קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב
אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון
קידום אתרים לעסק חדש
קידום אתר חדש באינטרנט
בדרך כלל מתחילים לעשות קידום אתרים לעסק חדש ממש בזמן התכנון שלו עוד לפני התחלת הפעילות של העסק מול לקוחותיו בפועל, כחלק מאותה הערכות אנו נדרשים לעשות את ההכנה עבור קידום אתר חדש בגוגל, רשמנו מדריך קצרצר לבעל עסק שמעוניין לעשות קידום לאתר החדש שלו ומעוניין להיערך עם עצמו בהתאם לאתגר האינטרנטי שעומד בפניו ובפני החברה שתקדם אותו.
מה צריך לעשות לפני שמעלים אתר חדש לאינטרנט?
הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לרכוש שם מתחם ייעודי לאתר, זוהי כתובת האתר שתשמש את העסק לכל אורך חייו, לעתים ניתן לבדוק אופציה לרכישת דומיין עם וותק. במקביל, צריך לדאוג עוד בשלב העיצוב והבנייה של האתר שהוא יהיה נכון לתהליך העתידי של הקידום האורגני, עם מבנה קישורים נכון ומספיק מקום להזנת התכנים.
אחרי שיש לנו את אתר האינטרנט החדש באוויר על כתובת הדומיין, כל מה שנשאר לנו זה להכניס את התוכן לאתר ולבצע אופטימיזציה מלאה לאתר על מנת להתאים אותו למנוע החיפוש בצורה המיטבית, רצוי להשתמש גם בכלי מנהל האתרים לבדיקת העמודים ונוחות השימוש בגלישה מהנייד.
גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!
משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:
תוכן שצריך להכין בשביל לעשות קידום אתר חדש
תוכן הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך להכין בשביל להצליח בקידום של אתר חדש, בדרך כלל הפערים הללו יקבעו האם תהיה הצלחה או לא, רשמנו את כל קטגוריות התוכן שאתם צריכים להכין לאתר החדש בשביל לקדם אותו בהצלחה בגוגל:
- אודות – הצגת כל המידע על העסק עצמו, החל משנת ההקמה ועד לאופי והחזון.
- המלצות – תמונות של מכתבי המלצה שניתן לתמלל ולהפוך למלל על מנת להציג באתר.
- מקרי בוחן – סיפורי הצלחה שהיו עם לקוחות, רצוי להוסיף תמונה או וידאו לכל קייס סטאדי.
- שירותים – כתיבת תוכן בנפרד עבור כל אחד מהשירותים שבעל העסק מספק.
- פרוייקטים – הצגת גלריה ו/או תיק עבודות של העסק, במידה וכבר בוצעו עבודות בעבר.
- לקוחות – הצגת לוגואים של לקוחות נבחרים שמקבלים או קיבלו שירות בעבר.
הפעולות הנדרשות לביצוע קידום אתרים לעסק חדש
קידום אתר חדש הוא האתגר המורכב והקשה ביותר לכל מקדם אתרים, למעשה צריך לעשות את כל הפעולות ממש מהתחלה אך מדובר גם בהזדמנות נפלאה לעשות את הדברים כמו שצריך, במיוחד דברים שקשה יותר לעשות בשלב מתקדם יותר, כמו שינוי היררכיית אתר ובעיקר תכנון אסטרטגיית התוכן באתר. רשמנו כמה פעולות של ניהול מוניטין שצריך לעשות כאשר עושים קידום אתרים לעסק חדש עם אתר חדש דנדש על מנת לבנות את המותג באינטרנט, מכיוון שהמותג לא קיים עדיין באינטרנט וצריך ליצור לו תודעה:
- חשבונות ברשתות חברתיות – אמנם לא מדובר בפעולה ישירה של קידום אתר חדש אלה בפעולה שקשורה באופן הקיף.
- מיקום בגוגל – פתיחת גוגל מיי ביזנס להצגת מיקום העסק בתוצאות של המפות של גוגל.
- פרסום כתבות – שימוש בכתבות תוכן שיווקיות באתרי נישה של התחום בו הוא עוסק ובאתרי חדשות להחדרת העסק באינטרנט.
חברה לקידום אתר חדש באינטרנט
הבחירה החשובה ביותר בהקמת עסק חדש היא בנותן שירותי קידום אתרים, לכן אסור להמר ורצוי שהבחירה תהיה נכונה וההשקעה תהיה בהתאם, זה לא המקום לחסוך, זה המקום להגדיל את ההשקעה במטרה לקבל את התמורה הטובה ביותר, לשלב 2 אסטרטגיות שיווק: פוש (דחיפה) ופול (משיכה) על מנת למקסם את החשיפה של העסק בגוגל כבר בתחילת הדרך שלו.