קידום אורגני וממומן

על מנת לתאר כיצד מתבצעים שירותי קידום אורגני וממומן נצטרך להסביר בקצרה מה זה קידום אורגני ומה ההבדל בינו לקידום ממומן, הרי...
קידום אורגני וממומן

על מנת לתאר כיצד מתבצעים שירותי קידום אורגני וממומן נצטרך להסביר בקצרה מה זה קידום אורגני ומה ההבדל בינו לקידום ממומן, הרי שהקידום האורגני מתבצע כתוצאה מפעולות טבעיות להבדיל מהקידום הממומן שהוא פרסום בתשלום, גולשים שמחפשים בגוגל ניתן לאפיין ולחלק למשתמשים של קידום ממומן (תוצאות של מודעות פרסומיות) ומשתמשים של קידום אורגני (תוצאות טבעיות), ישנם גולשים אשר משלבים בין 2 סוגי התוצאות, כנראה מאי ההבנה שמדובר בתוצאות חיפוש שונות לחלוטין 🙂

השילוב האידאלי בין קידום אורגני וממומן

למרות שיש מעל 100 גורמים עיקריים להתקדמות של אתר בצורה אורגנית, אין ספק שתהליך איכותי של קידום אתרים אורגני מתקדם בצורה הטובה ביותר כאשר מתבצע שילוב של קידום ממומן בעת ובעונה אחת, מעבר להיבט של תוספת האמינות לאתר בעיני גוגל הרי שתנועה של גולשים נוספים לאתר מגבירה את הפעילות בעמודי האתר וכך גם את הרלוונטיות מבחינת האלגוריתם. גם במישור הנגדי, תנועה אורגנית של גולשים לאתר אשר "נרדפים" לאחר מכן על ידי מודעת רימרקטינג ממומנת אשר משווקות את האתר מחדש מחזירה את הגולשים הישנים חזרה לאתר ותורמת לשיפור בכמות ההמרות – win win situation.

סטטיסטיקה של קידום אתרים

עכשיו נעסוק קצת במספרים, מכיוון שבתוצאות החיפוש (במחשב או בנייד) יש הגבלה של 17 מקומות להופעה בסך הכל (ללא תוצאות מפות) בעמוד הראשון, האופציה היחידה להופיע פעמיים בתוצאות החיפוש היא כאשר עושים קידום אורגני וממומן יחדיו כך שלמעשה האתר מכפיל את הסיכויים הקיימים להקלקה של גולש, בסיטואציה חיובית לאחר תקופה של קידום רצוי שהאתר יהיה מדורג בארבעת המקומות הראשונים של התוצאות הממומנות ובשלושת המקומות הראשונים של התוצאות האורגניות, זה מצב מיטבי ומוצלח של תהליך שמעלה את סיכויי ההקלקה לאתר ב25% לפחות. אם מסתכלים גם מבחינה פסיכולוגית גולש שיראה את אותו האתר מופיע פעמיים באותו עמוד וודאי ימשוך את תשומת הלב על פני מתחרים אשר מופיעים רק פעם אחת. 

קידום אורגני וממומן על בטוח

על מנת להצליח בתהליך המשלב קידום אורגני וממומן צריך לעבוד רק עם מומחים (כל אחד בתחומו, האורגני והממומן) ולכן חייבים לבחור בחברה בעלת מחלקות שונות אשר ממוקצעות באופן אבסולוטי כל אחת בתחומה שלה. אמנם מדובר על תחום אחד מרכזי שנקרא "קידום אתרים" שמתבצע על גבי אותו מנוע החיפוש (גוגל) אך הידע, הניסיון ודרך הפעולה שונים לחלוטין בין תתי התחומים.

הרבה מאוד בעלי עסקים וחברות לא יודעים איך לבחור חברת קידום אתרים מתאימה עבורם לביצוע קידום אורגני וממומן, לפניכם כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם בוחרים חברה המספקת שירותי קידום אתרים לאתרכם:

  1. חברה בעלת תוצאות אורגניות נוכחיות במנוע החיפוש של גוגל שקיימות לאורך זמן, מיקומים בראש תוצאות החיפוש של מגוון תחומים, צוות SEO שיודע לבצע קידום אתרים בכובע לבן בלבד.
  2. חברה עם מחלקת מנהלי תיקי לקוחות אדיבים שתמיד זמינים לכל שאלה, מערך שירות מתקדם הכולל מערכות מתקדמות לדיווח ותקשורת 24 שעות ביממה.
  3. חברה הכוללת בתוכה אנשי מקצועי מעצבים ומתכנים המומחים בבניית אתרים מתקדמים לעסקים שתורמים לתהליך קידום אורגני/ממומן מקצועי ואיכותי.
  4. חברה בעלת תו גוגל פרטנרס הכולל את כל ההסמכות הנדרשות (רשת החיפוש ורשת המדיה, יוטיוב ומובייל), תמיכה מלאה של גוגל במסעות פרסום של לקוחות החברה, צוות מנהלי קמפיינים עם ניסיון בכלל האסטרטגיות.

אין ספק שתהליך מושלם של קידום אתרים באינטרנט עולה לא מעט כסף ומצריך תקציב פרסום מכובד אך אסור לשכוח שפרסום הוא בסופו של דבר הוצאה למטרת הכנסה ובמקרה הזה כאשר מדובר בקידום בגוגל ככל שרמת ההשקעה בתקציב תהיה גבוהה כך גם כמות החשיפה, התוצאה וההכנסה תהיה בהתאם. מומחי הקידום והפרסום שלנו הנם בעלי ניסיון של שנים, ביחד נוכל להביא את התוצאות הנדרשות בהקדם האפשרי עבורכם, צוות המקצוענים של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב תשמח לעמוד לשירותכם לכל שירותי הקידום הנדרשים.

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!