אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

אופרטורים בגוגל

אין כמעט אדם שלא מחפש משהו באינטרנט ובמיוחד במנוע החיפוש הפופולרי של גוגל. העובדה שיש לנו היום את האינטרנט ככלי מידע כמעט אינסופי מאפשרת לנו בלחיצת כפתור לקבל תשובות לשאלות שאלות, אנשי מקצוע שאנו צריכים באזור שלנו, מידע שאנו מחפשים בתחום מסוים ועוד. את החיפוש בגוגל אנו מבצעים כמעט מכל מקום: מהמחשב שלנו בבית, מהספרייה, מהלימודים, מהסמארטפון שלנו בטיול, מחו"ל, מהעל האש המשפחתי בפארק וכל הזמן למעשה. אז אם אנחנו כבר משתמשים בגוגל לחיפוש מידע אז לפחות כדאי שנכיר מהם אופרטורים בגוגל, כיצד לבצע חיפוש מתקדם ומהנה יותר וכמובן תחילה נכיר את אפשרויות החיפוש השונות באינטרנט.

שיטות חיפוש באינטרנט:

ראשית, גוגל הוא לא המקור היחיד לחיפוש מידע או חיפוש באינטרנט באופן כללי. ניתן להשתמש ברשתות החברתיות לחיפוש דברים מסוימים, חיפוש ביוטיוב לסרטונים ומידע בתחומים מסוימים, חיפוש באינדקסים, חיפוש באתרי מאמרים וחיפוש במנועי חיפוש אחרים שהם לא גוגל כמו בינג, יאהו, יאנדקס ועוד. כמובן שגוגל הוא הפופולרי והטוב מכולם ואפשר למצוא בו כמעט הכול מהכול ולכן הרוב פשוט מחפשים מה שהם צריכים בגוגל. אם כבר החלטתם לחפש בגוגל אז כדאי שתכירו שבגוגל אפשר לחפש כמה דברים: אתרים ומידע, תמונות, מפות, סרטונים ועוד. כמו כן ניתן לבצע חיפוש מתקדם לפי פילטרים של גוגל ולמצוא תוכן ממוקד יותר לפי אותם פילטרים. לבסוף, תוכלו לבצע חיפושים ממוקדים ואפילו כיפיים יותר בגוגל באמצעות שימוש באופרטורים.

חיפוש רגיל או חיפוש מתקדם בגוגל?

איך מחפשים בגוגל? למה שנרצה לבצע חיפוש מתקדם בכלל ולמה להסתבך? הרי יש את מנוע החיפוש, מקלידים בו כמה מילים ונגמר הסיפור לא? ובכן על הנייר אתם צודקים. הרבה יותר פשוט לחפש כך בגוגל וזה גם מה שרוב האנשים בגוגל עושים. אולם, גם לאדם מן השורה (ולא בהכרח איש מקצוע בתחום האינטרנט) זה יכול להיות בעל עזר משמעותי להכיר כמה אפשרויות חיפוש מתקדמות בגוגל. חיפוש מתקדם בגוגל מאפשר לנו לקבל תוצאות ממוקדות יותר ולחסוך בזמן יקר שאף אחד לא יחזיר לנו. חיפוש רגיל בגוגל יכול לתת לנו תוצאות רלוונטיות אבל ביניהן גם תוצאות שפחות רלוונטיות לנו. האופרטורים עליהם נתחיל לפרט בעוד רגע ממש – מורים לגוגל על התוצאות המדויקות ביותר שאנו רוצים לבצע וכך שאם נכיר אותם ואיך להשתמש בהם נוכל לבצע חיפושים חכמים יותר ולחסוך זמן יקר.

אופרטורים בגוגל

אופרטורים לחיפוש בגוגל:

האופרטורים הללו לגוגל שהזכרנו עד עכשיו הן תוספות של סימנים מיוחדים אותם ניתן להוסיף לביטוי החיפוש שלנו בגוגל ולקבל תוצאות ממוקדות יותר בהתאם לאותן פקודות חיפוש בגוגל. לעתים רבות נצטרך להשתמש בסימנים הללו כדי לקבל תוצאות ממוקדות יותר, בין אם אתם משווקי אינטרנט הזקוקים בכלים אלו לביצוע מחקרים וחיפוש מידע ספציפי ובין אם אתם אדם ממוצע המחפש מידע בגוגל ורוצה לחסוך זמן ולקבל תוצאות שהן אך ורק רלוונטיות עבורו. להלן כמה פקודות חיפוש בגוגל שכדאי להכיר:

  • חיפוש אתר ספציפי או לפי אתר ספציפי: אם אתם רוצים לבצע חיפוש של אתר ספציפי ולראות כיצד העומדים שלו מופיעים בגוגל (לדוגמה אם אתם רוצים לראות איך האתר שלכם מוצג בגוגל במנוע החיפוש או איך אתר של מתחרה שלכם מוצג) תוכלו להוסיף את הביטוי :site לכתובת האתר הספציפית. לדוגמה: site:www.mywebsite.co.il כמובן חשוב לשמור שלא יהיו רווחים אחרת החיפוש המתקדם לא יצליח. בנוסף, במידה ותרצו לחפש מידע מסוים בתוך האתר שקשור לאותו אתר אז רשמו את הביטוי עצמו, רווח והאופרטור עם כתובת האתר, לדוגמה: קידום אתרים site:www.leos.co.il
  • חיפוש עמוד ספציפי לפי כותרת: הפקודה היא intitle: והיא פקודה שימושית מאוד לאלה הרוצים למצוא עמוד ספציפי לפי הכותרת/הביטוי שהם חיפשו. לדוגמה "אילוף כלב להשתין בחוץ" אז להוסיף לידו את הפקודה intitle: יאפשר לכם לקבל את התוצאות הספציפיות לביטוי שחיפשתם שהביטוי יהיה חייב להיות בכותרת של תוצאות החיפוש שתקבלו.
  • מירכאות: שימוש במירכאות מחוץ לביטוי שאנו מחפשים יבקש מגוגל להציג לנו תוצאות ממוקדות יותר לביטוי שחיפשנו ולא להתפזר עם התוצאות. לדוגמה אם נחפש "פרחים בחיפה" זה עשוי לתת לנו בעמוד החיפוש תוצאות הקשורות לחיפה ותוצאות הקשורות לפרחים – לאו דווקא תוצאות הקשורות בפרחים בחיפה. אם נוסיף במנוע החיפוש מירכאות מחוץ לביטוי הוא ייתן לנו תוצאות מדויקות יותר.
  • חסרה לי מילה לחיפוש: לעתים אנו באים לבצע חיפוש, למשל של פתגם מסוים או שם של מישהו או ספר או כל דבר אחר וחסרה לנו מילה – על כן נוכל לבצע את החיפוש עם כוכבית במקום המילה החסרה לנו. לדוגמה "אין * תחת השמש" אז גוגל ימצא לנו את הביטוי עם המילה החסרה.
  • חיפוש לפי טווח: רוצים לחפש מידע או מחיר לפי טווח מסוים? הוסיפו שתי נקודות .. בין הערכים שאתם רוצים. לדוגמה: לפטופ 300$..500$
  • הטלת מטבע: רוצים לנסות משהו מגניב סתם כי משעמם לכם או זקוקים באמת להטלת מטבע ואין עליכם מטבע? היכנסו לגוגל ורשמו flip a coin (ניתן גם לרשום בעברית הטלת מטבע)
  • פלוס או מינוס: אחד האופרטורים היותר שימושיים בגוגל הוא שימוש בפלוס ומינוס. למעשה אנו פוקדים על גוגל להציג לנו תוצאות שחייבות להיות עם ההקשר שבחרתי או חייב להיות ללא הקשר שרשמתי. לדוגמה: אם אנחנו רוצים לבצע חיפוש על הכדורגלן מאור בוזגלו אבל לא מעוניינים לקרוא בכתבות על אבא שלו אז נוכל לבצע חיפוש "מאור בוזגלו -יעקב" וזה ייתן לנו בתוצאות החיפוש כתבות או מידע על מאור בוזגלו בעמודים שאינם מזכירים את שם אביו – יעקב. אם נרצה כן למצוא כתבות על מאור בוזגלו אבל רק כאלה שכוללות את אבא שלו נשתמש בסימן ההפוך "מאור בוזגלו +יעקב" שימו לב שהפלוס או המינוס צריך להיות צמוד לערך השני שאנו מקשרים אליו ללא מרווחים.
  • פקודה קאצ'ה: עבור מקדמי אתרים המעוניינים לדעת מתי בפעם האחרונה גוגל סרקה את האתר שלנו או של הלקוח שלנו נוכל לרשום את כתובת האתר בגוגל בתוסף הפקודה :cache ולקבל תצוגה של האתר שלנו עם התאריך האחרון של סריקת האתר על ידי גוגל. גוגל מציגים תוצאות מהמאגר שלה שמתעדכן כאשר הבוט של גוגל סורק אתר מסוים. כך שאם עדכנתי היום תוכן חדש באתר, ביצעתי שינויים בתגיות, מילות מפתח או אפילו שיניתי כותרת של מאמר באתר – גוגל לא ידע זאת עד אחרי שיסרוק שוב את האתר. ניתן כמובן לזרז את הגעת הבוט של גוגל לביצוע סריקה באתר אך זה כבר למאמר אחר.
  • חיפוש אתרים שבשורת הכתובת שלהם יש ביטוי מסוים: אם אנו רוצים למצוא תוצאה ספציפית לפי ביטוי שיופיע בכתובת הדומיין של אותו אתר (גם אם מדובר בעמוד או חלק ספציפי באתר) נוכל להשתמש בשורת הקוד inurl: לדוגמה אם אנו רוצים לחפש ספר PDF אונליין בנושא מסוים נוכל להשתמש בחיפוש: inurl:seo.pdf (במקום המילה SEO לרשום את הביטוי שאתם מחפשים בו ספר) זה רק דוגמה אחת כמובן ויכול להיות גם לחיפוש פורום בנושא מסוים או אינדקסים או כל דבר אחר.
  • המרת מטבע: לעתים אנו רוצים לדעת כמה שווה סכום מסוים ביחס למטבע אחר אז כל מה שאנו צריכים לעשות הוא לרשום בגוגל את הסכום ושני סוגי המטבעות. לדוגמה: 10000 שקל ליורו, 200 דולר ללאו רומני, 100 דולר לשקל וכו'.
  • הרחבת החיפוש ליותר מביטוי אחד: לעתים יש צורך בחיפוש של יותר מביטוי אחד בו זמנית אבל אתם לא רוצים תוצאות ממוזגות ומוזרות או שגוגל ייקח אתכם למקומות רחוקים. במקרה כזה נשתמש במילה "או" בין הביטויים או באנגלית נרשום "OR" בין הביטויים. לדוגמה: "אופרטורים לחיפוש בגוגל או פקודות חיפוש בגוגל" וגוגל יציגו לנו גם את התוצאות הראשונות לאופרטורים לחיפוש בגוגל וגם אתרים שהחליטו להשתמש בביטוי השני "פקודות חיפוש בגוגל" יוצגו בתוצאות. כך אנו מרחיבים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות שנקבל לנושא שאנו מחפשים מבלי לפגוע במשמעות שלו או לבלבל את גוגל.

אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

קידום זה לאוס

אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

עוד בנושא שיכול לעניין אותך