קידום אורגני

קידום אורגני בגוגל הצורך בתיאור, בצורה הבסיסית ביותר הינו מורכב מאוד ואפילו לא פשוט, כאמור " קידום אורגני " נשמע...
קידום אורגני

קידום אורגני בגוגל

הצורך בתיאור, בצורה הבסיסית ביותר הינו מורכב מאוד ואפילו לא פשוט, כאמור " קידום אורגני " נשמע פעמים רבות באוזניהם של בעלי מקצוע, בעלי עסקים, חברות וארגונים מכל התחומים הקיימים בתור מה שנקרא "קידום אתרים", דרך לא פשוטה לשיווק האתר בצומת הראשית ביותר שקיימת כיום בעולם המודרני – מנוע החיפוש של גוגל.

קידום אורגני

קידום אורגני מתייחס לאתרים אשר נמצאים במנוע החיפוש של גוגל ואפילו לכאלה שעדיין לא נמצאים שם ומעוניינים להיות שם. אתרים אשר נדרשים בשירות זה על מנת לחשוף את עצמם למחפשים הרלוונטיים ביותר לתחומם.
קידום אורגני בגוגל (seo)

עבור אותו מנוע חיפוש פופולרי ומפורסם, חברות קידום אתרים מבצעות באופן מתמיד פעילויות אורגניות לקידום האתרים של לקוחותיהם, ומשם נובע השם שבבסיסו מתייחס לקידום של האתר (והדומיין) במנוע החיפוש של גוגל, בתצורה זו האתר מתקדם מעמודים האחרונים שאף אחד לא נחשף אליהם, ועד לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, תוך שמירה על המיקום בטווח הארוך וללא הגבלה של הקלקות או הופעות.

למעשה, היום כולם כבר יודעים שעל תוכן משוכפל ו/או מועתק גוגל מעניש בחומרה, כמו גם על ביצוע של פעולות אחרות בצורה לא טבעית, לכן חשוב לדעת מה כן צריך לעשות על מנת לקדם את האתר בצורה הטובה והבטוחה ביותר, מדובר בפעולות אשר דורשות ניסיון וזמן רב של למידה והשקעה ללא פשרות, המתאפשרת בדר"כ על ידי חברות וותיקות ומקצועיות.

 

לקידום אורגני של אתר, ישנם אלפי פרמטרים שונים אשר משפיעים על האלגוריתם של מנוע החיפוש המתוחכם של גוגל, מנינו לפניכם את 10 הפרמטרים החשובים ביותר, בקצרה ככל האפשר, לפי צוות המומחים במחלקת הקידום האורגני אצלנו בחברה.

קידום אורגני ( seo) – עשרת הפרמטרים החשובים ביותר

  1. תגיות מטא – כותרת המתארות את נושא עמודי האתר בצורה ידידותית וברורה, תיאור עמודי האתר המופיע במנוע החיפוש.
  2. מפת אתר – קובץ הנקרא Sitemap המאפשר לעכביש/רובוט של גוגל לסרוק בקלות ובמהרה את האתר למטרת הצגתו וחיפוש תכנים חדשים.
  3. תוכן איכותי – מאמרים בעלי מלל רלוונטי וייחודי לכל מילות המפתח המקודמות, אשר עוברים אופטימיזציה לכל ביטוי שנבחר בסידור ההיררכיה והצפיפות של הביטויים עצמם בעמודי האתר.
  4. שרתים ודומיינים – שרת מאובטח ויציב עם זמני טעינה מהירים בשילוב של דומיין עם סיומת לוקאלית חשובה לפעילות המתמשכת בקידום האתר.
  5. קישורים נכנסים – בדגש על קישורים איכותיים בלבד, בעלי סמכות בעיני גוגל בצירוף טקסט עוגן מגוון לכל ביטוי וביטוי.
  6. מבנה עמוד וקוד – היצמדות לכללי הכתיבה באינטרנט ושרשור כותרות נכון (H1-H6), שימוש בכותרות מתארות עבור קישורים וטקסט אלטרנטיבי לתמונות, ככל ששפת האתר תהיה חדשנית יותר ובעלת אופטימיזציה לקוד האתר בצורה המוגברת ביותר, האתר יועדף על פניו מתחריו.
  7. וותק דומיין – כתובת אתר בעלת מוניטין רב ברשת הכולל בין היתר כניסות ופעילות באתר תחזק את קצב התקדמותו בתהליך עצמו.
  8. רשתות חברתיות – ככל שהאתר יהיה ענף יותר מבחינת פעילות ברשתות מקבילות (פייסבוק, טוויטר, גוגל+ וכו') תהינה השפעה גדולה יותר על ערכו.
  9. חווית הגולש – תנועה מסיבית בעלת אחוז נטישה נמוך מול אחוז שהייה והקלקות גבוהה ככל שניתן יטיבו מאוד לביצוע פעולות הקידום.
  10. מערכת ניהול cms חברותית למנוע החיפוש – בגירסא עדכנית ככל האפשר, כגון וורדפרס או ג'ומלה אשר ידועות כיעילות יותר מול מנוע החיפוש ומקבלות תעדוף על פני מערכות מיושנות יותר שנתפסות כפחות יעילות.

השפעת פרמטרים שונים על תהליך קידום אורגני

למי ממכם שהנושאים הללו היו נשמעים כתלושים מהמציאות, נגדיל ונאמר שביצוע פעולות אלה נדרש למשך זמן רב וטווח הפעילות המומלצת (והמינימלית) הינה 12 חודשים, קרי שנת פעילות שלמה.

כמו כן, לא מומלץ לבצע פעולות אלה בצורה עצמאית וללא ניסיון קודם בתחום, פעולות אשר יבוצעו בצורה לא תקינה בעיני גוגל יכולות להסב נזק רב ואף לעתים לגרום נזק בלתי הפיך!

הפרמטר החשוב ביותר בתהליך קידום אורגני בשנת 2016 הוא ללא ספק התאמת האתר למובייל (מכשיר נייד) או במילים אחרות – בניית אתר רספונסיבי שמתאים את עצמו לכל סוגי הרזולוציות, ללא התאמה אידאלית לפי הדרישה של גוגל, יהיה בלתי אפשרי לקדם את האתר בצורה אורגנית.

כמובן, שאין קסמים בתהליך ומומלץ לבצע פעולות אלה לאורך זמן על מנת שהאתר יקבל חשיפה מקסימלית ככל האפשר, במטרה ליצור שיפור של התוצאות הקיימות בגוגל, לכל מידע נוסף בנוגע לייעוץ והכוונה נוספת אתם מוזמנים לפנות אלינו, בכל שאלה ובקשה אנו זמינים עבורכם, נשמח לעמוד לשירותכם – לאוס מדיה ואינטראקטיב, חברה לקידום אתרים.

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!

Please leave this field empty.