פרסום בספוטיפיי
כל מה שצריך לדעת על פרסום פרסום בספוטיפיי
פרסום ממומן בספוטיפיי
ספוטיפיי היא מערכת סטרימינג לשמיעת מוסיקה. מערכת זו פועלת גם במחשב וגם במובייל (גם באנדרואירד של סמנסונג וגם ב IOS של אפל). למערכת מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם וכמובן גם ישראלים רבים העושים בה שימוש. מדובר במערכת פופולרית מאוד שבה ניתן להאזין למוסיקה בלבד, לארגן את הפלייליסיטים האהובים עלינו, לחבר לאוזניות או לרמקולים ולהאזין. העובדה שמדובר בפלטפורמת פרסום דיגיטלית חדשה יחסית מאפשרת למפרסמים רבים יתרון רב על פני המתחרים שלהם שככל הנראה לא משקיעים בפרסום בספוטיפיי. השירות של המערכת התומך בעברית, כמות הפודקאסטים והשירים בה והעובדה שהיא פופולרית כל כך ברחבי העולם הפכה את המערכת גם לפופולרית מאוד בקרב המשתמשים ישראלים. בזמן שהם נהנים ומאזינים לשירים הם יוכלו להיחשף לפרסומות שלכם ואם הפרסום יתבצע בצורה נכונה תוכלו להפיק מכך פרסום חיובי ואפקטיבי מאוד לעסק שלכם.
סוגים שונים של אפשרויות פרסום בספוטיפיי:
במערכת זו תוכלו ליהנות מ 3 סוגים של מודעות פרסום: פרסומות וידאו, פרסומות אודיו ופרסומות באנרים.
- מודעות אודיו – הפורמט ההגיוני והפשוט ביותר להשתמש בו. בדומה מאוד לפרסומות ברדיו – כאשר אנשים מאזינים לשירים, בין השירים שלהם יופיעו גם פרסומות אודיו ואולי גם הפרסומת שלכם. לפרסומות אלו ניתן לצרף גם תמונה לחיצה עם קישור שאם המשתמש ילחץ על התמונה הוא יוכל להגיע לאתר/דף הנחיתה שלכם. ניתן להעלות קובץ אודיו מוכן משלכם או להשתמש בשירות הפרסום המתקדם של ספוטיפיי, להעביר להם תסריט עם הטקסט הרצוי להקראה והם יבצעו את הקריינות ללא עלות נוספת. אורך המודעה יהיה עד 30 שניות.
- מודעות וידיאו – מודעות אלו הן מודעות וידיאו שאורכן גם כן עד 30 שניות. יש 2 סוגים של מודעות וידיאו בספוטיפיי. המודעה הראשונה נקראת sponsored session והיא מופיעה רק במכשירים ניידים. משתמשים יכולים לצפות במודעה שכזו כדי ליהנות מ 30 דקות של שימוש במערכת ללא פרסומות. המודעה השנייה היא מודעה המוצגת בין השירים ומופיעות גם במובייל וגם במחשב.
- באנרים – הקטגוריה השלישית של סוגי הפרסומות בספוטיפיי היא באנרים. קטגוריה זו מתחלקת ל 3 חלקים: באנר ראשוני המוצג כאשר המשתמש פותח שוב מחדש את המערכת של ספוטיפיי. הוא נחשף לבאנר וכפתור הנעה לפעולה עם לינק ויכול גם לדלג על הפרסומת ולהתקדם למערכת. פרסומת זו מופיעה גם במובייל וגם במחשב. הסוג השני היא פרסומת המוצגת בעמוד הראשית של המערכת לאורך כל היממה ומתאימה למחשב בלבד. היא מוצגת כאמור גם לצד פרסומות אחרות. החלק השלישי היא פרסומת לידרבורד היא פרסומת באנר המוצגת למשך 30 שניות לכל היותר המופיעה למשתמש תוך כדי השימוש שלו במערכת. ניתן להשתמש בפרסומת תמונה או אנימציית GIF.
אפשרות למקד את הפרסומת:
כאשר אנו רוצים למקד פרסומת במערכת פרסום מסוימת התהליך נקרא טירגוט. למערכת של ספוטיפיי יש כמה נתונים שהם אוספים על המשתמשים שלהם ובהתאם לכך מאפשרים לכם, כמפרסמים, לטרגט את המודעות שלכם לקהל יעד ממוקד יותר. בין הפרמטרים השונים שתוכלו לטרגרט בקמפיין הפרסום שלכם: גיל, מגדר, שפה, מקום מגורים, תחומי עניין, אמנים אהובים, פלטפורמות שבהן המשתמש גולש ולאיזה זמן במהלך היום אתם רוצים לכוון את המודעות שלכם (אם תרצו למשל שהמודעות שלכם יופיעו רק בשעות הפעילות של העסק למשל).
כמה עולה לפרסם בספוטיפיי?
בשונה ממערכות פרסום מתקדמות וגדולות יותר כמו גוגל ופייסבוק המאפשרות להתחיל קמפיין גם מתקציב קטן של כמה מאות שקלים, הרי שבמערכת הפרסום של ספוטיפיי הסכום המינימלי עומד על כ-1000 דולר לקמפיין. ניתן לפרוס את הקמפיין ליותר זמן כמובן אולם זה התקציב המינימלי לפתיחת הקמפיין במערכת וזאת על מנת לאפשר לבעלי העסקים להניע תהליכים משמעותיים יותר בקמפיין אפקטיבי יותר.
לפרטים נוספים אודות פרסום במערכת החדשנית של ספוטיפיי צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם פרטים נוספים ולבחון את כדאיות הפרסום של העסק שלכם במערכת זו.
להיות לקוחות שלנו כבר ממחר
קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך