידום אתרים שהתבצע על אתר ששייך לנו (קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב), כי תמיד כיף לקבל מסקנות ותובנות מניסיונות שאנחנו עושים על אחד מהאתרים שלנו. רצינו לשתף אתכם בקייס סטאדי מעניין במיוחד שיכול לתת מענה לכל הדיונים השונים בקבוצת הפייסבוק של מקדמי האתרים, על תהליך שמספר על הדרך ההפוכה מקידום אתרים באמצעות קישורים מכיוון שבתכלס הקידום התבצע בעיקר על ידי תוכן עם מעט מאוד עבודה של קישורים.
הסיפור שמאחורי המותג:
לוגו טמפלט הוא מותג שנוצר מתוך מותג אחר בכלל, תוצר של הנסיבות, מכיוון שבמותג היוקרתי שלנו לוגונט אנחנו מציעים חבילות מיתוג לעסקים, חבילות שכוללות עיצוב לוגו בהתאמה אישית עם 9 סקיצות שונות לבחירת הלקוח, נשארנו אחרי כל תהליך עם כמות מאוד גדולה של לוגואים יפים שהלקוח לא בחר, כאשר חשבנו שיהיה רעיון נחמד אם נמחזר את הלוגואים במחיר סמלי לכל כיס של כל כל עסק, במיוחד לבעלי עסקים בתחילת הדרך אך גם עבור חברות שרוצות תהליך מהיר של יצירת לוגו, כאשר אנחנו מתחייבים לספק את השירות תוך 24 שעות, בפועל, אנחנו מספקים את השירות תוך שעות בודדות בלבד!
המטרה:
לקחת אתר אינטרנט מבוסס וורדפרס משולב עם ווקומרס ממש מ 0 ולקדם אותו להיות ראשון בגוגל בלי להשתמש כמעט בקישורים נכנסים בכלל, רק על ידי שימוש בתוכן ואופטימיזציה.
גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!
משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:
הדרך:
לבנות אסטרטגיה של קידום מילות מפתח סביב הביטוי הראשי אותו אנחנו רוצים להביא למקום הראשון, כאשר כולם קשורים לביטוי המרכזי ויכולים לעזור ברלוונטיות ועל הדרך גם להביא טראפיק לאתר.
בתחילת התהליך, בוצע מחקר מילות מפתח מעמיק ורחב על כל ההשלמות שרלוונטיות לאתר. בשלב השני, נכתבו תכנים על כל קבוצות מילות מפתח והוטמעו בקטגוריות בתוך האתר.
בסיום, בוצע אופטימיזציה מלאה לכל עמודי האתר.
התוצאה:
שליטה מוחלטת בתוצאות החיפוש, כמות ביטויים גדולה מאוד במקום הראשון בגוגל! התוצאות בהחלט מדברות פה ובגדול:
וזה לא הכל בכלל, כפי שניתן לראות עוד המון ביטויים במקום הראשון בגוגל של השלמות עם נפחי חיפוש לא קטנים בכלל:
חשבתם שזה נגמר? קבלו עוד תוצאות במקום הראשון בגוגל של מגוון מילות מפתח נוספות:
ועוד קצת מילות מפתח של ביטויי זנב ארוך שגם הגיעו למקום הראשון בגוגל:
ועכשיו לגולת הכותרות, בביטוי הראשי של מקרה הבוחן: " עיצוב לוגו " עם 1900 חיפושים חודשיים האתר ממוקם קיום במקום הראשון בגוגל תחת תוצאות חיפוש אורגניות:
בכל שאר מילות המפתח, האתר נמצא גם במקומות הראשונים בעמוד הראשון בעוד מגוון מילות מפתח נוספות:
המסקנות של הקייס סטאדי:
שילוב של אסטרטגיה נכונה, מבנה נכון של אתר, תוכן ייחודי ואופטימיזציה יכולים להספיק לתהליך קידום מוצלח גם בלי שימוש בקישורים על בסיס שבועי/חודשי, כאשר ניתן לראות שגוגל שם דגש על זמן שהייה באתר (אתר עם מגוון רחב של מוצרים יכול לגרום לגולש לשהות יותר באתר).
הבהרה:
שימוש ובניית פרופיל קישורים נכנסים הוא בהחלט הכרחי על מנת להאיץ את תהליך הקידום האורגני ובהחלט חשוב להשתמש בקישורים מאתרים חיצוניים, כמו שאנחנו עושים תמיד בתהליכי קידום אתרים, אך הפעם ב קייס סטאדי קידום אתרים בחרנו לראות את ההשפעה של פרמטרים אחרים בקידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל.