אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס

    קידום אורגני אנחנו נלחם עבורך להיות במקום ראשון

    קידום אתרים ב 2020

    קידום אתרים 2020

    מלאכת קידום מתבססת על מספר טקטיקות מוכרות ומבוססות המיועדות לספק לעסק שלכם לידים, טראפיק  ובשורה התחתונה – לקוחות פוטנציאלים חדשים. לשם כך, פנינו אל המומחים אצלנו בחברה, לשם גיבוש אסטרטגיית הפעולה הנדרשת ויישומה לשנת 2020. נדגיש כי גם לאחר בניית האסטרטגיה, ביצוע מחקר המילים, הכרת המתחרים בתחום, בניית מערך הקישורים וכן הלאה – העבודה לא מסתיימת. על מנת להשאיר את העסק שלכם רלוונטי מאי פעם, גם ב-2020, חשוב להתעמק בטקטיקות קידום אתרים חדשות ורלוונטיות ביותר.

    טקטיקות קידום אתרים בשנת 2020

    אחרי שרשמנו בשנת 2018 את העדכונים האחרונים שהיו בגוגל ואחרי שרשמנו בשנה שעברה על קידום אתרים בשנת 2019 הגיע הזמן להתייחס גם לשנה הנוכחית (2020) כמו שצריך. כל בעל עסק מכיר את העובדה הבאה: קידום אורגני מקצועי מסייע רבות, וממצב אתרים במיקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל. כלומר, אם לקוח פוטנציאלי מחפש ביטויים במנוע החיפוש, ככל שהעסק שלכם יופיע במיקומים הגבוהים בעמודים העולים בתוצאות החיפוש – כך תגיע תנועה גבוהה אל האתר שלכם. מעבר לכך, ישנן דרכים נוספות, המשלבות בתוכן את עבודת הקידום האורגני, שייצרו נראות מרשימה וטראפיק גבוה גם כן.

    5 דגשים מרכזיים לשנת 2020

    מגמות אלו הולכות ומתחדדות גם ב – 2020. כעת, כאשר אנו במחציתה הראשונה של השנה, מגמות אלו הופכות ברורות יותר ויותר. בקליפת אגוז, נדון במספר מגמות עיקריות וחשיבותן לעבודת קידום האתרים בשנת 2020:

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      • מותג – כל איש שיווק איתו תדברו, יסביר לכם את חשיבות המיתוג לעסק. מותג מהוקצע, מעורר השראה ותחושת ביטחון הוא מותג הנהנה מתוצאות גבוהות בתהליך הקידום האורגני. זאת משום שהקוראים יסתקרנו וירצו ללחוץ על הקישורים הרלוונטיים – ולסקור את האתר שלכם. ככל שכמות הלחיצות והכניסות לאתר יגדלו, כך האלגוריתמים של גוגל יאותתו לו שהאתר שלכם הינו איכותי ואמין. בהתאם, גוגל ידרג את האתר שלכם באופן המיטבי ביותר.
      • ctr – על מנת להתחיל בתהליך המיתוג, כמו גם להעלות את הדירוג של האתר שלכם בגוגל, יש להסתייע בשיטת ה ctr. מדובר בשיטת מדידה המחשבת ומציגה את כמות האנשים שלחצו על הקישור לאתר שלכם – ואת כמות האנשים שצפו בו. מדובר בכלי משמעותי ובלתי נפרד מבניית האסטרטגיה של הקידום האורגני. ישנן שיטות שונות וחשובות בזכותן ניתן יהיה להשיג דירוג גבוה: השלב הראשון – מחקר מילות מפתח והתאמתן המדויקת לעסק, איתור טרנדים, רמת התחרותיות במסגרת הקידום האורגני ועוד. פעולות אלו ישיגו את המטרה ויובילו לתוצאה שיווקית גבוהה. השלב השני – להתאים את המסר ולבצע עבורו אופטימיזציה מלאה – ובהתאם למנוע החיפוש של גוגל. החל מהתאמת הכותרות של המאמרים, כתיבת תיאורי מטא ועוד – היבטים אלו יובילו לבדיקה הבאה; השלב השלישי – בדיקת ה-SERP, כלומר העמוד עצמו אליו מגיעים בזמן החיפוש ומיקומו. כאשר מבצעים פעולות אלו כראוי, משפרים את דירוג האתר – כאשר קמפיין ה-ctr מוגדר כהצלחה.
      • עדכון התוכן – חלק בלתי נפרד מעבודת הקידום האורגני, והעלאת הדירוג של האתר, הינו עדכון קבוע של התוכן. נדגיש, בשלב זה, שאת עדכון התוכן יש לבצע בחוכמה ובהתבסס על היבטים שונים. כלומר, על מנת להעלות את החשיפה ואת הטראפיק של האתר, יש ליצור תוכן שפונה אל קהל היעד, כזה שסקרן את הקוראים ויעודד אותם להפוך לקוראים פעילים. כיצד תעשו זאת? התשובה לכך כוללת מספר דגשים עיקריים: יצירת תוכן עדכני, המותאם לחידושים בתחום עיסוקכם, הוספת מידע חשוב ושימושי, ובמקרים מסוימים ניתן להוסיף כותרות משנה או ביטויים רלוונטיים, שדרוג התוכן והצבתו כך שיהיה נגיש וידידותי לקוראים וכמובן – הגהה והקפדה על שפה מקצועית ונטולת שגיאות, כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים.
      • קישורים פנימיים – מדובר בעבודה משמעותית וחשובה לאתר שלכם – כאשר התוצאות יענו על המטרות: לקשר את התוכן באתר שלכם, לספק תמיכה למשתמשים באתר וכמובן – לספק לגוגל תמונה מלאה של מבנה האתר שלכם. בהתבסס על הקישורים הפנימיים, גוגל יבנה היררכיה ויספק את ערך הקישור החיוני ביותר לדפים הרלוונטיים. כמובן, יש לקחת בחשבון את אופי העסק שלכם, סוג האתר וכן הלאה. הכול, על מנת לבנות את מערך הקישורים הרלוונטי – ולהעצים את עבודת הקידום במנועי החיפוש.
      • נתונים מובנים – התוכן הוא המלך, זוהי האמת לאמיתה – בייחוד כאשר מדובר בעבודת הקידום האורגני ב-2020. על מנת לסמן למנועי החיפוש מה מופיע בכל עמוד ומדוע, ולעודד אותם לספק תוצאות טובות, יש לבנות את הנתונים בהתאם. כלומר, יש לבנות מערך שלם של חלקים המתחברים אחד לשני בכל עמוד – ומערך של כלל העמודים והאופן בו הם מתחברים יחדיו. כך, בשורה התחתונה, תוכלו לסייע ללקוחות פוטנציאליים להגיע אליכם דרך מגוון פלטפורמות. במקביל, תוכלו ליהנות מיתרונות הפלטפורמות הללו ומצרכני הנתונים והתוכן – בין אם הם מועברים במנוע החיפוש, עוזר קולי או צ'אטבוט – ומייצרים רלוונטיות היוצרת תנועה ואף מעבר לכך. פעולה חשובה זו, בניית נתונים מובנים, המוכרת גם בתור סכמה (Schema Markup). הסכמה משמשת כשפה בפני עצמה ומיועדת למנועי החיפוש – תוך שימוש באוצר מילים מיוחד. מנועי החיפוש הגדולים והמוכרים של ימינו, החל מגוגל, בינג ועד יאהו, מזהים את הסכמה – אך הם אינם היחידים. כמו כן, כדי ליצור דירוג גבוה ולהוביל לתוצאות חיוביות, רצוי להתנסות ככל הניתן עם פתרון זה – ולבדוק באופן קבוע את האופן בו הקהל מגיב לתוכן שמייצר העסק.

      אתכם גם בשנת 2020

      מעוניינים לקדם ולמתג את האתר שלכם היטב עם חברה מקצועית? לבדל אותו ולהשיג דירוג גבוה בגוגל? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם במשך כל השנים הקרובות שיבואו עלינו לטובה.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך