קידום אתרים אורגני בגוגל: 10 הפרמטרים החשובים ביותר של קידום אורגני (SEO)

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו ! אנחנו נדאג לשאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

קידום אורגני עושים רק עם בעלי ניסיון ומומחיות בתחום

קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל:

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא ללא ספק האמצעי העיקרי ביותר לכל מי שמעוניין לתפעל תהליכים שיווקים באינטרנט, בעמוד זה רשמנו עבורכם הסבר נרחב על כל מה שצריך לדעת על קידום אתר בטכניקה האורגנית בהתאם להשקפת העולם הקידומית שלנו בחברה, שמחזיקה מאגר אתרים גדול ואיכותי לקישורים סמכותיים, צוות נרחב של כותבי תוכן מקצועיים ומקדמי SEO מנוסים שמחכים לקדם רק את האתר שלך!

הצורך בתיאור, בצורה הבסיסית ביותר הינו מורכב מאוד ואפילו לא פשוט, כאמור " קידום אורגני " נשמע פעמים רבות באוזניהם של בעלי מקצוע, בעלי עסקים, חברות וארגונים מכל התחומים הקיימים בתור מה שנקרא "קידום אתרים", דרך לא פשוטה לשיווק האתר בצומת הראשית ביותר שקיימת כיום בעולם המודרני – מנוע החיפוש של גוגל.

קידום אורגני מתייחס לאתרים אשר נמצאים במנוע החיפוש של גוגל ואפילו לכאלה שעדיין לא נמצאים שם ומעוניינים להיות שם. אתרים אשר נדרשים בשירות זה על מנת לחשוף את עצמם למחפשים הרלוונטיים ביותר לתחומם. עבור אותו מנוע חיפוש פופולרי ומפורסם, חברות קידום אורגני מבצעות באופן מתמיד פעילויות אורגניות לקידום האתרים של לקוחותיהם, ומשם נובע השם שבבסיסו מתייחס לקידום של האתר (והדומיין) במנוע החיפוש של גוגל, בתצורה זו האתר מתקדם מעמודים האחרונים שאף אחד לא נחשף אליהם, ועד לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, תוך שמירה על המיקום בטווח הארוך וללא הגבלה של הקלקות או הופעות.

למעשה, היום כולם כבר יודעים שעל תוכן משוכפל ו/או מועתק גוגל מעניש בחומרה, כמו גם על ביצוע של פעולות אחרות בצורה לא טבעית, לכן חשוב לדעת מה כן צריך לעשות על מנת לקדם את האתר בצורה הטובה והבטוחה ביותר, מדובר בפעולות אשר דורשות ניסיון וזמן רב של למידה והשקעה ללא פשרות, המתאפשרת בדר"כ על ידי חברות וותיקות ומקצועיות.

אנחנו נלחם עבורך להיות במקום ראשון!

קידום אורגני (SEO)

לקידום אורגני של אתר, ישנם אלפי פרמטרים שונים אשר משפיעים על האלגוריתם של מנוע החיפוש המתוחכם של גוגל, מנינו לפניכם את 10 הפרמטרים החשובים ביותר, בקצרה ככל האפשר, לפי צוות המומחים במחלקת הקידום האורגני אצלנו בחברה.

עשרת הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני:

1

תגיות מטא

כותרת המתארות את נושא עמודי האתר בצורה ידידותית וברורה, תיאור עמודי האתר המופיע במנוע החיפוש.
2

מפת אתר

קובץ הנקרא Sitemap המאפשר לעכביש/רובוט של גוגל לסרוק בקלות ובמהרה את האתר למטרת הצגתו וחיפוש תכנים חדשים.
3

תוכן איכותי

מאמרים בעלי מלל רלוונטי וייחודי לכל מילות המפתח המקודמות, אשר עוברים אופטימיזציה לכל ביטוי שנבחר בסידור ההיררכיה והצפיפות של הביטויים עצמם בעמודי האתר.
4

שרתים ודומיינים

שרת מאובטח ויציב עם זמני טעינה מהירים בשילוב של דומיין עם סיומת לוקאלית חשובה לפעילות המתמשכת בקידום האתר.
5

קישורים נכנסים

בדגש על קישורים איכותיים בלבד, בעלי סמכות בעיני גוגל בצירוף טקסט עוגן מגוון לכל ביטוי וביטוי.
6

מבנה עמוד וקוד

היצמדות לכללי הכתיבה באינטרנט ושרשור כותרות נכון (H1-H6), שימוש בכותרות מתארות עבור קישורים וטקסט אלטרנטיבי לתמונות, ככל ששפת האתר תהיה חדשנית יותר ובעלת אופטימיזציה לקוד האתר בצורה המוגברת ביותר, האתר יועדף על פניו מתחריו.
7

וותק דומיין

כתובת אתר בעלת מוניטין רב ברשת הכולל בין היתר כניסות, קישורים ופעילות באתר תחזק את קצב התקדמותו בתהליך עצמו.
8

רשתות חברתיות

ככל שהאתר יהיה ענף יותר מבחינת פעילות ברשתות מקבילות באינטרנט (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וכו') תהינה השפעה גדולה יותר על ערכו.
9

חווית הגולש

תנועה מסיבית של גולשים עם אחוז נטישה נמוך מול אחוז שהייה והקלקות גבוהה ככל שניתן יטיבו מאוד להתקדמות האתר בגוגל ולביצוע פעולות הקידום.
10

מערכת ניהול cms חברותית למנוע החיפוש

גירסא עדכנית ככל האפשר, כגון וורדפרס או ג'ומלה אשר ידועות כיעילות יותר מול מנוע החיפוש ומקבלות תעדוף על פני מערכות מיושנות יותר שנתפסות כפחות יעילות.

קידום אורגני מקצועי עושים רק בלאוס מדיה ואינטראקטיב

קידום אורגני זה הזמן להלחם על המיקום שלך בגוגל

ישנם הרבה סיבות מדוע לבחור בנו בתור חברת קידום אורגני לאתר האינטרנט שלכם: המוניטין, הלקוחות והתוצאות המוצלחות הם רק חלק מהסיבות לתת לנו לעשות לכם שיווק אורגני אבל לא רק, ציינו לפניכם 6 סיבות עיקריות מדוע אנחנו מתאימים יותר מכל אחד אחר לספק עבורכם שירותי קידום אורגני (seo) במנוע החופש התחרותי של גוגל.
100% שקיפות בתהליך הקידום

שקיפות

החברה היחידה שמספקת לוח בקרה שמציג 24 שעות ביממה את מיקומי האתר בגוגל, גם באמצעות אפליקציה מהנייד (למשתמשי אנדרואיד).
קידום יסודי

יסודיות

חלק מההצלחה היא בעזרת מחלקת הפיתוח שלנו בחברה, אנו בונים את אתרי האינטרנט כך שיהיו מתאימים מבחינת הדרישות הטכניות של גוגל לעולם ה SEO.
רשת איכותית לקידום אורגני

תשתית

בבעלות חברתנו רשת האתרים הרחבה והגדולה ביותר בישראל אשר תורמת ליכולות הורסטיליות שלנו לבניית פרופיל קישורים איכותי ומגוון.
מקדמי SEO

ההון האנושי

כוח האדם הגדול במחלקת הקידום האורגני שלנו מתעסק רק בקידום האתרים עצמם ולכן אחרי שנים של עשייה הוא ממוקצע במיוחד בתהליכי SEO.
כלים לקידום אתרים אורגני

כלים

אנו עובדים עם מגוון רחב של כלים הנדרשים לביצוע פעולות SEO אשר מאפשרים לנו פרספקטיבה רחבה בחקירת אתר אינטרנט וקבלת תובנות לקידומו.
ניסיון בקידום אתרים אורגני

ניסיון

מעל ל 10 שנים של וותק בתחום הקידום בגוגל גרמו לנו לספק את השירות על הצד הטוב ביותר, כי אין תחליף לניסיון בפועל.

אנחנו מספקים קידום אורגני מקצועי באינטרנט

תנו לנו לנצח עבורך את המתחרים בגוגל!

משאירים פרטים ונותנים נוקאווט למתחרים

בואו לשמוע מה אומרים עלינו לקוחות בשירותי הקידום השלנו

קידמנו אלפי מילות מפתח לעמוד הראשון בגוגל!

אחרי שנים של עבודת קידום אתרים קידמנו מאות לקוחות ואלפי מילות מפתח לעמוד התוצאות הראשון במנוע החיפוש של גוגל, צירפנו לכם רק 3 סרטוני המלצה של לקוחות שלנו שקידמו אצלנו את האתר שלהם, הם כבר נמצאים בעמוד הראשון בגוגל בזכותנו ואנחנו ממשיכים בכל יום מחדש להמשיך ולקדם עבורם מילות מפתח נוספות על מנת להגדיל את החשיפה האורגנית שלהם באינטרנט וכתוצאה מכך להביא להם עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים שיכולים להפוך להיות בעתיד הקרוב לקוחות חדשים.

אלינור ליבוביץ - עמוד ראשון בביטוי "עו"ד גירושין"

מוקאיה - עמוד ראשון בביטוי "סדנאות שוקולד"

ענת דדוש - עמוד ראשון בביטוי "רואת חשבון"

מה זה קידום אורגני בכלל?

איך עושים קידום אורגני בגוגל?

הסברנו מה זה SEO ורשמנו את כל הפרמטרים אבל לא הסברנו איך עושים קידום אורגני בגוגל, אז למי שמעוניין לדעת איך עושים, צריך לדעת שמתחילים במחקר מתחרים ומחקר מילות מפתח על מנת לבחור את מילות המפתח הנכונות ביותר לקידום האתר של העסק, לאחר שיש לנו את מילות המפתח אותם אנחנו מעוניינים לקדם, צריך לכתוב עבורם תוכן שיווקי וייחודי, מקצועי ככל האפשר שיגרום לגולש להישאר בעמוד, לקרוא ולשתף אותו. באמצעות התוכן אפשרות לעשות אופטימיזציה ולוודא שמילות המפתח הנדרשות לקידום מופיעים בעמוד התוכן גם בתיאור וגם בכותרות בצורה שגוגל יראה לנכון לדרג את האתר בחלק העליון של תוצאות החיפוש.

מכיוון שתוכן איכותי ואופטימיזציה לא תמיד מספיקים, נדרש גם לשלב עם בניית פרופיל קישורים נכנסים מאתרים אינטרנט סמכותיים, כמו למשל אתרי חדשות מובילים וותיקים או פורטלים מקצועיים, ניתן גם לבנות קישורים מאתרי תמיכה שנועדו לצרכי קידום אתרים בלבד אך צריך לבדוק טוב על מנת לא לבנות קישורים בצורה שתזיק יותר מאשר תועיל, כמו כן, חשוב לגוון בטקסט העוגן ולשלב גם את שם המותג וגם את כתובת האתר יחד עם מילות המפתח אותה רוצים לקדם, על מנת ליצור מצג טבעי ככל האפשר בעיני האלגוריתם של גוגל.

ומה זה seo? באנגלית זה קיצור של המילים search engine optimization שפירושו אופטימיזציה למנוע חיפוש כאשר מדובר לרוב במנוע החיפוש של גוגל, המטרה העיקרית היא לשפר את מיקומי האתר באמצעות התאמתו בהתאם לדרישות של גוגל. לא כולם יודעים אבל כאשר מחפשים קידום אורגני מתכוונים ל seo מבחינת השירות המבוקש, שירות זה מתבצע על ידי חברת קידום אורגני שמבצעת את כל הפרמטרים שרשמנו למעלה ועוד מגוון פעולות נוספות.

קידום אורגני לעסק הוא חובה כיום כאשר כל העסקים והחברות נמצאים ברשת האינטרנט ומתחרים אחד בשני בזירה הטבעית של תוצאות החיפוש, כאשר עושים קידום לעסק למעשה עושים קידום אורגני לאתר אינטרנט של הארגון, לפעמים לעסק אחד יכול להיות יותר מאתר אחד ולכן הוא רוכש קידום אורגני למגוון תחומים שונים בו זמנית. אין ספק שביצוע של קידום אורגני באינטרנט היא הדרך המשתלמת ביותר לשווק ולפרסם בטווח הרחוק עבור בעלי העסקים, בכל התחומים ובכל המדינות.

קידום אתרים באינטרנט אינה פעולה קלה לביצוע וצריך להסתכל על התמונה במלואה כאשר אנחנו רוצים לעשות הכל על הצד הטוב ביותר, אחד מהפרמטרים שכתבנו למעלה מתייחסים למבנה של האתר מכיוון שיש חשיבות רבה לארכיטקטורה של אתר אינטרנט שנדרש לקדם בצורה אורגנית בגוגל, מנוע החיפוש צריך להבין מה העמוד החשוב ביותר מבחינת הסדר שהוא ממוקם בתוך האתר, עבודת המקדם האורגני היא להבליט את העמודים שאנחנו מעוניינים לתת עליהם דגש, ישנם מספר דרכים שונות לעשות זאת.

אז למה לעשות דווקא איתנו קידום אתרים טבעי? זה פשוט, אנחנו החברה היחידה שמחזיקה רשת אתרי תוכן ממנה רוכשים קישורים כל מקדמי האתרים בישראל, מעבר לזה, אנחנו עושים קידום אתרים אורגני כבר מעל ל 10 שנים, התמודדנו בתקופה הזאת עם קידום של כל התחומים הקיימים ועם כל סוגי האתרים, כאשר כל אתר דורש התייחסות שונה, קידום אורגני של אתר תדמיתי שונה מקידום אורגני של אתר חנות עם קטלוג מוצרים. היציבות וההתמדה הרבה שלנו בענף מאפשרת לנו להוביל את התחום ולספק שגשוג והצלחה לכל לקוחותינו.

קידום אתרים בגוגל בשיטת הקידום האורגני והטבעי כביכול היא לא ספק אינה הדרך לעשות קידום אתרים מהיר, מכיוון שנדרש הרבה מאוד זמן וסבלנות עד שרואים תוצאות בפועל, עם זאת, רוב מקבלי ההחלטות שיש בבעלותם או בניהולם אתרים מעדיפים את האפיק שדורש זמן רב מכיוון שהם מסתכלים על התמורה והתפוקה של התהליך לטווח הרחוק בסופו של דבר, קידום אתרים seo הוא חלק בלתי נפרד מכל אתר אינטרנט אך לא כל מקדם אתרים ידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, חשוב לא להתפשר ולהעסיק רק חברת קידום אתרים אורגני עם מוניטין וניסיון.

h

קידום אורגני זה עולם ומלאו

יש אינסוף תוכן על התחום המורכב הזה ואנחנו לא הצלחנו להכניס את כל המידע על קידום אתרים SEO בעמוד אחד לכן, אתם מזמינים להמשיך לגלוש אצלנו באתר ולקרוא עוד מידע על קידום אתרים אורגני בגוגל, כל המידע שקיים אצלנו באתר על עולם ה - SEO נכתב על ידי מקדמי אתרים בכירים ממחלקת הקידום של חברתנו, מקדמים מקצועיים במשרה מלאה שישמחו מאוד לבצע עבודת קידום אורגני לאתר שלך ולהביא גם אותך לעמוד הראשון!

כמה דגשים בנוגע לפרמטרים החשובים ביותר לקידום אורגני בגוגל

קידום אורגני זה עסק למקצוענים בלבד

למי ממכם שהנושאים הללו היו נשמעים כתלושים מהמציאות, נגדיל ונאמר שביצוע פעולות אלה נדרש למשך זמן רב וטווח הפעילות המומלצת (והמינימלית) הינה 12 חודשים, קרי שנת פעילות שלמה.

כמו כן, לא מומלץ לבצע פעולות אלה בצורה עצמאית וללא ניסיון קודם בתחום, פעולות אשר יבוצעו בצורה לא תקינה בעיני גוגל יכולות להסב נזק רב ואף לעתים לגרום נזק בלתי הפיך!

הפרמטר החשוב ביותר בתהליך קידום אורגני גם בשנת 2020 הוא ללא ספק התאמת האתר למובייל (מכשיר נייד) או במילים אחרות – בניית אתר רספונסיבי שמתאים את עצמו לכל סוגי הרזולוציות, ללא התאמה אידאלית לפי הדרישה של גוגל, יהיה בלתי אפשרי לקדם את האתר בצורה אורגנית.

כל מה שיוצא לכם בסופו של דבר מהתהליך הארוך והמרוכב

4 יתרונות מרכזיים של הקידום האורגני

תנועת גולשים – אתר ללא גולשים זה כמו בית נטוש, משחק כדורגל ללא צופים ושחקנים, דמקה ללא כלי משחק. הגולשים הם אנשים אמיתיים המגיעים אל האתר ועשויים להפוך ללקוחות העסק, להמליץ על תכנים ולשתף אותם ברשתות החברתיות, הקידום האורגני היא טכניקת הפרסום המביאה הכי הרבה תנועה איכותית לאתר.

מוניטין – להיות מדורג בתוצאות הראשונות בגוגל זה כבר מזמן לא רק תנועה של גולשים לאתר אלא סממן לחברה חזקה בתחומה. גם אם מדובר בחברה קטנה אל מול ענקיות, אם אתר החברה מדורג בין הראשונים בגוגל הוא נחשב לחזק בתחומו, ככל שהתחרות בתחום יותר גדולה כך המוניטין גדל.

רווחיות – ההשקעה בפרסום ממומן יקרה יותר בהרבה מאשר בתנועת הגולשים המגיעה מהקידום האורגני, בטווח הארוך כמובן. כאשר עבודת הקידום תתחיל לשאת פירות ותתחיל לזרום תנועה לאתר שלכם, אתם תוכלו ליהנות מתנועת גולשים ממוקדת יותר ואף זולה באלפי אחוזים.

מפחית את התלות בפרסום ממומן – השקעה בקידום אורגני בהתמדה לאורך זמן תעזור לכם להפחית את התלות בקמפיינים. אם אתם משקיעים רק בקידום ממומן ומחר הפסקתם לשים כסף על הקמפיין – תנועת הגולשים תפסיק להגיע והאתר יעמוד במקום. לעומת זאת בקידום האורגני אתם יכולים להשקיע את סכום בחודש לאורך זמן וכמות הגולשים יכולה ללכת ולגדול.

לקדם את האתר במקצועיות לטווח הארוך - דרך המלך לעמוד הראשון בגוגל

קידום אורגני מקצועי באינטרנט

עבודת קידום אורגני באינטרנט מתבססת על מספר פעולות מרכזיות: החל מיצירת תוכן איכותי באתר, יצירת קישורים מאתרי תמיכה ועוד – מדובר בעבודה משמעותית ובעלת ערך רב. לאורך תהליך העבודה המורכב, יש לבצע כל שלב ושלב על הצד הטוב ביותר. בהתאם לשיחת ההיכרות עם בעל האתר, האתגרים העומדים בפני הקידום וכן הלאה, ניתן יהיה להתחיל בעבודה. המלאכה עצמה תכלול ברובה את הקידום האורגני – on site ו- off site, כמו גם את העבודה השוטפת והמתמשכת. מעוניינים להגיע למקום הראשון בגוגל? כדי להבטיח תוצאות איכותיות בטווח הארוך, יש לפנות אל מקדמים אורגניים מקצועיים ומיומנים. מומחים אלו יניחו את התשתית להצלחה המסחררת של העסק שלכם.

מהו קידום אורגני מקצועי? מלאכת הקידום האורגני, או בקיצור SEO, תסייע לאתר שלכם להגיע לתוצאות הגבוהות ביותר במנוע החיפוש של גוגל. עבודת ה-SEO יוצרת תנועה איכותית וטבעית של גולשים לאתר כך שגוגל יציע לגולשים, בעת החיפוש שלהם, את האתר המתאים ביותר עבורם ולחיפוש שלהם. מדובר בעבודה מורכבת המתבססת על מחקר מקדים ומקיף המתבסס על מילות חיפוש המאפיינות את האתר ושירותיו. בהתאם למחקר, המקדם האורגני יאתר את מילות המפתח הממוקדות ביותר – הכול, על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר לאתר כמו גם לתנועת הגולשים עבורו. מעוניינים להגיע לעמוד או למקום הראשון בגוגל? ברצונכם לגרום לכך שהגולשים יגיעו אליכם ולשירות שאתם מספקים? עבודת קידום אורגני מקצועית תסייע לכם.

קידום אורגני במנועי חיפוש ובראשם google מנוע החיפוש הידוע והמוכר לכל משתמש

קידום אתר בגוגל ישראל - המטרה חשיפה מוגברת

עמוד ראשון בגוגל הוא המקום שכל בעלי האתרים רוצים להגיע אליו במהירות האפשרית בכמה שיותר מילות מפתח תחרותיות, קידום אתר למיקומים הגבוהים בראש תוצאות החיפוש האורגניות מאפשר חשיפה רבה שיכולה לשנות את העתיד של כל עסק בישראל, ברגע שמגיעים לאחת מתוך 3 המקומות הראשונים בביטויים תחרותיים ניתן לראות עליה משמעותית בכמות הכניסות לאתר וכתוצאה מכך גם לכמות הפניות הכתובות והטלפוניות.

אחרי שקראתם את כל התוכן בעמוד הזה אז כמובן שהבנתם, שאין קסמים בתהליך ומומלץ לבצע פעולות קידום אתרים אלה לאורך זמן על מנת שהאתר יקבל חשיפה מקסימלית ככל האפשר, במטרה ליצור שיפור של התוצאות הקיימות בגוגל. לכל מידע נוסף בנוגע לייעוץ והכוונה על קידום אתרים אורגני באינטרנט אתם מוזמנים לפנות אלינו, בכל שאלה ובקשה אנו זמינים עבורכם בטלפון, ניתן להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר ואנו נחזור אליכם תוך 24 שעות, נשמח מאוד לעמוד לשירותכם – לאוס מדיה ואינטראקטיב, החברה המובילה לקידום אתרים אורגני שמנצחת עבורך את כל המתחרים.

האם אתם צריכים מקדם אתרים עם ניסיון או יכולים לקדם את האתר שלכם בעצמכם?

ניסיון זה העיקר בכל הקשור לקידום האתרים

אם אתם קוראים מאמר זה סביר להניח שאתם כבר מכירים בחשיבות של קידום אתרים לעסק שלכם וכל שאתם רוצים לדעת הוא האם זוהי עבודה שאתם יכולים לבצע בעצמכם או האם כדאי לשלם לחברת קידום מקצועית לבצע את העבודה עבורכם. גילוי נאות – לקוחות רבים שלנו מגיעים אלינו לאחר שנכוו מקידום אתרים בדרך זו או אחרת, בין אם ניסו לקדם את האתר שלהם בעצמם ובין אם הם עבדו עם מקדמי אתרים לא מקצועיים ולצערנו יש הרבה כאלה.
כדי לענות על השאלה האם אנחנו צריכים מקדם אתרים או יכולים לקדם את האתר שלנו בעצמנו נעשה השוואה לכמה תחומים אחרים. ייתכן ותוכלו לבשל עוגה טעימה אך סביר להניח שלא תהיה לכם ההכשרה המקצועית של אופה. ייתכן ואתם יודעים לשחות אבל לא שוחים כמו מקצוענים ובטח שלא במהירות שלהם. קידום אתרים הוא תחום מורכב ומסועף. טכניקות פרסום מובילה ללא ספק אך טעויות בעבודת הקידום הנובעות מחוסר ניסיון, חוסר ידע או הבנה מוטעית של מה עובד היום ומה לא – עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך לאתר שלכם.

מה יכול לקרות אם תנסו לקדם את האתר שלכם בעצמכם? אתם עשויים לבזבז זמן רב והאתר לא יקודם, אתם יכולים לקבל ענישה על טעויות שביצעתם במהלך עבודת הקידום, אתם עשויים לגרום לבלגן בסידור האתר ואפילו בקוד האתר עצמו.

ניסיון של שנים בתהליכי קידום SEO לכל סוגי העסקים

החשיבות של עבודה מקצועית בקידום אתרים

מקדם אתרים מקצועי הוא אדם שלא רק שלמד את הקידום האורגני באופן התאורטי אלא התנסה בו לאורך השנים, מכיר בשינויים המתקיימים במנוע החיפוש עם העדכונים השוטפים של גוגל ומבצע את העבודה שלו באחראיות רבה. כל אתר מקודם בקצב שונה בהתאם למאות משתנים אפשריים, חלקם קשורים גם לתחרות בתחום. תוכנית הקידום הבסיסית איתה מבצעים את פעולות הקידום החשובות היא תכנית עבודה הנבנית לאורך שנים של ניסיון ועבודה מול עשרות/מאות אתרים וקידומם בתחומים שונים ולאורך זמן. אין תחליף לניסיון ועבודה מקצועית שיכולה להיות ההבדל בין קידום מצליח לכישלון חרוץ שיעלה לכם הרבה כסף.

כדי להדגיש במעט את נושא הניסיון ניתן לכם דוגמה. פנה אלינו בעל מקצוע שאמר שבמשך שנה שלמה ניסה לקדם את האתר שלו אך ללא הצלחה. הוא קרא אינספור מאמרים, צפה בסרטוני הדרכות וקורסים אונליין בתחום הקידום האורגני אבל בפועל לא הצליח לעבור את העמוד השני-השלישי, לא הצליח להביא תנועה לאתר שלו שבגלל שבחר רק בביטויים ג'נרים. לאחר בחינת העבודה שלו, ראינו שהוא מקדם ביטויים ראשיים כלליים מדי שיש להם המון תחרות ללא מיקוד, בלי תוכן ראוי וללא קישורים כמעט בכלל. הצענו לו לעשות קידום מקומי, כלומר קידום המתמקד בביטויי מפתח בעלי אופי מקומי באזור שבו הוא מספק שירות ולהרחיב את העבודה על יותר ביטויים עם פחות חיפושים אך גם פחות תחרות. הוא החליט שאנו נבצע את העבודה ושכר את שירותינו. בתוך כמה חודשים בלבד הוא כבר יתברג בתוצאות הראשונות לביטויים רבים שהביאו לו תנועה מכובדת לאתר והכי חשוב – לקוחות חדשים מדי שבוע מאותה תנועה אורגנית. זוהי רק דוגמה אחת מיני רבות שבה הניסיון משחק תפקיד חשוב בתחום הקידום האורגני.