Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים לעסקים קטנים שרוצים להיות גדולים

    קידום אתרים לעסקים קטנים שרוצים להצליח באינטרנט,

    קידום אתרים לעסקים בינוניים שרוצים להפוך לבלתי מנוצחים,

    הגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם, עכשיו אפשר להתקדם!

    קידום אתרים לעסקים קטנים

    קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

    כיום, כל עסק קטן או בינוני צריך (ואפילו חייב) פרסום ושיווק באינטרנט, קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים אפשרי בעיקר בזכות קידום אתרים אורגני בגוגל, מכיוון שתקציב הפרסום השנתי של העסק לא משחק תפקיד מרכזי כפי שקורה בקמפיין קידום ממומן המתבצע במנוע החיפוש של גוגל. באמצעות תהליך נכון של קידום אורגני בלבד, אפשר להגיע להצלחה מסחררת בתקופת זמן של פחות משנה!

    התקדמות אורגנית

    עלייה במיקומים במשך שנתיים!

    זמן הוא בהחלט שיקול מרכזי עבור עסק שצריך לקוחות במהירות האפשרית, לכן התפתחות נכונה של אתר האינטרנט בתהליך קידום נכון יגביר את כמות הפניות וההמרות עם הזמן בצורה מגמתית לאורך תקופה ארוכה, החשיבות העליונה כמו כל דבר בחיים או בעסק בפרט הוא ההתמדה וכמובן הדבקות במטרה!

    קיים שוני בין הגדלים של עסקים מבחינת מחזור עסקאות שנתי וכמות העובדים בעסק, ניתן לפלח את סוגי העסקים ל 3 עיקריים: זעיר, קטן ובינוני. כל אחד מהסוגים צריך ולכוון את עצמו בתהליך הקידום לכמות מסוימת של חשיפות, על מנת שעסק זעיר לא יקבל חשיפה גדולה מידי או לחלופין שעסק בינוני יקבל חלילה חשיפה נמוכה מידי בסופו של תהליך הקידום.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      לא פעם אנחנו שומעים מהלקוחות שלנו בחברה, שבזכות הביצועים בתהליך הקידום שעשינו עבורם, יש להם מספיק לקוחות והם לא זקוקים ללקוחות נוספים מכיוון שאין להם את היכולת ו/או המשאבים לתת להם שירות. כמובן שמדובר ב"צרות של עשירים" אך בהחלט מצב שקורה כאשר הולכים על מילות מפתח נכונות ומצליחים להגיע בהם למקומות הראשונים בגוגל.

      עסק קטן ואפילו עסק בינוני עלול לקרוס מכמות הפניות במידה ואינו יהיה ערוך ומוכן לקבלת כמות גדולה של לקוחות מהאינטרנט, יכול להיות שזה יקרה כתוצאה מחוסר יכולת לקלוט או לטפל בכמות הגדולה מהכמות הקיימת. במצב שכזה העסק למעשה מגיע לתקרת זכוכית שאינה ניתנת לשבירה ללא הגדלת העסק עצמו.

      הצלחתו של תהליך קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

      אם תשאלו את רוב בעלי האתרים בישראל הם בוודאי יגידו לכם שהמטרה בתחילת תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל הוא להגיע לעמוד הראשון, רק מעטים יכוונו עוד בתחילת הקידום להגיע למקום הראשון בגוגל, מקום שהוא בהחלט אפשרי כאשר בוחרים את מילות המפתח הנכונות לתהליך.

      כאשר מבצעים מחקר מילות מפתח בצורה מקצועית, נכונה וחכמה עבור אתר האינטרנט של העסק, ניתן להפיק בזמן קצר יותר תוצאות טובות הרבה יותר, פונקציה מרכזית עבור עסק קטן או בינוני.
      להלן דוגמה של עסק קטן שלא היה נמצא בכלל במנוע החיפוש של גוגל, במילת המפתח המרכזית אותה השירות שהוא נותן מייצג, בביטוי אזורי (לוקאלי/מקומי) שהצליח לכבוש את המקום הראשון במנוע החיפוש בפחות מחצי שנת פעילות:
      קידום אתרים לעסק קטן ומקומי

      היעד הסופי של כל מילת מפתח הוא המקום הראשון, השאלה היא האם המקום הראשון הוא באמת ראלי? ניתן לקבוע רק לאחר שבוחנים את כל הפרמטרים הקיימים באותם הביטויים מול האלגוריתם של מנוע החיפוש, החל מרמת התחרות בתחום ועד לתקינות האתר ואמינות הדומיין של העסק הנדרש לקידום בגוגל.

      איך עושים קידום אתרים לעסקים קטנים או בינוניים?

      ראשית נתחיל בתקציב עצמו, חלוקה נכונה של התקציב תאפשר גם לעסק קטן להצליח באינטרנט, אם לעסק יש תקציב של פחות מ 2000 ש"ח בחודש, סביר להניח שנשקיע את רוב התקציב שלו בקידום האורגני בגוגל, מכיוון שהתקציב לא יהיה מספיק עבור דמי ניהול והוצאות מדיה בפרסום הממומן. אופציה נוספת שיכולה להתאים, היא לייעד את התקציב עבור קמפיין פייסבוק ו/או אינסטגרם, שם ניתן לייצר תוצאות טובות בתקציבים יחסית קטנים, שיכולים להתאים לעסקים קטנים שמספקים שירות מקומי בלבד.

      האם אפשר להצליח לעשות קידום אתרים אורגני לעסקים בתקציב קטן ומוגבל?

      התשובה היא בהחלט כן! אם בוחרים את מילות המפתח בצורה הנכונה והממוקדת אפשר להצליח בתקציב חודשי קטן יחסית (1000-2000 ש"ח לחודש) להביא אתר אינטרנט למקומות הראשונים בגוגל, איך אנחנו עושים את זה אחרי שבחרנו את הביטויים הנכונים? בקצרה: אתר אינטרנט חדש שתואם לדרישות של גוגל, תוכן שיווקי שעונה למידע שגוגל רוצה להציג לגולשים, אופטימיזציה מקצועית בתוך האתר ומבחוץ רשת אתרי תמיכה שנמצאת בבעלותנו ומשמשת אותנו עבור לקוחותינו, מבלי להיות תלויים בהוצאות נוספות.

      מדוע לעסק קטן או בינוני לבחור בלאוס מדיה ואינטראקטיב?

      אנו חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב, מומחי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, בעלי תוצאות מוכחות של אתרים שהגיעו למקום הראשון בגוגל, בזמנים קצרים במיוחד באמצעות תקציבים קטנים יחסית לתחום השיווק והפרסום בישראל! היתרון המרכזי שלנו הוא שאנחנו מספקים את מכלול כל השירותים הנדרשים לעסק (בכל קנה מידה) לפרסום במדיה הדיגיטלית, החל מבניית אתרים בעיצוב אישי, קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל (אורגני/ממומן) וקידום ברשתות חברתיות.

      קידום אתרים עושים באהבה או לא עושים בכלל 🙂 , אצלנו תוכלו להנות מסל שירותים רחב, תחת קורות גג אחת, שירות אישי ואדיב מכל מחלקות החברה אשר יעמדו לשירותכם בכל ימות השנה! קידום אתרים לעסקים עושים רק בלאוס מדיה ואינטראקטיב!

      קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך