קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב
אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון
בניית קישורים איכותיים
בניית קישורים איכותיים לאתרים
בחודש אפריל רשמנו מאמר מפורט על בניית קישורים שהוא המרכיב המרכזי בתהליך קידום אורגני בגוגל למי שמעוניין לקדם את האתר שלו לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש, בין המודעות הממומנות בתחילת העמוד ובסופו. במאמר זה נעסוק בכל הקשור לאיכות, בניית קישורים איכותיים הינה מרכיב חשוב בתוך תהליך בניית פרופיל קישורים לאתר אינטרנט.
בניית קישורים חיצוניים היא הדרך הווירטואלית להמליץ על אתר אינטרנט, חוזק הקישור משתנה בהתאם למקור ממנו הוא מגיע, קישור מאתר המהווה מקור אמין בעיני גוגל יכול להיות שווה כמו מאה קישורים אחרים.
איכות הקישור נמדד בעיקר לפי 3 הפרמטרים הבאים:
- וותק הדומיין ממנו הקישור יוצא, כלל שהדומיין וותיק יותר הקישור יהיה איכותי יותר בדר"כ.
- כמות הקישורים שהמקשרים לאותו דומיין ממנו הקישור יוצא, בגדר גבול הטעם הטוב.
- מיקום בעמוד ממנו הקישור יוצא, עדיפות לקישור בסביבת תוכן מעמוד הבית ולא מתוך אזור הפוטר.
כמובן שיש עוד פרמטרים כשמדובר בבניית קישורים איכותיים, שכוללים בין היתר גם את התחום ממנו יוצא הקישור בתקווה שמדובר בתחום דומה בין 2 האתרים המקשרים.
גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!
משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:
3 חברות מובילות ופופולריות לניתוח קישורים אשר עוזרות למקדמי אתרים לשים דגש על בניית קישורים איכותיים הינם "Majestic" , "Ahrefs" , "Moz". השימוש בכל אחד מהאתרים הינו בתשלום אך חשובים במיוחד להבנה הנדרשת בתחום, .
אז מה פסול בבניית קישורים איכותיים?
האלגוריתם של גוגל לא פראייר והוא קולט במהירות עבודה מזויפת, החלפת קישורים חוזרים בין אתרים אינה מתקבלת בצורה יפה ונחשבת לפרובוקציה זולה על מנוע החיפוש.
אם כבר החלפת קישורים, רצוי ששיתוף הפעולה בין האתרים יהיה מבוסס על קישור תמורת קישור מהאתר אחר ולא אחד מהשני בצורה מעגלית.
לסיכום
חשוב להבין, קידום אתרים בגוגל דורש הקמת פרופיל קישורים איכותי אשר לוקח זמן ודורש סבלנות רבה, תיזמון שונה של הקישורים מעט לעט ומעקב צמוד אחר התקדמות האתר. קשה להשיג קישורים איכותיים ורובם יעלו כסף רב, חלקם יהיו בלתי ניתנים להשגה אך תמיד ניתן להתפשר על אופציה קלה וזולה, להשתמש בפורומים ואינדקסים שהשימוש בהם הוא חינמי ולא דורש השקעה רבה של תוכן איכותי.